![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() gij zijt degene die gestraft werd voor iets dat duidelijk wettelijk gezien niet ok was ...als ge dat niet had gedaan dan had ge nu ook niet hoeven te jammeren hoe slecht het er wel was .... de overheid heeft daar geen schuld aan ...gij zijt degene die de wet heeft overtreden ....dat ze u dan geen kadootjes doen is normaal ...anders zoudt ge wel terug willen binnen de kortste keren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorsteken van de tong; Rechts: fragment beulszwaard van Maastricht,gesmeed ijzer
Ca. 1600 ![]() ![]()
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschillende lijfstraffen. Bij het radbraken sloeg men met een rad iemands armen en benen kapot. De ledematen braken doordat er een houten balk onder lag.
De man links wordt met paard en slede uit de stad naar de galg gesleept. Als ter dood veroordeelde zou hij immers de grond bezoedeld hebben door te voet te gaan. Met een gloeiende nijptang knijpt de beul stukken uit zijn rug. Daarna zal hij worden opgehangen. ![]()
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De technieken van vroeger behoren nu tot het rijk van verhaaltjes van de tijd van toen.
Nochtans velen hebben heimwee. Maar ja, als ge uw duimen in de duimschroef hebt of aan de wipgalg hangt beken je vanzelf alles; zelfs dat waar je niks van weet. Beetje logisch nietwaar? Nu doen ze dat wat verfijnder. Maar niet minder efficient.
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben er na al die tijd nog niet aan uit. ![]()
![]() |
![]() |
#766 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() helemaal een lachertje welke onnozelaar bekent er nu iet dat ze nie hebben gedaan ...daar moet ge wel helemaal zo dom voor zijn als het achtereind van een varken ..... we leven nie meer in de middeleeuwen mambo......in deze tijd moet ge wel stik onnozel zijn als ge zoiets doet of oliedom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt nogal wat toegegeven om er vanaf te zijn zonder dat ze er wat mee te maken hebben. Vooral na de "niet schriftelijke belofte" dat ze dan naar huis mogen of anders een paar jaartjes gaan zitten! De één na de ander.
![]() |
![]() |
#768 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
.....toch veel makkelijker om iemand op heterdaad te arresteren als ze zelf getuige zijn van misdaad of misdrijf ????? Laatst gewijzigd door marijke taffein : 11 februari 2007 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien WIe is er nu eigenlijk de boef? Mambo die zijn knipmes opentrekt wanneer hij door de politie staande werd gehouden wanneer hij met zijn zoon van 14 opweg was naar een fuif in Oostende en het feit dat er ook drugs in zijn wagen werd gevonden zodat zijn wagen in beslag werd genomen. kan me moeilijk voorstellen mambo dat ze je dan tot bekentenissen dwingen ...... dezelfde Mambo die naar mij met volgende opmerking uithaalt ... .Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Ik heb een lange strafbrief. Kan jij ook niet zeggen hé? Pas op ik ben er trots op want je krijgt dat niet zomaar. Uw ex man wel, en uw zoon ook heb ik begrepen. Iets met bergen drugs of zo? Eikes, dat heb ik niet op mijn geweten natuurlijk. mijn man had een blanco strafregister ...en ja inderdaad mijn zoon heeft gezeten wellicht haalt mambo daar zijn halve waarheid ..maar ik denk niet dat je als moeder verantwoordelijk bent voor wat je zoon uithaalt of was mambo s moeder misschien ook verantwoordelijk voor het feit dat hij voor bovengenoemde feiten werd gestraft ??? of de moeder van zijn zoon voor zijn zoon ????? daarenboven gaat mambo nu zelfs zo ver te beweren dat ik op ziekenkas sta ...dereien ben ... die hier ook mambo reeds van antwoord heeft gediend etc ....ik ben weduwe en leef van overlevingspensioen waar mijn man zaliger zelf voor heeft bijgedragen Detail van de omzetten op rekening ***-*****-** Verrichting 74 van 11-02-2007 van 887,11 EUR OPDRACHTGEVER BEGUNSTIGDE 1234567-42 ***-****-** R.V.P. TAFFEIN MARIJKE PENS.02/2007 &C heb wel de nrs weggelaten mambo maar dit is mijn inkomen zoals je dus ziet pensioen en geen ziekenkas en daar kan ik dus echt wel mee rondkomen Laatst gewijzigd door marijke taffein : 12 februari 2007 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk beschrijft hij zijn natte droom hier dus.
![]() |
![]() |
#771 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en uw aantijgingen aan mijn adres zijn dan waarschijnlijk uw natte dromen ?????? mag ik daaruit opmaken dat u ook tot de niet zo slimme mensen behoort ????
![]() ![]() Laatst gewijzigd door marijke taffein : 12 februari 2007 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, anders voelde u zich niet aangesproken nietwaar? ![]()
![]() |
![]() |
#773 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mambo ge ziet ze vliegen ik ben die Dereien niet .....waarom denkt ge dat ik onder mijn eigen naam neerschrijf ??? ik hou niet van al dat achterbaks gedoe en trouwens ik moet voor niemand laten om mijn naam te schrijven ik zit in het buitenland heb er helemaal geen baat bij om in een belgisch forum te komen schrijven onder een pseudoniem --- ik gebruik - mijn eigen naam en die is taffein
Laatst gewijzigd door marijke taffein : 12 februari 2007 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#775 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() waarom zou ik da niet doen ...ik heb niks te verbergen ....
Laatst gewijzigd door marijke taffein : 12 februari 2007 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#777 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() haha mambo is dat al da ge kunt vinden ik heb deze op internet gevonden .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Banneling
|
![]() Ik heb eindelijk de film van de hel van tanger gezien en das wat anders dan bij ons.
Alle marokkanen die zich hier niet voegen naar daar sturen,ze zullen als ze daar buiten komen wel 2 keer nadenken eer ze nog eens iets zouden willen mispeuteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() stuur alle gedetineerden naar ginder ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |