Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2007, 16:26   #761
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
? Vind jij het wel kunnen dat een veroordeelde crimineel in een partij als het Vlaams Blok zit ?
Ik durf te stellen dat er geen ene crimineel bij het Vlaams Blok zit
Oud 5 april 2007, 16:28   #762
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Voor ons veilig Antwerpen zoals jullie de laatste 8 jaar gedaan hebben *kuch*
Tja we kunnen het moeilijk aan het VB overlaten hé... die sturen zelfs veroordeelde criminelen naar de gemeenteraad. Die gaan zeker de misdaad niet aanpakken hoor... die raken niet aan hun vriendjes.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 16:28   #763
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
? Vind jij het wel kunnen dat een veroordeelde crimineel in een partij als het Vlaams Blok zit ?
Crimineel?De bie is helemaal geen crimineel maar leuk om weten dat als iemand eens wat te ver gaat of in de fout gaat deze meteen als crimineel word aangezien.
Tja,mee de visa affaire heb ik u dat nochthans niet horen zeggen zenne en ik vind dat nog 10keer erger,beetje op kosten van de werkmens gaan eten,parfum en dergelijke meer gaan kopen,ts.

En het is vlaams belang.

En laten we eerst afwachten wat het hof in beroep zal zeggen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 16:29   #764
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Tja we kunnen het moeilijk aan het VB overlaten hé... die sturen zelfs veroordeelde criminelen naar de gemeenteraad. Die gaan zeker de misdaad niet aanpakken hoor... die raken niet aan hun vriendjes.
manneke,grow up mee uw simpele domme praat.
Nogmaals;de bie had die al dan niet feiten gepleegd nog voor hij bij het vb kwam en uw uitleg klopt langs geen kanten.
Oud 5 april 2007, 16:30   #765
Marlboro
Banneling

Standaard

Als het echt zo is dat de man zijn papierwerk maar voor de helft heeft gedaan dan keur ik dat niet goed,je moet je werk goed doen,punt.
En denktmen nu echt dat flikken tegen autochtonen niet hard optreden,lol,je zou nog raar opkijken.
Oud 5 april 2007, 16:31   #766
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk is die op zijn plaats.
Het zijn toch allemaal criminelen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 16:32   #767
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Tuurlijk is die op zijn plaats.
Het zijn toch allemaal criminelen...
En mestkevers
Oud 5 april 2007, 16:46   #768
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Hilarisch! Daar waar het VB en zijn aanhang hier op het forum constant benadrukt dat een misdrijf even erg is ongeacht het feit of er nu racisme bij betrokken is, zijn ze nu plots allemaal overtuigd van het feit dat de vrijspraak voor racisme betekent dat hij eigenlijk quasi niets heeft mispeuterd. Dat hij wel degelijk veroordeeld werd voor MEERDERE feiten van buitensporig geweld en het vervalsen van PV's wordt natuurlijk handig verzwegen. En dat dit zware feiten zijn voor een politieman, wordt al helemaal onder tafel geveegd. Nochtans bestempelen zij zelf systematisch iedere allochtoon die al eens werd gearresteerd (ook al werd die niet veroordeeld) als crimineel. Debie's oorspronkelijke vastberadenheid om in beroep te gaan (eerste reactie toen hij buiten kwam uit de rechtbank) is ondertussen al afgezwakt tot "overwegen in beroep te gaan". Waarschijnlijk heeft zijn advocaat al duidelijk gemaakt dat hij gezien de feiten geen kans maakt op een vrijspraak en dus maar beter ook niet het risico loopt op een zwaardere straf. Optie 2 is dan maar om op zijn blog te insinueren dat er verschillende fouten werden gemaakt op het proces. Reden genoeg om wel degelijk in beroep te gaan, zou je dan denken... maar hij weet natuurlijk beter.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 16:49   #769
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
binnenkort met die nieuwe wet Onckelinckx voor de veiligheidsdiensten mag dat allemaal gewoon terug
Mag ik gezien je protest tegen die voorstellen, veronderstellen dat je akkoord bent met het feit dat wat Debie heeft gedaan totaal niet door de beugel kan?
Oud 5 april 2007, 16:54   #770
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hilarisch! Daar waar het VB en zijn aanhang hier op het forum constant benadrukt dat een misdrijf even erg is ongeacht het feit of er nu racisme bij betrokken is, zijn ze nu plots allemaal overtuigd van het feit dat de vrijspraak voor racisme betekent dat hij eigenlijk quasi niets heeft mispeuterd. Dat hij wel degelijk veroordeeld werd voor MEERDERE feiten van buitensporig geweld en het vervalsen van PV's wordt natuurlijk handig verzwegen. En dat dit zware feiten zijn voor een politieman, wordt al helemaal onder tafel geveegd. Nochtans bestempelen zij zelf systematisch iedere allochtoon die al eens werd gearresteerd (ook al werd die niet veroordeeld) als crimineel. Debie's oorspronkelijke vastberadenheid om in beroep te gaan (eerste reactie toen hij buiten kwam uit de rechtbank) is ondertussen al afgezwakt tot "overwegen in beroep te gaan". Waarschijnlijk heeft zijn advocaat al duidelijk gemaakt dat hij gezien de feiten geen kans maakt op een vrijspraak en dus maar beter ook niet het risico loopt op een zwaardere straf. Optie 2 is dan maar om op zijn blog te insinueren dat er verschillende fouten werden gemaakt op het proces. Reden genoeg om wel degelijk in beroep te gaan, zou je dan denken... maar hij weet natuurlijk beter.
Toon eens aan dan waar ik zou gezegd hebben dat ik het goedkeur wat de man al dan niet heeft gedaan?
Oud 5 april 2007, 16:55   #771
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
manneke,grow up mee uw simpele domme praat.
Nogmaals;de bie had die al dan niet feiten gepleegd nog voor hij bij het vb kwam
Inderdaad, het VB had beter moeten weten ipv zo'n crimineel uitschot op hun lijsten te plaatsen! Geen wonder dat de mensen zich onveilig voelen!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 16:55   #772
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mag ik gezien je protest tegen die voorstellen, veronderstellen dat je akkoord bent met het feit dat wat Debie heeft gedaan totaal niet door de beugel kan?
Denk je nu niet dat al die jonge Marokkanen zich vogelvrij gaan voelen tegen onze politie,en wij in een gezagsloze samenleving terecht gaan komen hé
Maar das wat al de linkse idioten willen hé
Oud 5 april 2007, 17:02   #773
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Inderdaad, het VB had beter moeten weten ipv zo'n crimineel uitschot op hun lijsten te plaatsen! Geen wonder dat de mensen zich onveilig voelen!
Begrijpend lezen is duidelijk uw sterkste kant niet.
Oud 5 april 2007, 17:04   #774
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Denk je nu niet dat al die jonge Marokkanen zich vogelvrij gaan voelen tegen onze politie,en wij in een gezagsloze samenleving terecht gaan komen hé
Nee, integendeel. Ik denk vooral dat agenten die zich misdragen daar aan de basis van liggen.
Oud 5 april 2007, 17:04   #775
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Crimineel?De bie is helemaal geen crimineel maar leuk om weten dat als iemand eens wat te ver gaat of in de fout gaat deze meteen als crimineel word aangezien.
Tja,mee de visa affaire heb ik u dat nochthans niet horen zeggen zenne en ik vind dat nog 10keer erger,beetje op kosten van de werkmens gaan eten,parfum en dergelijke meer gaan kopen,ts.
Tjongejonge. Een woordverdraaiing en een turning the tables in een kort stukje tekst. Dat moet je kunnen...
Hij is wél crimineel. Crimineel = Schuldig bevonden aan een misdrijf. Veroordeeld voor een misdrijf. Volgens de Van Dale, en volgens mij. Oeps.

En omdat vroeger mensen hebben gesjoemeld tijdens de VISA-affaire, mag Debie nu wel nog in de partij zitten ? Dat loopt ergens scheef.

Citaat:
En het is vlaams belang.
Zelfde (zure) wijn, nieuwe (oude) zakken

Citaat:
En laten we eerst afwachten wat het hof in beroep zal zeggen.
Proest... Nu moet ik weer wachten voor d�*t ? Wanneer ga ik eindelijk eens iets mogen zeggen ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 17:04   #776
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon eens aan dan waar ik zou gezegd hebben dat ik het goedkeur wat de man al dan niet heeft gedaan?
Heb ik iets over jou gezegd dan? Persberichten van het VB nog niet gelezen zeker?

Edit: blijkbaar ben je trouwens wel degelijk zijn daden aan het minimaliseren:

Citaat:
Lollige opmerking trouwens voor een VB'er, aangezien het VB elke allochtoon die al wel eens werd gearresteerd onmiddellijk als crimineel bestempeld. Ook al werden ze nooit veroordeeld! En een crimineel is iemand die schuldig is aan een misdrijf. Dus ja, Debie is een crimineel

Laatst gewijzigd door Edina : 5 april 2007 om 17:08.
Oud 5 april 2007, 17:08   #777
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, integendeel. Ik denk vooral dat agenten die zich misdragen daar aan de basis van liggen.
Tewijl er Marokkanen een oudje in elkaar aan slaan zijn om nen € moeten die lieve agenten VRIENDELIJK EN BELEEFT vragen om er mee te stoppen,ge gaat die Marokkaan eens horen lachen zenne
Das toch wat jullie willen hé,erg veilig gevoel moet ik zeggen
Oud 5 april 2007, 17:08   #778
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Tjongejonge. Een woordverdraaiing en een turning the tables in een kort stukje tekst. Dat moet je kunnen...
Hij is wél crimineel. Crimineel = Schuldig bevonden aan een misdrijf. Veroordeeld voor een misdrijf. Volgens de Van Dale, en volgens mij. Oeps.

En omdat vroeger mensen hebben gesjoemeld tijdens de VISA-affaire, mag Debie nu wel nog in de partij zitten ? Dat loopt ergens scheef.

Zelfde (zure) wijn, nieuwe (oude) zakken

Proest... Nu moet ik weer wachten voor d�*t ? Wanneer ga ik eindelijk eens iets mogen zeggen ?
Dus alle linksen mogen foefelen,geen enkel probleem maar o wee als een vb'er iets doms heeft gedaan?lol.
Oud 5 april 2007, 17:10   #779
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik iets over jou gezegd dan? Persberichten van het VB nog niet gelezen zeker?

Edit: blijkbaar ben je trouwens wel degelijk zijn daden aan het minimaliseren:

Lollige opmerking trouwens voor een VB'er, aangezien het VB elke allochtoon die al wel eens werd gearresteerd onmiddellijk als crimineel bestempeld. Ook al werden ze nooit veroordeeld! En een crimineel is iemand die schuldig is aan een misdrijf. Dus ja, Debie is een crimineel
Zijn daden zijn trouwens ook door de rechter fors afgezwakt,leer eens goed lezen en lees alles inplaats van alleen hetgeen in je kraam past.Tois echt zielig.
Oud 5 april 2007, 17:10   #780
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus alle linksen mogen foefelen,geen enkel probleem maar o wee als een vb'er iets doms heeft gedaan?lol.
Oké, dan gaan we terug over naar mijn originele vraag: Vind je dat een crimineel thuishoort in het Vlaams Blok ?

Dat kan je niet goedpraten door te zeggen dat er iemand anders mag foefelen. Natuurlijk mag dat niet. Natuurlijk is dat verkeerd. Maar daar gaat het nu niet over.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be