![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7801 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#7802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En mensen van dit kaliber zouden dan de Vlaams-nationalistische redders van Vlaanderen. Ik zou erom moeten lachen moest het niet zo triestig zijn. Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2010 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7803 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die foto is recent. Deze verschijning op de cover heeft helemaal géén invloed kunnen hebben op zijn verkiezing, want die verkiezingen dateren al van lang voor de publicatie van deze foto. Ga ergens anders leren fietsen, jong.
![]() |
![]() |
#7804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de fratsen waarover ik het had, is zijn populistisch optreden in tv-spelletjes. Allemaal maar weinig ernstig voor een beroepspoliticus. Door deze goedkope shows van Olijke Bart haalt de NVA stemmen. Maar dat heeft nog maar weinig te maken met heel de communautaire kwestie. En daarom zou het wel eens kunnen dat de Dimarso-enquête juist is. De NVA bestaat eigenlijk maar uit een goede 30% overtuigde Vlaams-nationalisten. De rest is fake. Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2010 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7805 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet dat ik dat blinde stemvee goedkeur, maar ik vind veel van die Daerden-stemmers véél erger. Rond De Wever wordt nog niet zo'n cultus gebouwd (hoewel politiek daar helaas vaak om draait, naast erfopvolging).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 februari 2010 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7806 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hoe zit het met je favoriet Michel Daerden ? Onlangs nog publiek dronken gezien . Op één of ander cover van één of andere krant of magazine ? Zatte Michel doet het weer...
![]() |
![]() |
#7807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over Olijke Bart met de zotskap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7808 |
Minister-President
|
![]() Wat is dan de relevantie ?
![]() |
#7809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen op dit forum vinden evenwel dat Vlaanderen op eigen benen moet staan en nauw gaan samenwerken met Nederland. Dat is een zeer eerzame doelstelling. Het begrip "De Nederlanden" is voor mij niet inhoudloos. Nederland en Vlaanderen hebben de plicht gezamenlijk hun erfdeel te verdedigen.
![]() |
![]() |
#7810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat jou wat te wachten aan ergernis in 2011. Na de verkiezingen zul je niet in de gordijnen maar aan het plafond hangen. Sla maar een voorraadje kalmeermiddelen in.
![]() |
![]() |
#7811 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat bezielt hem ? Wat doet ie ? Waarom doet ie het ? En waar doet ie het ? Al deze vragen zullen nu beantwoord worden door 'system'. De 'ziener van dienst'. Luister aandachtig en huiver... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=AlEZi...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kwestie van even te checken wat betreft de feiten en de context waarin ze zijn geplaatst... U raadt het al zeker mijn beste,inderdaad,tweemaal vakkundig genegeerd... De werkwijze "system" dus,eerst maar klepperen,en bij het opvragen van bronvermeldingen wordt het eensklaps oorverdovend stil... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2010 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7815 |
Banneling
|
![]() Ik vind Dewever een paljas. In die zin ergert hij me ja. Bovendien is Dewever iemand met een 'hidden agenda'. Achter die 'paljasserij' verbergt zich een sluw en onbetrouwbaar persoontje. Dat is wat ik over Dewever denk.
Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2010 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach zo, af en toe dus... ![]() ![]() Gossie, bij het lezen van Uw posts krijg ik wat U betreft daar eerder een continue gevoel over... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7818 |
Banneling
|
![]() Welke bronvermeldingen.
Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |