![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() met wat zijn we hier eigenlijk bezig.
Na enkele duvelkes vanavond ben ik tot de conclusie gekomen: Homofilie is: - Geen ziekte - Een bakfout - geen seksuele afwijking - niks te maken met pedofilie - adoptie door homo koppels is nog niet bewezen dat het nadelige gevolgen heeft voor de kinderen. - mensen die door enkelingen in de holibi beweging worden belachelijk gemaakt via de media Vraag: - Moet er een referendum komen over het adoptierecht? - is de holibi gemeenschap wel deze die de media weerspiegeld??? We zullen er nooit uitkomen. Het enige wat we moeten voor ogen houden is dat mensen nog altijd mensen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#763 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De eerste dokter, psychiater moet ik nog ontmoeten die héél duidelijk bevestigd dat homo's abnormaal zijn en een seksuele afwijking hebben. Dus vraag opnieuw: bewijs dat homo's abnormaal zijn en een seksuele afwijking hebben. Ik blijf er op wachten. En hoe langer hoe meer ik ervan overtuigd geraak dat die volksraadpleging er mag komen; we zullen het halen met een overweldigende meerderheid, daar raak ik meer en meer van overtuigd. De holebigemeenschap zou zich er alleszins met hart en ziel voor inzetten.
![]() |
![]() |
#764 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#765 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#766 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#767 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat heeft niks met "De Rollen Omdraaien" te maken. Dat heeft alles te maken met "Ieder Zijn Deel Uitvoeren". Jouw argumentatie van de voorbije 50 pagina's bestaat voor de helft uit "Bewijzen?". En als je het al kinderachtig vindt zij een paar keer om bewijzen vragen van jullie kant, hoe denk je dan dat jij je de laatste 50 pagina's hebt gedragen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Banneling
|
![]() Wat zitten jullie te lullen over pedofilie en homofilie. Wat voor belang heeft dat?
Vraag is welke van de 2 maakt slachtoffers? Ik denk dat meestal bij homofilie de tegenpartij toestemt. En kinderen niet betrokken worden. Het is nogal onnozel om de vergelijking te willen maken. Pedofilie is gewoon een psychopathische mishandeling van kinderen en een gevaarlijke ziekte voor de maatschappij. Die personen moeten gewoon uit de maatschappij weg genomen worden. Ik dacht niet dat Homo's zo gevaarlijk waren. Dus nog eens je moet eigenlijk dom en onnozel zijn om de link te willen leggen. Homofilie: seksuele afwijking Pedofilie: een gevaarlijke psychopathische ziekte Dus geen enkel verband tussen die 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar is trouwens al eens een interessante topic aan gewijd: http://forum.politics.be/viewtopic.p...r=asc&start=24. Vraagjes aan de tegenstanders: 1) Stel dat uit (betrouwbaar) onderzoek blijkt dat opgroeien bij een homokoppel niet nadelig is voor de kinderen, zouden jullie dan akkoord zijn met homo-adoptie? 2) Moeten kinderen met een homoseksuele/lesbische ouder geadopteerd kunnen worden door de homoseksuele/lesbische partner van die ouder? (Zodat het kind automatisch aan de partner toegewezen wordt als de natuurlijke ouder overlijdt. Dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste in deze discussie.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus indien positief advies, tuurlijk. (vreemd dat sommige voorstanders die studies blijkbaar niet nodig vinden, ze vernoemen er niks over, maar sowieso pro-adoptierecht zijn...) Citaat:
Ik antwoord "ja", mets de nodige controle's die nu ook gebeuren. (maar alweer, dat zou al erg worden moest dat niet zo zijn...) Uiteraard kan die adoptie ook geweigerd worden. Zou dit dan grond voor een klacht voor discriminatie zijn? (of een virtuele reden, dat zal voor sommigen ook al genoeg zijn...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de reden waarom een homokoppel persé kinderen zou willen. Voor vrouwen lijkt het mij nog ergens te begrijpen maar die hebben andere wegen ter beschikking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Geen idee waarom mensen een kind willen, maar feit is dat zo'n 50% van de homoseksuele mannen en vrouwen een met een kinderwens rondlopen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Neem misschien die topic eens door. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Homo's zijn abnormaal, ziek, pervers, tegennatuurlijk...????? Ik blijf wachten op de eerste argumentatie. Het feit dat jullie me om bewijzen vragen bewijst héél klaar en duidelijk dat jullie geen uitweg meer zien!
![]() |
![]() |
#777 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#778 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb je trouwens links ofzo naar die studies? Of wat info erover; wie, wat, wanneer... Ik zou die dolgraag eens doornemen. Citaat:
![]() Citaat:
ivm "laatste zin": Hiermee zal ik wel weer wat op mijn nek halen, maar waarom niet... Homo's zijn een minderheid. Minderheden hebben nogal rap de neiging om snel naar de anti-discriminatiewet te grijpen. Soms terecht en soms onterecht. Vermits er nu eenmaal tegenstanders zijn van adoptierecht voor andersgeaarden (aiai) lijkt me dat een argument te zijn dat door nogal wat hoofden gaat spoken indien een adoptie wordt geweigerd. Langs de andere kant, is het ver gezocht om te stellen dat er adopties zullen worden toegekend om progressief te kunnen zijn? 'k Heb het gewoon over misbruiken, en hoe onbeschaamd onderbouwd kunnen worden met nepargumenten. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jij vewijt anderen kinderachtig te zijn wanneer zij om bewijzen vragen, maar voor jezelf zeg je dat je daar immuun tegen bent. De norm die jij oplegt voor anderen, pas je aan wanneer het om jezelf gaat. Dat is uiteraard een manier om elke, maar dan ook elke discussie naar je gelijk te trekken. Op die manier zou je zelfs een Bohr of Einstein onder tafel kunnen klappen... Ook dit heb ik al geschreven, maar op één of andere manier moet hier alles 2 000 000 keer herhaald worden; jij wijzigt constant de randvoorwaarden van je vraagstelling om bewijzen. En, wat heb jij hier zelf al aangebracht om het pro-standpunt te onderbouwen? ![]() Kijk eens even hier; Jij verwart steeds "de persoon" met "een eigenschap". Mij gaat het niet over een hetero of een homo. Het gaat mij om de heteroseksualiteit en homoseksualiteit. Er is een wezenlijk verschil. En als je dat niet inziet, gelieve dit dan te zeggen. Anders, lees verder. Ik ga hier een getal kleven, en de waarde ervan is bijkomend. Laten we eens 3000 (mooi rond getal, niet?) teruggaan in de tijd. Hoe heeft de mensheid zich voortgeplant? Man + vrouw = nageslacht man + man = niks vrouw + vrouw = niks Hieruit kan je toch ongeveer wel besluiten dat heteroseksuele geslachtsgemeenschap de normale gang van zaken is voor de natuur om te zorgen dat de mensensoort kan voortbestaan. Hieruit kan je ook afleiden dat de 2 overige methoden tegen die natuurlijke gang van zaken zijn om voor het voortbestaan van de mensensoort te zorgen. Ga je akkoord? 'k heb trouwens iets gepost op PI dat dit, zij het heel kort, behandelt, ik zal het eens opzoeken en als ik het vind zal ik het hier posten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En u vergeet het belangrijkste uit mijn post: ook voor mij zijn homoseksuelen mensen.
![]() |