![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de bouw stop te zetten is er geen 'actie' vereist.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#763 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer breken we geen halve kathedraal af?
![]() |
![]() |
#765 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ja, men kan in principe een nieuwe mens klonen uit gelijk welke cel van die mens, ja. Dat wordt dan een tweelingsbroer/zus van die originele. Zoals ik al zegde, het weghalen van de specifieke conditionering moet wel gebeuren, en daar is onderzoek naar, dat kan in principe gedaan worden. Het is echter veel gemakkelijker om een bestaande eicel te nemen, en daar gewoon het DNA van die ene cel in te stoppen, omdat de machinerie om zich te ontwikkelen daar nog intact is en niet gedesactiveerd werd. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juli 2022 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen aanzien 'n zwangerschap niet als 'n parasiet die je lichaam belast, maar als 't meest natuurlijke dat er is. Voor mij was 't eigenlijk het beste, mooiste & meest bevredigende wat ik ooit verwezenlijkt heb. Enkel degenen die er geen affiniteit of emotionele band mee hebben, zien die vrucht als 'parasiet'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#770 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je dat NIET wilde, dan heb je enkel maar de parasiet he, die enkel maar voor last zorgt en waar niks te verwachten van is dat je zou willen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 'n vrucht af te drijven is er weldegelijk actie vereist. Zonder 'actie' groeit die vrucht uit tot 'n voldragen baby en wordt geboren. Voor die geboorte is er wel enige actie vereist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
|
![]() Neen. Het eten dat de vrouw eet. Voor zichzelf en voor de ongeborene (om de naam "mens" niet te gebruiken
![]()
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die huidcel kan niet MEER wat die zygote kan. We kunnen dat wel terug in gang steken. So what ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
|
![]() Citaat:
Die huidcel is gewoon 1 van de zovele miljarden kopies, die door dat ene kopiemachien zijn gemaakt. Daarom is de zygote, na de conceptie, zo uniek en belangrijk.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 juli 2022 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
Het mysterie van "leven."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 juli 2022 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets verbieden is niet 'meer keuze geven'. Dat is een keuze onmogelijk maken. Onder Roe vs Wade had de vrouw keuzerecht. Nu heeft ze dat in een groot deel van de VS niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
|
![]() De keuze om moord te plegen mag inderdaad beperkt worden, tot quasi nul. Enkel als de ongeboren mens de geboren mens met de dood bedreigt, meer keuze moet er niet zijn. Het recht op zelfverdediging geldt immers ook voor de zwangere vrouw. (eigenlijk is zwangere vrouw een pleonasme uiteraard)
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pro death kent misschien maar 1 keuze, maar er zijn centra die bange moeders willen bijstaan in hun zwangerschap, geboorte en eventuele adoptie.
![]() |
#779 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zult maar vrouw zijn in pakweg Michigan... Citaat:
Dit kan enkel een sluitende oplossing krijgen via federale wetgeving, waartegen de Michigans & consoorten niets kunnen inbrengen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 juli 2022 om 12:04. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben weer voor een maand of zes verzadigd van de discussie over abortus.
Net zoals de vorige opstoten van discussies over abortus op dit aangename (nou ja) forum. En net zoals vorige keer blijf ik op mijn honger zitten: waarom moeien sommige religioten zich zo hard met het leven van anderen? Overtuigen, hulp bieden ... ok, maar waarom zo diep in haar plaats willen beslissen? Dus: afspraak binnen zes maanden. Dat komt er wel een nieuwe abortusdraad. Met een herhaling van alle argumenten zoals nu en zoals vorige keren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |