![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
|
![]() Bwa, als in de rechtzaal blijkt dat het om een racistische daad gaat die het leven heeft gekost aan Demoor, dan durf ik te stellen dat Demoor en zijn familie daar ook de last van draagt... maar soit, jij ziet het blijkbaar anders. Anyway, ik zat niet op de bus en wacht vooralsnog het proces af. Die mening heb ik trouwens steeds verdedigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Banneling
|
![]() Maar Edina, herlees al je posts maar eens in alle draden en geniet van je selectieve hypocrisie. Je blijkt wel wat moeite te hebben om je schrijfsels onder ogen te komen, is het niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de daders zelf ook onder de last van hun racistische daad gebukt zullen gaan, dat is zeker. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
|
![]() Ik vraag je juist expliciet om ze me te tonen... dat moet nu toch niet zo moeilijk te vinden zijn, Onlinetje, als ik - zoals je beweert - dagelijks zo'n dingen schrijf? En toch slaag je er zelfs niet in om er eentje te vinden. Toch vreemd hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Racist zijn is niet strafbaar, dus een proces zal er ook niet komen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() Edina toch wel vreemd dat jij zo blind blijft voor je opmerkelijk selectieve hypocrisie. Het is wat flauwtjes om nu om quotes te bedelen, terwijl je heel bewust al je statements ermee doorspekt. Doe jij moedwillig zo schijnheilig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat het Guido Demoor was die zich stoorde aan het feit dat het geen vlaams lawaai was op de bus die middag? De marokkanen moesten Demoor zelfs van van één van hen trekken voor ze hem wat manieren konden leren.
![]() |
#771 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom moet ik wachten op een getuigenverklaring om te besluiten dat die allochtone geweldplegers racisten zijn als blijkt dat allochtone jongeren van steeds dezelfde etnische origine en geloofsovertuiging systematisch autochtone blanke slachtoffers uitpikken voor hun halal-wandaden? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
|
![]() Nee hoor, ik vraag gewoon één enkele quote die je beweringen staven. En dat is niet de eerste keer hé? Maar blijkbaar heb je het nogal moeilijk om ook maar één quote te vinden. Nogal veelzeggend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Banneling
|
![]() Maar Edina, je hebt een overbod aan quotes. Lees gewoon al je comments op dit forum ! Heb je het zo moeilijk om je schrijfsels onder ogen te komen? Nogal veelzeggend ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | ||
|
![]() Nog niet dronken genoeg om de tegenstrijdigheden in je posts niet op te merken...
Hier ontkende je dat dus: Beweer je nu dat het proces Demoor al wel heeft plaatsgevonden? Kan je mij even een linkje geven naar een artikel waarin het vonnis wordt besproken dan? Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
"Diefstal is niet fraai. Maar het is van alle tijden en het bestaat in alle werelddelen. En het zal heus niet verdwijnen met opgestoken vingertjes, opgeklopte en eenzijdige verontwaardiging of een blinde juridische klopjacht" Dat racisten niet willen inzien dat hun gedrag mensonwaardig is, en evenveel schade toebrengt aan de slachtoffers ervan als andere misdaden blijkt op dit forum. Derhalve dienen opgestoken vingertjes vervangen te worden door sancties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Banneling
|
![]() @edina & online
kunnen jullie dit niet via PM doen? ![]() Laatst gewijzigd door jurgen79 : 3 februari 2007 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
|
![]() Been there, done that... en nee met de beste wil van de wereld kan ik niet terugvinden waarvan jij me beschuldigt. Eén quotje maar... dat moet toch lukken als dit uit al mijn comments hier op het forum blijkt. Maar blijkbaar dus niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als we eerlijk zijn: ook kiezers van het VB in zijn eigen stad gaan dan een - op z'n zachtst geschreven - niet zo positieve folder ontvangen over "hun" partij. Net alsof een aantal voetbalsupporters aan de ingang van hun eigen stadion een papier in handen gedrukt krijgen dat hun team suckt. Nou, als dat team inderdaad blijkt te sucken, zullen ze zélf wel oordelen of ze daar naar blijven kijken of niet. Toch wed ik dat dit een averechts effect heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
|
![]() Ha, dan begrijpen slinksen wèl opeens de werkelijke betekenis van het woord "racisme".
![]() |
#780 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |