![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7781 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan het eenvoudig testen thuis hoor. Neem een klein I-profieltje, belast het met de helft van zijn draagkracht en zet er dan een bunsenbrander tegen voor een kwartier. Wat gaat dat profiel doen denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7782 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 30 januari 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7783 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoelde, was dat er veel energie omgezet wordt in vervormingsenergie...energie die nodig is om het staal te plooien en zo... Citaat:
![]() Citaat:
En waarom 'klopt er geen jota' van mijn redenering? Het was een hypothese, die ik nog niet berekend heb omdat ik de cijfers er niet voor heb...maar het zou me eerlijk gezegd verwonderen. Daar jij zegt 'je zou nog verschieten', ga ik er van uit dat jij die berekeningen al gemaakt hebt? Dan moet het niet te moeilijk zijn om dat even aan mij door te geven ![]() Citaat:
Hoe lang zou het duren eer een stalen balk van x meter (pak nu 5 meter) gebroken of geplooid is? (Tussen haakjes, ik zou graag eens willen weten op welke manier die balken het juist begeven hebben - tenminste volgens de niet-CD-theorie). Het is natuurlijk niet zo makkelijk na te gaan, daar je nog alle andere elementen in de torens in rekening moet brengen. Daarvoor zou een 3D-simulatie zeer handig zijn. Want je kunt wel berekeningen uitvoeren op de aparte stukken, maar om de structuur op zijn geheel te berekenen kun je wel heel lang bezig zijn. En ik vrees dat dat ook iets te ingewikkeld zou zijn voor mij (ik ben tenslotte geen bouwkundig ingenieur). Maar als iemand mij de - volledige - berekeningen kan voorleggen, heel graag. (Maar kom dan aub niet af met berekeningen op de stalen kolommen in de kern alleen, want je hebt ook nog eens de buitenste muren uit staal en dergelijke). Laatst gewijzigd door Insdeath : 30 januari 2009 om 21:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7784 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom doet hij dat? A)is hij een gek die aandacht zoekt? al kanik me dat niet voorstellen B) is hij betrokken en doet hij dat omdat het afgesproken is met de insidejobdeelnemers? C) is hij, zijn organisatie althans, gewoon verantwoordelijk voor de aanslag aan jou de keuze maar ik gok toch op 3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7785 |
Partijlid
|
![]() Kun je me aub even die filmpjes geven waarop een feestende Bin Laden te zien is aub?
Wat ik vooral vreemd vind aan 911, is dat de Amerikaanse regering al in minder dan een dag tijd de aanslagen toeschreef aan Bin Laden. Waar haalden ze dat vandaan?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7786 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn 4 dezelfde personen tricky question
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7788 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7789 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ben je nu besodemieterd. ze zijn in veelvoud de wereld rondgegaan. ga je me nu wijsmaken dat je ze niet kent??? in alle talen en alles passeerde langs al jazeera. of hebben die de films in opdracht vd CIA vervalst en zijn die ook al medeplichtig aan het grote 9/11 complot tsjonge toch Bin laden was op dag 1 een heel logische verdachte. eerdere aanslagen, haat jegens de Vs en het westen en meer van dat. lijkt mij niet echt abnormaal dat hij toen ook genoemd werd door de Vs. beetje serieus blijven indien mogelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7790 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alle video's van Bin Laden werden naar Al Jazeera gestuurd. Behalve die met de "bekentenis", die werd door de Amerikanen "gevonden". Laatst gewijzigd door Akufen : 31 januari 2009 om 02:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke met controlled demolition niets te maken heeft . Naar mijn mening heeft "the power of nightmares, shadows in the cave" de rol van Bin Laden erg realistisch weergegeven. http://video.google.nl/videoplay?doc...70888389&hl=nl Laatst gewijzigd door atmosphere : 31 januari 2009 om 03:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lets analyze the debris for traces of explosives . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7793 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zodus, Al-Qaeda is in feite niet veel meer dan een illusie, en 9/11 werd bedacht door een of ander gestoorde Islamiet, en gesponsord door Ben Ladin. Ok, daarover ben ik het volledig eens. Ik moet eerlijk toegeven, wat een Inside Job en CD en dergelijke betreft, begin ik er steeds meer aan te twijfelen. Eerst was ik er rotsvast van overtuigd dat het zo was, nu twijfel ik steeds meer. Maar wat 9/11 betreft, denk ik toch dat de US daar (geweldig) misbruik van gemaakt heeft. Ze werden door verschillenden landen, door verschillende inlichtingendiensten enz... geïnformeerd. Maar deze dreiging hebben ze natuurlijk genegeerd (net zoals Franklin D. Roosevelt indertijd met Pearl Harbor). Het is me behoorlijk duidelijk dat ze het hebben laten gebeuren. Het paste perfect in hun plannetje om terroristen af te kunnen beelden zoals ze altijd al gewild hadden: als een goed georganiseerde misdaadorganisatie die in 60 landen 'sleeper cells' heeft enz... En daarnaast zou het me ZEKER niet verwonderen dat ze daar zelf nog een schepje bij gedaan hebben (WTC1 en 2 naar beneden gehaald?), en dan nog WTC7 erbij genomen hebben omdat dat wel eens financieel interessant zou kunnen zijn. Zoals ik eerder al zei, het zou me niet verwonderen als er een inside job was, en het zou me niet werwonderen als er geen was. Er is geen duidelijk bewijs voor een van beide veronderstellingen. Maar dat neemt zeker niet weg dat we net door 9/11 meegesleept werden in een nieuwe massahysterie; namelijk terrorisme. Ik hoop dat mensen zullen stoppen om hun levens hierdoor te laten beïnvloeden. Ik ben er in elk geval gerust in. En als ik net die ene persoon op 1 miljoen zou zijn die door een aanslag sterft, then so be it...de kans dat ik in een verkeersongeluk, of door kanker sterf, is 1 miljoen keer groter (als het al niet meer is). Dus: stop living in fear and try to live a normal life again...believe in yourself, not in the government... Laatst gewijzigd door Insdeath : 31 januari 2009 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7794 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dat is eerlijk gezecht geen verassing, als je Bush moet geloven is dit WOIII en zit Al-Qaeda overal en moet die overal bestreden worden (Irak, Iran, Syrië, Soedan, Palestina, etc.), en dat vind ik schandalig, zeker de manier waarop Bush de oorlog in Irak wil rechtvaardigen met de aanwezigheid van Al-Qaeda (die door zijn eigen domme invasie daar binnen geraakt is, als het al om de echte Al-Qaeda gaat). Maar het is niet omdat Bush deze vijand overdreven groot voorstelt dat het geen bedreiging is (zeker als je ziet hoe rap zoiets als 9/11 gebeurt is), zeker als er een land is (=Taliban) die deze - al zij het kleine organistie - Al-Qaeda onderdak bied terwijl ze maar aanslagen blijven plegen in het buitenland, zo kan het idd niet verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7795 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn in ieder geval op spoken jacht geweest . Die geavanceerde grottencomplexen ,daar waren er velen van volgens Rumsfelt .
Dat sloeg natuurlijk nergens op , toch zijn ze de bergen maar zwaar gaan bombarderen. Overigens , Nederland is verkeert ook nog altijd in een oorlogs toestand . Wim kok verklaarde na 9/11 immers dat Nederland in oorlog was ,en het einde daarvan is nog is verder nooit aangekondigd . De VS was zogenaamd in oorlog dus Nederland ook , zo was de redenering. Enorme onzin allemaal natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7797 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens dit document, gevonden op WikiLeaks: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7798 |
Vreemdeling
|
![]() you'essers,
wie kende piloot OGONOWSKI van vlucht 11 ? wie kende piloot SACARINI van vlucht 175 ? morgen de volgende vraag en het wordt moeilijker... katsa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpen jullie waar ik heen wil met die foto + opmerking , trouwens ?
( 7 posts terug ) Laatst gewijzigd door atmosphere : 31 januari 2009 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |