![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat er cijfers zijn over de echtscheidingen van deze huwelijken ? Nogal moeilijk omdat een schijnhuwelijk niet kan doorgaan, en men van een huwelijk, dat niet gecatalogeerd is als schijnhuwelijk, niet weet of het een schijnhuwelijk is of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij bedoelde waarschijnlijk hoofddoek. Ik veronderstel dat ie de Ecuatoriaanse een sjalleke heeft zien dragen. Moet je hem vragen.
Laatst gewijzigd door DannyS : 5 augustus 2007 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 5 augustus 2007 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Halfbloed zijn, wauw! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Staatssecretaris
|
![]() Bob, wat geloof je niet?
Waarom die verloren loketdame geen hoofddoek mag dragen, misschien? Wel volgens mij omdat ze dan de neiging heeft gegevens te vinden die verloren moeten gaan. Kan ik behalve uit eigen ervaring echter niets meer over zeggen, zonder de camera die enkel voor intern gebruik is. Laatst gewijzigd door DannyS : 5 augustus 2007 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ken geen cel van schijnhuwelijken, en heb hun ook niet beschuldigt. Niemand heeft zich aan mij ooit voorgesteld als te werken in opdracht van een "cel van schijnhuwelijken". Ze noemden de rechtbank, en hun functie was o.a. commisaris van politie, net zoals de De Man waarover ik het had. En dat computers zo kapot kunnen gaan dat gegevens verdwijnen weet toch iedereen. Met een beetje goede wil kan je ook verstaan dat de arme ondervagers de steeds veranderende richtlijnen niet kunnen volgen, en om overbodige documenten vragen, die ze om zichzelf te beschermen dan niet aan het dossier toevoegen, tot een paar dagen later blijkt dat ze wel nodig waren. Van die dingen, en die grijns die zie je dan niet. Ik droom namelijk graag, hoewel mijn vrouw heel duidelijk niet gewenst was. Welkom in België.
Laatst gewijzigd door DannyS : 5 augustus 2007 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Staatssecretaris
|
![]() En de loketdame die geen bewijs van woonst kon leveren voor al die jaren, was gewoon de ietwat achterlijke dochter van een invloedrijk man. Kan ze zelf ook niks aan doen, ocharme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Staatssecretaris
|
![]() En de poltieman die moest vasstellen of we op het opgegeven adres woonden: "Als ik zo'n naam zie, dan ga ik daar niet naartoe. Niks dan miserie met die lui!". Dat zei ie me toen ik hem uiteindelijk toch te strikken had!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar terzake. Uit "De belastingbetaler laat zeer moeilijk verkrijgbare maar zogezegd noodzakelijke papieren voor de neus van de aanvrager in de papierkorf gooien. En dan moet je die grijns..." is het wel zeer moeilijk om te achterhalen, over wie het nu juist ging. Ik gokte op de cel schijnhuwelijken. Maar mijn opmerking blijft hetzelfde. Ik geloof nooit dat officiele instanties, officiele dokumenten doen verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
België is trouwens een even fantastisch land om te wonen dan dat van mijn vrouw: dat laat ik niet afhangen van een groeiende bende van duidelijk sympatisanten van een veroordeelde partij. Wij zijn niet veroordeeld, dat hebben ze niet klaargekregen. Laatst gewijzigd door DannyS : 5 augustus 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 5 augustus 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Burgemeester
|
![]() [quote=Bob;2832761]Maar ondertussen schijnt Belgie dan wel de minst slechtste keuze te zijn. Als ik ergens tegen mijn goesting moest gaan wonen, dan ging ik naar een ander land. Zo simpel is dat.
quote] Inderdaad! Waarom zijn ze trouwens naar Spanje niet gegaan????? Dan hadden ze al minstens 1 groot probleem minder.... hun taal!!!! Of hebben de sociale uitkeringen en onze achterlijke naieve politiek dan toch de doorslag gegeven?????? Toch ook wel raar dat dit onderwerp niet aan bod komt in terzake!!!! Dit programma staat gekend om zijn kritische benadering...... als het aktuele "probleem" tenminste aan bod komt!!!!! "objectieve journalistiek" ...mijn gat godverdomme Laatst gewijzigd door Amaj : 5 augustus 2007 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- hoe zit het uiteindelijk met de zaak Remmery? Koning nog langs geweest? - waar zijn die "racistische" huwelijkskandidaten die niet door een gekleurde medemens wilden gehuwd worden? Van de planeet verdwenen? En zo zijn er wel nog dingen, maar het antwoord kunnen we wel raden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ??? ben je zeker dat je niet een paar dingen door elkaar haalt? Heb ik ergens beweerd dat die Ecuadoriaanse mevrouw een burka droeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Banneling
|
![]() In ieder geval heeft dat kind goed haar les geleerd...Ik zag ze op de TV daarstraks, aan de journalisten vertellen dat "ze als dieren behandeld werden door de politie"...Zulke taal gebruikt een kind niet spontaan, dat is haar ingefluisterd door volwassenen."la police nous a traités comme des animaux, j'enterndais ma mère pleurer tout le temps"...
|
![]() |
![]() |