Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2007, 12:41   #761
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Exact.

Het is amusant om eens na te gaan hoe mensen die op dit forum met de neus op fouten en inconsistenties in hun redeneringen worden gedrukt er verschillende stijlen op nahouden om zich een uitweg te banen uit de situatie. Je hebt er die opeens de grote verdwijntruuk uithalen, en weken spoorloos blijven, om vervolgens als de herboren onschuld weer hier of daar in een andere thread op te duiken. Daarnaast heb je de leperds die verwoede pogingen beginnen te ondernemen om de kern van de discussie te doen afglijden naar een onbelangrijk deelaspect, of een detail waar men het toch nooit over eens kan worden of waar iedereen het wel over eens moet zijn. In het Frans noemen ze dat met een schitterend gezegde "Noyer le poisson."
En in het Nederlands noemt men dat sofisme.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 14:00   #762
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Again Again Again Again.......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 10:28   #763
Beauris
Partijlid

Beauris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Exact.

Het is amusant om eens na te gaan hoe mensen die op dit forum met de neus op fouten en inconsistenties in hun redeneringen worden gedrukt er verschillende stijlen op nahouden om zich een uitweg te banen uit de situatie. Je hebt er die opeens de grote verdwijntruuk uithalen, en weken spoorloos blijven, om vervolgens als de herboren onschuld weer hier of daar in een andere thread op te duiken. Daarnaast heb je de leperds die verwoede pogingen beginnen te ondernemen om de kern van de discussie te doen afglijden naar een onbelangrijk deelaspect, of een detail waar men het toch nooit over eens kan worden of waar iedereen het wel over eens moet zijn. In het Frans noemen ze dat met een schitterend gezegde "Noyer le poisson." Een variant op deze soort zijn de leukerds die als het wat te heet onder hun voeten wordt de discussie beginnen ridiculiseren en minimaliseren, of die erop los beginnen schelden. Hun doel is hetzelfde als dat van de visverdrinkers : de kern van de discussie doen vergeten en zodoende hun eigen fouten in alle stilte kunnen inslikken. Of "hun kak intrekken" zoals Raf het zo treffend zegt. Een laatste soort zijn dezen die mordicus blijven herhalen dat wit zwart is, en die na ettelijke herhalingen van hun standpunt, gehuld in een wolk van geveinsde ergernis over het monumentale onbegrip dat hen omringt, een theatrale exit maken in de trant van "Ik ga mijn tijd hier niet verder zitten verprutsen met zo'n bende onbenul! Adios! A tout jamais!, etcetera." Heel af en toe is er ook eens iemand die ridderlijk zijn ongelijk toegeeft. Een zeldzame deugd.

Jukes heeft een combinatie van stijlen toegepast, maar heeft uiteindelijk dan toch gekozen voor een operette-stijl afgang. Het applaus laat pijnlijk op zich wachten.
Inderdaad. Zeer frappant. En dat voor iemand die de hele tijd door probeerde staande te houden dat hij uit was op een ernstig debat.
Beauris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 16:32   #764
David1977
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Integendeel, mijn vrienden- en familiekringen tellen er verschillende. Maar wat iemand mij op dit gezellige forum toch eens moet duidelijk maken, is waarom er de laatste tijd almaar meer homo's en lesbo's opduiken - zeker op fora - die hun afwijkende geaardheid zeer opvallend, soms zelfs provocatief, willen etaleren. Vanwaar dit krampachtige 'look at me, I'm different'-gedrag? Mij lijkt het vooral een prima manier om weinig breeddenkende luitjes op stang te jagen. Of is het daar om te doen, misschien?
U hebt niets tegen homo's maar noemt het wel 'afwijkend gedrag', het neigt naar een reductio ad absurdum. Zolang ik mijn ding kan doen kan het mij eigenlijk geen zak schelen wat een ander over mijn bedgedrag denkt, net zoals uw bedgedrag mij geen reet interesseert. Eigenlijk best wel interessant hoe mensen geobsedeerd zijn door de seksuele activiteiten van anderen, verschillende verklaringen zijn hiervoor ongetwijfeld mogelijk.

Gezien de natuur mij nogal egoïstisch geschapen heeft, ben ik erg tevreden gezegend (om het bijna religieus uit te drukken) te zijn met een homoseksuele geaardheid. Een leven lang orgasmes zonder bang te moeten zijn negen maanden later naar het geschreeuw van een keuter te moeten luisteren en deze eten te geven, dat zijn minstens 2 reizen per jaar meer. Laat een ander maar zwoegen om voor het nageslacht te zorgen.

Er ooit trouwens aan gedacht dat de opvallende nichten waarover u het hebt, de enige homo's zijn die u ziet in het straatbeeld, en dat menig modaal uitziende homo u voorbijloopt zonder dat u het weet? Neem van mij aan dat ze trouwens niet representatief zijn (anders zou men homo's zondermeer een intellectuele inferieure subgroep mogen noemen). Ik hou er ook niet van omdat ik van discretie hou, hoogstens wil ik ze tussen de 5 en 8 minuten ontmoeten, van aan de achterkant.

Er is trouwens een parallel te trekken tussen verwijfde nichten en domme troela's, hun zwaartepunt ligt ook volledig buiten hen en toen het verstand werd uitgedeeld stonden ze tevens achteraan in de rij. Daarom waarschijnlijk dat die nichten ook zo graag optrekken met domme vrouwen (en omgekeerd) om te shoppen en dergelijke, in veel opzichten zijn het elkaars gelijke.

Wel jammer dat sommige heteromannen gans hun leven zwoegen om hersenloze troela's te onderhouden en ermee te kunnen pronken, wat toch ook een teken is van zwakheid.
David1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 17:09   #765
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door David1977 Bekijk bericht
U hebt niets tegen homo's maar noemt het wel 'afwijkend gedrag', het neigt naar een reductio ad absurdum. Zolang ik mijn ding kan doen kan het mij eigenlijk geen zak schelen wat een ander over mijn bedgedrag denkt, net zoals uw bedgedrag mij geen reet interesseert. Eigenlijk best wel interessant hoe mensen geobsedeerd zijn door de seksuele activiteiten van anderen, verschillende verklaringen zijn hiervoor ongetwijfeld mogelijk.

Gezien de natuur mij nogal egoïstisch geschapen heeft, ben ik erg tevreden gezegend (om het bijna religieus uit te drukken) te zijn met een homoseksuele geaardheid. Een leven lang orgasmes zonder bang te moeten zijn negen maanden later naar het geschreeuw van een keuter te moeten luisteren en deze eten te geven, dat zijn minstens 2 reizen per jaar meer. Laat een ander maar zwoegen om voor het nageslacht te zorgen.

Er ooit trouwens aan gedacht dat de opvallende nichten waarover u het hebt, de enige homo's zijn die u ziet in het straatbeeld, en dat menig modaal uitziende homo u voorbijloopt zonder dat u het weet? Neem van mij aan dat ze trouwens niet representatief zijn (anders zou men homo's zondermeer een intellectuele inferieure subgroep mogen noemen). Ik hou er ook niet van omdat ik van discretie hou, hoogstens wil ik ze tussen de 5 en 8 minuten ontmoeten, van aan de achterkant.

Er is trouwens een parallel te trekken tussen verwijfde nichten en domme troela's, hun zwaartepunt ligt ook volledig buiten hen en toen het verstand werd uitgedeeld stonden ze tevens achteraan in de rij. Daarom waarschijnlijk dat die nichten ook zo graag optrekken met domme vrouwen (en omgekeerd) om te shoppen en dergelijke, in veel opzichten zijn het elkaars gelijke.

Wel jammer dat sommige heteromannen gans hun leven zwoegen om hersenloze troela's te onderhouden en ermee te kunnen pronken, wat toch ook een teken is van zwakheid.
Sommige van uw quote's doen vermoeden dat er ook hersenloze mannen bestaan.
Wat een geluk of, om het met uw woorden te zeggen, wat een zegen, om het bijna religieus uit te drukken, is uw moeder sterk genoeg geweest om naar uw gebleit te luisteren.
De hoop op kleinkinderen, het mooiste geschenk voor een grootouder, kan ze wel laten varen.
Wat een respect voor de mensen die (blijkbaar Latijn) en een hoop geld in uw egoistische persoontje gestoken hebben.
Als een homosexueel zegt dat hij geen afwijking heeft, doet mij dat denken aan zotten die ook beweren dat ze dat niet zijn.
ALs het geen afwijking is, waarom produceert u dan zaadcellen ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 17:17   #766
David1977
Vreemdeling

Standaard

Beste werkmensch,

Indien u het zo graag een afwijking noemt is dat u volste recht, ik zal daarvoor niet laten om één zaadcel minder te morsen.

Indien u echter voor iedere ejaculatie een kleine hebt rondlopen wil ik nog met plezier een inzamelactie starten, want dat maakt uw leven als werkmensch dan waarschijnlijk nog stukken zwaarder.

Tata.
Oud 13 september 2007, 17:23   #767
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Sommige van uw quote's doen vermoeden dat er ook hersenloze mannen bestaan.
Wat een geluk of, om het met uw woorden te zeggen, wat een zegen, om het bijna religieus uit te drukken, is uw moeder sterk genoeg geweest om naar uw gebleit te luisteren.
De hoop op kleinkinderen, het mooiste geschenk voor een grootouder, kan ze wel laten varen.
Wat een respect voor de mensen die (blijkbaar Latijn) en een hoop geld in uw egoistische persoontje gestoken hebben.
Sinds wanneer hebben kinderen de verantwoordelijkheid t.o.v. hun ouders om zelf kinderen te krijgen? Als kinderen volwassen zijn, hebben ze, net zoals in de natuur, niets meer met hun ouders te maken.
Citaat:
Als een homosexueel zegt dat hij geen afwijking heeft, doet mij dat denken aan zotten die ook beweren dat ze dat niet zijn.
ALs het geen afwijking is, waarom produceert u dan zaadcellen ?
Zodat hij kan voortplanten.
Oud 13 september 2007, 17:28   #768
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Beste werkmensch,

Indien u het zo graag een afwijking noemt is dat u volste recht, ik zal daarvoor niet laten om één zaadcel minder te morsen.

Indien u echter voor iedere ejaculatie een kleine hebt rondlopen wil ik nog met plezier een inzamelactie starten, want dat maakt uw leven als werkmensch dan waarschijnlijk nog stukken zwaarder.

Tata.
U mag van mij zaadcellen produceren zoveel u wil. U mag ze zelfs op de meest wansmakelijke plaatsen deponeren.
Maar vertel aub geen onzin.
Dus je vrijt met andere mannen omdat je anders kinderen kan krijgen ?
Wel, beste vriend, er bestaan middelen om dat te voorkomen.
Zoek een beetje op Google naar het woord 'condoom' en je zal versteld staan hoe gemakkelijk het is om géén kinderen te krijgen !
En PS : ik hoef gelukkig niet zo hard te werken, zelfs al heb ik drie kinderen.
De vriendschap en warmte die ik van hen krijg, zal jij jammer genoeg nooit mogen ervaren.
Wat een verlies
Oud 13 september 2007, 17:30   #769
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Sinds wanneer hebben kinderen de verantwoordelijkheid t.o.v. hun ouders om zelf kinderen te krijgen? Als kinderen volwassen zijn, hebben ze, net zoals in de natuur, niets meer met hun ouders te maken.

Zodat hij kan voortplanten.
Gaat dat zo in uw kringen ? Ocharme.

Voortplanten in de reet van een andere man ?
THAT would be the day
Oud 13 september 2007, 17:32   #770
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gaat dat zo in uw kringen ? Ocharme.
Wat voor kringen? Wat weet jij nou van mij?
Citaat:
Voortplanten in de reet van een andere man ?
THAT would be the day
Probeer eens wat beter te lezen maat. Het woord ''kan'' staat niet voor niets dikgedrukt en betekent dus niets minder dat ik een biologische oorzaak verklaar.
Oud 13 september 2007, 17:36   #771
David1977
Vreemdeling

Standaard

Beste werkmensch,

De zaken niet omdraaien hé, in mijn initiële post is het duidelijk dat ik dit 'voor mij persoonlijk' als een voordeel aanzie. Ik twijfel er niet aan dat u veel liefde krijgt van uw kinderen, ze niet zou kunnen missen, ... Het is waarschijnlijk iets moois, maar misschien heeft iedereen hier geen behoefte aan hé. Trouwens mocht ik er behoefte aan hebben dan zat ik pas met een probleem, heb ik dus effen chance. Wat mijn ouders betreft, ik ben niet met een schuld geboren om hun kleinkinderen te schenken dacht ik. Sommige mensen zijn nu eenmaal in staat dmv reflectie hun eigen moraal te scheppen en zich los te rukken van de geïndoctrineerde conventies van de maatschappij waarin ze opgroeien. Lees Nietzche, die had daar trouwens een woord voor die in de kringen van het VB waarschijnlijk niet onbekend is.
Oud 13 september 2007, 18:11   #772
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Kinderwens bestaat onder alle geaardheden, al dan niet zinvol of begrijpelijk. "Begrip" voor elkaar is nauwelijks te construeren maar ook niet van wezenlijk belang waar verdraagzaamheid bestaat.

Iedereen heeft het recht zijn/haar eigen vrienden/vriendschappen te kiezen, zolang daarmee geen schade wordt aangericht.

Niemand mag verplicht worden zich, anders dan hooguit in werkverband, bezig te houden met lieden die hem/haar niet aanstaan; hulp aan medeMens in doodsnood heeft sowieso voorrang en is ook in wetten verankerd.
Oud 13 september 2007, 18:27   #773
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat voor kringen? Wat weet jij nou van mij?

Probeer eens wat beter te lezen maat. Het woord ''kan'' staat niet voor niets dikgedrukt en betekent dus niets minder dat ik een biologische oorzaak verklaar.
Anders dan bij dieren, blijven de banden tussen mensen en hun ouders bestaan. Dat kan u toch niet ontkennen ?
Ik weet niks van jou maar de manier waarop jij over je ouders denkt, als wegwerpartikel, laten me wel een idee vormen.

Ik heb heus uw 'kan' wel gelezen. Vandaar het sarcastische antwoord.
Denk even na. U zal het écht wel begrijpen.
Oud 13 september 2007, 18:33   #774
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Anders dan bij dieren, blijven de banden tussen mensen en hun ouders bestaan. Dat kan u toch niet ontkennen ?
Dat ontken ik ook niet, maar vanaf het moment dat kinderen volwassen zijn, hebben zij geen verantwoordelijkheid meer ten opzichte van hun ouders.
Oud 13 september 2007, 19:25   #775
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Beste werkmensch,

De zaken niet omdraaien hé, in mijn initiële post is het duidelijk dat ik dit 'voor mij persoonlijk' als een voordeel aanzie. Ik twijfel er niet aan dat u veel liefde krijgt van uw kinderen, ze niet zou kunnen missen, ... Het is waarschijnlijk iets moois, maar misschien heeft iedereen hier geen behoefte aan hé. Trouwens mocht ik er behoefte aan hebben dan zat ik pas met een probleem, heb ik dus effen chance. Wat mijn ouders betreft, ik ben niet met een schuld geboren om hun kleinkinderen te schenken dacht ik. Sommige mensen zijn nu eenmaal in staat dmv reflectie hun eigen moraal te scheppen en zich los te rukken van de geïndoctrineerde conventies van de maatschappij waarin ze opgroeien. Lees Nietzche, die had daar trouwens een woord voor die in de kringen van het VB waarschijnlijk niet onbekend is.
Beste David, misschien klink ik wat bot maar ik heb dan ook al een paar serieuze discussies achter de rug met mensen die maar niet begrijpen dat ik homo's op z'n minst evenwaardig vind dan anderen maar het afwijkend vind. Alsof dat niet zou kunnen.
Ik heb het eerder op dit forum al gezegd. Ik héb homofiele mensen in mijn kennissenkring en daar heb ik de beste verstandhouding mee.
Er wordt overigens zelfs niet eens over gepraat.
En dat is dan ook de reden waarom ik het zo raar vind dat sommigen zich hier zo krampachtig willen profileren als homo.
Soms vrees ik zelfs dat ze een discussie uitlokken, met harde woorden als gevolg, uiteraard.
Dan is de kans uiteraard groot dat je iedereen over dezelfde kam gaat scheren. Met andere woorden, heel die discussie gaat een tegengesteld effect krijgen.
Van sommigen durf ik zelfs te beweren dat ze het uitlokken. Ik heb dit soort ruzies nooit met m'n vrienden.
Jammer genoeg ben ik ook maar eens mens en laat ik me soms vangen door die provocatie's.
Ik ben 50 en ben opgevoed in een klimaat waar dit alles taboe was. Alleen al het feit dat we nu over zulke dingen kunnen praten en op die manier het wederzijds respect kunnen herstellen, is een goeie evolutie.
Laten we dit met twee handen grijpen en gebruiken om dingen te verbeteren. Niet elkaar naar de strot vliegen.
No hard feelings.
Oud 13 september 2007, 19:28   #776
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat ontken ik ook niet, maar vanaf het moment dat kinderen volwassen zijn, hebben zij geen verantwoordelijkheid meer ten opzichte van hun ouders.
Dat ziet u verkeerd.
Ouders worden ooit zelf hulpbehoevend. Dan is het niet meer dan normaal dat de kinderen dit voor een stuk voor zich nemen.
Er zijn er uiteraard altijd wel die in hun hol zitten te wachten tot ze een erfenis kunnen opstrijken
Maar u bedoeld natuurlijk het nageslacht. Neen, dat klopt wel.
Maar kleinkinderen blijven voor de meeste grootouders wel een bron van levensgeluk.

Laatst gewijzigd door hurricane : 13 september 2007 om 19:36.
Oud 13 september 2007, 19:45   #777
David1977
Vreemdeling

Standaard

Ik begreep maar al te goed uw punt toen u schreef "waarom produceert u dan zaadcellen". De functie van zaadcellen is inderdaad het voortplanten, maar door een zekere neurologische predispositie (ik denk dat er objectief bekeken hierover een wetenschappelijke consensus bestaat, slechts religieuze fundamentalisten betwisten dit om evidente redenen) worden deze in het geval van homoseksualiteit overbodig. Gezien een homoseksuele man toch nog zaadcellen produceert zou men kunnen stellen dat de neurologische toestand die ervoor zorgt dat het voorplantingsmechanisme eigenlijk opgeheven wordt een soort van afwijking is, daar de productie van zaadcellen en de neurologische toestand contradictorisch zijn (zoals u bedoelde). Intellectuele eerlijkheid betekent dat men iedere stelling voor herziening vatbaar houdt, en ik hou mij daaraan.

Tegenwoordig betreft het eerder een semantische discussie die niet van zo'n groot belang is zolang fundamentele rechten van homoseksuelen gerespecteerd worden (hieronder versta ik in eerste instantie de vrije beleving van de seksualiteit onder volwassenen).

De discussie zal pas van groot belang worden wanneer de biotechnologie in staat zal zijn om prenataal de seksualiteit op te sporen en te corrigeren. Het is zogoed als zeker dat dit deze eeuw nog mogelijk zal worden. Dan zal de discussie gevoerd moeten worden of ouders de seksualiteit van hun kind mogen bepalen, en of homoseksualiteit een meerwaarde vormt voor de maatschappij. Ik durf te zeggen dat ik hier nog niet uit ben.
Oud 13 september 2007, 20:03   #778
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

De discussie zal pas van groot belang worden wanneer de biotechnologie in staat zal zijn om prenataal de seksualiteit op te sporen en te corrigeren. Het is zogoed als zeker dat dit deze eeuw nog mogelijk zal worden. Dan zal de discussie gevoerd moeten worden of ouders de seksualiteit van hun kind mogen bepalen, en of homoseksualiteit een meerwaarde vormt voor de maatschappij. Ik durf te zeggen dat ik hier nog niet uit ben.
Goh, om heel eerlijk te zijn : als één van m'n kinderen zou komen zeggen dat hij/zij homo is, zou ik daar zeker geen zwaar punt van maken.
Daar we drie kinderen hebben, bestaat die kans.
Naar mijn mening is dit de beste manier om de band met je kinderen niet op te blazen.
Anderzijds ben ik een beetje bang van biotechnologie en aanverwante technieken.
Het gaat dan ook steeds meer lijken op een kind kopen in de winkel.
De kans is groot dat ook deze wetenschap zal worden misbruikt.
Dan toch liever een diversiteit aan mensen.
We gaan nog overeenkomen
Oud 13 september 2007, 20:13   #779
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goh, om heel eerlijk te zijn : als één van m'n kinderen zou komen zeggen dat hij/zij homo is, zou ik daar zeker geen zwaar punt van maken.
Daar we drie kinderen hebben, bestaat die kans.
Naar mijn mening is dit de beste manier om de band met je kinderen niet op te blazen.
Anderzijds ben ik een beetje bang van biotechnologie en aanverwante technieken.
Het gaat dan ook steeds meer lijken op een kind kopen in de winkel.
De kans is groot dat ook deze wetenschap zal worden misbruikt.
Dan toch liever een diversiteit aan mensen.
We gaan nog overeenkomen
Zo onredelijk ben je niet, dat wist ik in het begin al.
Oud 13 september 2007, 20:21   #780
David1977
Vreemdeling

Standaard

En toch evolueren we naar een maatschappij waar meer en meer prenataal te bepalen zal zijn. Zoiets kan ten goede gebruikt worden of misbruikt worden, en zoals met zoveel kennis zal het hier ook niet anders zijn, het zal misbruikt worden en het zal ten goede gebruikt worden. Met kerntechnologie kan men miljoenen mensen in één keer van de kaart vegen, of miljoenen mensen van energie voorzien ...

En dan kan men ook weer de discussie voeren of het beter is om een wereld te hebben met diversiteit en gebreken, of een eerder kleurloze wereld die er beter aan toe is. Prenatale correctietechnieken zullen ongetwijfeld in den beginne ook niet voor iedereen beschikbaar zijn om economische redenen, maar dan kan je ook weer opperen dat de sociaal zwakkeren nu ook achtergesteld zijn op gebied van educatie, gezondheidszorg, ...

In ieder geval is het een evolutie die men niet zal kunnen tegenhouden, een olifant kan men niet onder het tapijt vegen. Misschien zijn er dus binnen enkele honderden jaren geen homoseksuelen meer, wie zal het zeggen. Ondertussen doe ik mijn gedacht en ben ik blij in een land te leven waar dat mogelijk is. Laten we niet vergeten dat men in bepaalde geperverteerde regimes zoals Iran nog publiekelijk geëxecuteerd wordt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be