![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik concludeer: als de procureur generaal binnen 2,5 jaar de opheffing van de onschendbaarheid van El Kaouakibi vraagt zal dat snel zijn volgens u.
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij ging het er om dat de jaren vliegen tegenwoordig in de zin van dat een jaar niets meer is in het dagelijkse leven, ik weiger snel oud te worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vernemen dat stad Antwerpen nu alle 7 (voormalige) bestuursleden van Let's Go Urban zal doen dagvaarden
https://www.hln.be/binnenland/stadsb...enkoppen.be%2F indien schuld bevestigd wordt kunnen ook de andere bestuursleden (waaronder de broer van ons aller vriendin) hierop aangesproken worden! Laatst gewijzigd door kelt : 29 juni 2021 om 05:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijven de aanhangers van Vivaldi om te kappen op De Wever omdat hij (n) iets doet?
Het gaat over hun blauw, onschuldig krulkonijn, hé. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet enkel alle bestuurders dienen gedagvaard te worden maar ook alle feitelijke bestuurders, alle personen waarvan kan vermoed worden dat ze daden van bestuur deden voor de vzw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210220_95332706 ![]()
![]() |
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Creatieve’ bedrijfsstructuren. Tiens, en ik die dacht dat El Kaouakibi het gezicht worden van een nieuw sociaal beleid.
Waar is de tijd dat jij het "sociale beleid" van de blauwe oplichtster met hand en tand verdedigde. Hoe gaat het trouwens met Vande Lanotte? Nog ene die, net als Het Oosten, geen graten zag in de creatieve bedrijfsstructuren van het blauwe boegbeeld.
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terloops...
"Antwerpen" heeft El Kaouakibi aangeklaagd. Wanneer volgen Lachaert en De Croo?
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen antwoord?
Tja, dat was te verwachten, hé? Uiteindelijk stak hare blauwe schaamteloosheid slechts een kleine 100.000 euro in haar zak van het half miljoentje waarmee De Croo haar subsidieerde in 2018. Vanzelfsprekend met de beste bedoelingen. 100.000 euro volstaat niet eens om er een half huis mee te kopen. Wie maalt daar nu om?
![]() |
#772 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaams Belanger die voor heel minder dan de poedelkop en een pak sneller zijn parlementaire onschendbaarheid werd ontnomen.
Niet dat dit opvalt.....
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, tiens. En ik maar denken dat den Dries zijn parlementszetel verloor mede dankzij de Pano reportage.
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is toch echt wel duidelijk dat er nog véél andere ''grote' spelers' bij de zaak El Poedel betrokken zijn of geweest zijn dat dit alles zomaar de doofpot in kan verdwijnen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent evenwel dat zij gevraagd kunnen worden om uit hun private vermogen schadevergoeding te betalen. En één van die bestuurders is momenteel een groen-senator ! Dat is toch geweldig goed nieuws !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewonderaars waren politici van allerlei partijen die haar zaten op te vrijen. Wat ik wel van in het begin al zeg: dergelijke ‘bedrijfconstructies’ zijn perfect legaal. Geld versluizen mag ook. Men gaat moeten bewijzen dat zij gefraudeerd heeft. Citaat:
Er zijn nog mensen die hoge uurtarieven hanteren.
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je, hebt het blijkbaar zelf niet eens door, maar je hebt de smeerlapperij van het blauwe krulkonijn hierboven eens te meer al onschuldig en zelfs legaal verkocht.
Het doet me aan Lachaert denken die haar ook verdedigde "omdat ze onschuldig was zolang een rechter haar niet veroordeeld had". Nog geen twee weken later bonjourde Lachaert haar uit de VLD. Hare blauwe schaamteloosheid is voor zover ik weet nog niet eens aangeklaagd door haar partaai, maar toch regent het faillissementen met betrekking tot haar "perfect legale bedrijfsconstructies". Mijn vraag was niet of Antwerpen dit of dat zal moeten bewijzen, maar of de VLD haar blauw konijn al heeft aangeklaagd. Er heeft nochtans in de gesubsidieerde kwaliteitsmedia gestaan dat de huidige premier één van de legale bedrijfsconstructies van zijn blauwe troeteltroela met een klein half miljoen subsidieerde. Waarvan bijna 100.000 euro in haar eigen zakken verdween. Geld dat niet uit de zakken van de blauwe minister kwam maar uit die van de belastingbetaler. Dat verklaart misschien een en ander. Wedden dat er een héééééle goede reden is voor het stilzwijgen van de blauwe bende in dit verband? Ga in vrede, meisje. Jouw hulp is elders veel harder nodig. Met de burgemeester van Antwerpen moet nog worden afgerekend omdat hij niks deed aan de vervuiling in Zwijndrecht.
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De terugvordering van de subsidies van Alexander De Croo aan WannaWork worden door huidig digitaliseringsminister Mathieu Michel onderzocht. https://www.hln.be/binnenland/89-000...kibi~a3e8e951/ Alle betrokkenen die de federale subsidies hebben gekregen zullen hun aansprakelijkheid niet kunnen ontlopen. Het kan wat mij betreft niet zijn dat er een Vlaamse parlementaire wedde opgesoupeerd wordt aan het afbetalen van beboete fraude. |
|
![]() |
![]() |