![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarvoor moet je behoren tot het decadente westen waarschijnlijk. En dan vraagt men zich af waarom sommigen zich geroepen voelen zichzelf samen met westerse machtssymbolen op te blazen.
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2006 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker wel, alleen vind ik niet dat je het als argument kan gebruiken.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 november 2006 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je me nu beter? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niet iets als een voortplantingsinstinct, alleen een paringsinstinct. Wat dat betreft is er geen verschil. U ziet de functie van seks als voortplanting. Dat is het ook. Alleen bij homoseksuelen is dat nu eenmaal niet zo. Om daar dan meteen conclusies aan te verbinden, echter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw de bioloog. Waarom hebben jongens een penis en meisjes een vagina? Komaan zeg! Je bent echt wel onwillig opzettelijk onredelijk toch? Neem me niet kwalijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
|
![]() Stop nu toch een om homoseksualiteit te vergelijken met zaken zoals hartafwijkingen. Dat raakt kant noch wal! In het geval van homoseksulaiteit werkt alles in het lichaam zoals het zou moeten hé. Van "foutjes" is er nergens sprake. In het geval van hart- en andere afwijkingen is dat wel degelijk het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
|
![]() Er is geen instinct tot voortplanting. Alleen een instinct tot seks, waaruit eventueel voortplanting kan komen, maar dat ook voor andere zaken gebruikt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik hen dat kwalijk neem of zo, maar er is weldegelijk een verschil. een verschil van de norm. En geloof me dat ik het woordje 'voortplantingsinstinct' niet heb uitgevonden om gelijk te halen hoor. Het woord bestaat al veel langer dat ik besta. Er is dus wel iets als 'voortplantingsinstinct'. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
|
![]() Waarom vragen zijn weinig zinvol in de natuur. Zoals je zelf terecht zei is evolutie niet gericht. Penis en vagina hebben overigens ook verschillende functies. Of plas jij niet met je penis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een doordenkertje... Stel je zit op een eiland met je partner (in de veronderstelling dat je hetrero bent) wat is dan makkelijker? Sex zonder voortplanten of voortplanten zonder sex? Heb je het eindelijk begrepen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is in elk geval 'een' norm. Bedankt dat je dit al toegeeft. Een norm die nog altijd door de meerderheid van de wereldbevolking gerespecteerd wordt. Ze is niet van mij persoonlijk hoor.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2006 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
|
![]() Welke stelling schatje? Biologen stellen zich geen waarom vragen. Dat is niet zinvol. Biologen kijken naar organen en gedragingen en proberen daarvan de functies te begrijpen. Voor de penis en de vagina zijn er meerdere functies. Dat is een feit hoor. De organen die wel specifiek voortplanting dienen zijn de teelballen, de eierstokken en de baarmoeder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
|
![]() De meerderheid van de bevolking aanziet dat niet als de norm, beste Paulus. En respecteert zelfs die norm ook niet. Je vergeet steeds weer dat het overgrote deel van de seks niets met voortplanting te maken heeft. Seks is niet alleen penetratie, masturbatie is een universeel gegeven en de meerderheid van de mensen gebruiken wel één of andere vorm van geboortebeperking. Het is dus wel jouw norm (die je ongetwijfeld deelt met anderen) waarvoor geen enkele objectieve reden bestaat.
Laatst gewijzigd door Edina : 30 november 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen gebruik ik dat niet als eikpunt om te weten wat normaal is en wat niet. In mijn visie (en niet die van mij alleen) moet de mogelijkheid om zich voort te planten met de partner vanzelfsprekend zijn om als normaal beschouwd te kunnen worden. Anders is er sprake van een afwijking. Een sexuele relatie met iemand die nooit tot het resultaat kan leiden dat er kinderen van komen, daar schort iets mee. Dat is niet normaal. Heterokoppel gaan in dat geval vaak naar dokters en zo. Homosexuelen niet uiteraard, maar dat neemt niet weg dat het niet normaal is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |