![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat je hier vooral jezelf dingen probeert wijs te maken. Er is niemand die omwille van 1 foldertje dat hem niet aanstaat op een partij gaat stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
|
![]() Raf heeft - net zo min als iemand anders - helemaal niet beweerd dat er geen link is tussen seks en voortplanting, alleen dat die link er niet noodzakelijk is. En dat wil jij blijkbaar niet begrijpen. Want volgens je eigen redenering is een zaadlozing die eindigt in een zakdoek of in een condoom ook abnormaal. En dat is het natuurlijk niet hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
|
![]() Citaat:
En weer negeer je mijn vraag over wat de nadelen zouden zijn van homoseksualiteit. Kan je daar nu eens op antwoorden aub? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De norm is .. ....zoals ik hier al zowat honderd keer gezegd heb... in functie waarvoor het dient. Het is niet normaal dat mensen op hun handen zouden lopen, omdat ze daarvoor voeten hebben. Zo is het ook niet normaal dat mannen of vrouwen van hetzelfde geslacht sex met elkaar hebben omdat ze daar niet voor gemaakt zijn. Is dat nu zo moeilijk? Twee dekseltjes dat gaat niet, twee potjes ook niet. Dat is niet normaal. Een potje en een dekseltje dat is wel normaal. Duidelijk nu? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 november 2006 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 |
|
![]() Op het feit dat een afwijking per definitie een nadeel moet hebben. En dan heb ik het over functionele nadelen hé. Eigenschappen hebben dat dus niet. Ik wil gewoon een definitie van afwijking die niet op subjectieve ideeën is gebaseerd en die kan je blijkbaar niet geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om overbevolking te voorkomen? Is evolutie dan iets wat kan denken of zo volgens jou? Een soort van Intelligentie of zo? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed genoeg als nadeel? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
|
![]() Nope, want elke homoseksueel kan zich perfect voortplanten als hij dat wil. Ook op eigen kracht. Daar hebben ze net als heteroseksuelen alles voor wat nodg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
|
![]() Maar het zijn helemaal geen foutjes. Foutjes zijn genen die niet werken of genen die aanleiding geven tot niet werkende cellen. daar is helemaal geen sprake van.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat de functie, de basisfunctie, de functie de het meekreeg van moeder natuur, de voortplanting is. Dat het ook nog voor andere dingen gebruikt wordt, daar kan ik inkomen, maar daar kunnen ook andere dingen voor gebruikt worden. Je hoeft niet noodzakelijk sex met elkaar te hebben om van elkaar te kunnen genieten toch? Het sexueel genot is er om de voortplanting te stimuleren. Omdat we het graag en veel zouden doen. Daarom is het plezant. Het plezier is er om de sex de sex is er niet om het plezier. Er zijn wel meer dingen die plezant zijn. Aan de basis van dit alles ligt de voortplanting. Daar zijn we voor gemaakt. Daar hebben we geslachtsorganen voor. Niet voor het plezier. Zeg ik daarmee dat ik sex zonder de bedoeling zich voort te planten afkeur? Neen ik zeg dat niet. Ik wil ook geen twintig kinderen. Maar ik zeg, dat het daarvoor eigenlijk dient en dat mijn vrouw en ik maatregelen (lees: voorbhoedsmiddelen) moeten gebruiken om dat tegen te gaan. Vandaar dat ik niet het genot als eikpunt zal nemen van wat een normale sexuele geaardheid is en wat niet, maar wel de mogelijkheid tot voortplanten. Kun je volgen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me eens waarom twee homosexuele mannen samen niet zelf hun kinderen maken zoals ik dat doe met mijn vrouw? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zat homoseksuelen die nooit hebben durven opbiechten en met een vrouw getrouwd zijn en kinderen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
|
![]() Ik ben doodernstig, beste Paulus. Homoseksuele mannen kunnen zich perfect voortplanten op eigen kracht. Daar hebben ze natuurlijk een vrouw voor nodig, maar dat neemt niet weg dat ze het perfect kunnen. Net zoals jij. En reken maar dat er heel veel homosekuelen (man en vrouw) zijn die ook effectief kinderen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik als hetero sexueel actief zou moeten zijn met een homosexuele man om aan kinderen te komen, dan zou mij dat verschrikkelijk onwenning en onnatuurlijk aanvoelen. Ik weet zelfs niet of het zou lukken. Maar als een homosexuele man sexueel actief moet zijn met een vrouw om aan kinderen te komen moet ik dat 'normaal' vinden? Begrijp je mijn bezwaar? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2006 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |