![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leer er maar mee leven want iets anders dan dit zoek ik er niet achter. Het feit dat je eigen webstek (Politics.be) wèl een link heeft opgenomen naar mijn webstek is duidelijk. Tenzij je tegen geschiedsschrijving in het algemeen bent, maar dan moet je nog veel boeken verbranden.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 11 december 2004 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Deze is waarlijk hilarisch! Jij beweert hier dus niet meer of niet minder dan: "Ik mag naar die site linken (want ik ben 'braaf'), Jan mag daar niet naar linken (want Jan is 'stout') De inhoud van een link verandert niet door diegene die ernaar verwijst. Jij wil gewoon weg selectieve censuur op basis van intentie. Jij wil je politieke intenties (aantonen dat er revisionisten en negationisten bij het Vlaamsblok huizen) als slap excuus aanwenden om wél rotzooi en links naar verboden sites te mogen posten. Hoe kan een eventuele censor nu uitmaken wat uw bedoelingen zijn? Je snapt toch dat dit geen steek houdt?
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen wij dan vragen: waar bleek/blijkt dat nu juist uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moderator vindt dat men op dit ogenblik, terwille van het voortbestaan van dit forum, beter de wet volgt. Een heel andere beweegreden dan die waarmee u voortdurend schermt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mogen ze naar goeddunken, en om de 'goede redenen' gebruiken, citeren, en verspreiden voor zover ze het nodig achten. ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 december 2004 om 10:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar.
Zo kennen we nu ook de geschiedenis van Irak geschreven door de VS. Moet er nu ook een wet komen die het ontkennen van het bestaan van massavernietigingswapens verbiedt, of van het betwisten van het juiste aantal vermoorde koerden. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag me af of het intussen al verboden is te beweren dat het verdrag van Versailles eigenlijk reeds de oorlogsverklaring voor WOII was...
[size=1] (Ik zal het rap weten... als het wordt geknipt dan is het idd in strijd met de huidige censuurwetten. Gemakkelijk zeg ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 december 2004 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O, wat is het toch fijn te leven in een land als België waar je voor je ideeën vervolgd wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prachtig, gewoon prachtig, de neergehaald door de eigen censuurwetten. Wie een put graaft voor een ander...... ![]() Nu dat ik uitgelachen ben moet me er wel van het hart dat ik de censuur op de Piano zijn revisionstische en negationistische site een fout vindt. Ik begrijp uw standpunt moderator u moet de wet naleven, en kan zodoende niet anders dan deze anti-semitische site te verbieden. Maar ik ben tegen het opleggen van censuur, zelfs als je daar een geestelijk verwarde persoon zoals de piano dwars zit. Iedereen heeft recht tot spreken en censuur zal alleen maar leiden tot een verder verval van de democratie. Ik ondersteun dan ook de Staaf zijn oproep om het ongedaan te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gratis reclame voor *KNIP* ! ![]() Dit moet zowat de giller van het jaar zijn, zeg... ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die censuurwetten zijn echt voor niets goed, er mag geen elite bestaan die gaat bepalen wat anderen mogen lezen en bestuderen. Dé Waarheid bestaat niet, iedereen heeft het recht te twijfelen aan alles. Er mag geen beperkte vrijemeningsuiting bestaan. Het recht vrij te spreken telt voor iedereen, ook de armen van geest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |