![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Insdeath :
Heb je de Quotes gezien van de leidinggevende brandweer commandanten voor de collapse van WTC 7 ? De TOTALE collapse van WTC 7 duurde overigens 13 seconden . Vaak wordt de instorting van het west penthouse gewoon weggelaten op filmpjes . Enigt idee hoe veel lawaai de detonatie van high explosives maken overigens ? Die hoor je boven alles uit in de omtrek van één kilometer . Thermiet is geen optie omdat de benodigde hoeveelheden belachelijk groot zijn en het bovendien voor controlled demolition weinig geschikt is . Precies om die redenen is het ook nog nooit gebruikt in C.D.'s |
![]() |
![]() |
![]() |
#7962 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar mij maak je niet wijs dat het door brand was. En ik ben er rotsvast van overtuigd dat de Amerikaanse overheid genoeg middelen heeft om een gebouw geruisloos neer te laten komen. NIST beschouwt het 'logisch' dat het gebouw op die manier instortte, terwijl ze er zelf nog bij vertellen dat er nog nooit tevoren in de menselijke geschiedenis een dergelijk gebouw door brand ingestort is. Hoe kun je dat dan logisch vinden???? Als het al eerder zou gebeurd zijn, ok, maar hun redenering slaat echt nergens op. Laatst gewijzigd door Insdeath : 7 februari 2009 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7963 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En omdat het nooit eerder is gebeurt is het een gecontroleerde instorting? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 7 februari 2009 om 13:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7964 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Buzz : 7 februari 2009 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7965 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7966 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn post "controverse" in dit forum is in zeker zin een antwoord op deze post. Ik had mijn oorspronkelijke onderwerp misschien beter kunnen kiezen.
Saigim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7967 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sterkteleer en fysica heb ik gehad (fysica van 2e tot 6e middelbaar, sterkteleer in 5e en 6e), maar ik ben geen bouwkundig ingenieur. We hebben 2 jaar lang stalen constructies besproken in sterkeleer. Daar hebben we geleerd wat staal doet als het opgewarmd word, tegen welke druk, trek, wringing het kan e.d. En een paar honderd graden Celsius zorgt er heus niet voor dat een stalen kolom het volledig begeeft. Ik vind het in een zin wel vreemd dat er veel bouwkundig ingenieurs zijn die de officiële versie verdedigen, maar dat er tegelijk ook veel zijn die hem van de hand doen als onzin. Dit wil dus zeggen dat er geen sluitende verklaring is, en men zelfs in de bouwsector niet eensgezind is wat WTC7 betreft. Welk van de twee moet je dan geloven? Laatst gewijzigd door Insdeath : 7 februari 2009 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7968 |
Burger
|
![]() [quote=Dixie;3963419]Domme vragen bestaan er niet, domme antwoorden integendeel wel
Laatst gewijzigd door nerovinger : 7 februari 2009 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7969 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7970 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Neem 16 lege cola blikjes en 2 betonplexplaten of iets stevigs Plaats 8 colablikjes op een vlakke ondergrond in deze positie .. ![]() ![]() .............. ![]() ![]() .............. ![]() ![]() .. ![]() ![]() de eerste plaat erop dan terug de tweede rij colablikjes en terug een plaat erop Op de bovenste plaat leg je nu gewicht vb. cementzakken of uw eigen lomp gewicht en dan de test; Laat iemand nu eens de middense colablikjes wegnemen op de een of de andere manier. Laat hier eens weten wat er gebeurt. grtjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7971 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een toeschouwer wordt verondersteld te luisteren en te kijken, geef je je mening dan ben je geen toeschouwer meer zoals ik bijvoorbeeld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7972 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7973 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7974 | |
Burger
|
![]() Citaat:
in elkaar zakken of ........plooien onder het gewicht van het bovenste gedeelte van het gebouw en dan volgens de pancake theorie herhaart zich dat op elke verdieping. Moet er nog soep zijn want wij zijn daarin de ballekens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7975 |
Burger
|
![]() [quote=Insdeath;3964590] Overal zegden ze dat 'beton meer hittebestendig is' (dit is misschien wat off-topic, maar ik vind het toch een vreemd iets).
Doe terug eens een eenvoudige test. Neem een wagen met veel pk en zonder traciecontrole en accelereer/vertrek op een gepolieerde betonnen vloer met slippende banden. Laat eens weten hier wat er gebeurd met de betonvloer onder de doorslippende banden. Wagen niet in de prak rijden dat is niet de bedoeling ![]() grtjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7976 |
Burger
|
![]() Ben je van dezelfde famillie, ik had er anders aan getwijfeld maar als je hetzelf zegt ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7977 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat er hier in Belgie een tijd geleden eens is neergegaan is een hoogspanningspaal en die is ook niet recht naar beneden gekomen maar lag mooi op zijn zijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7978 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
We hebben het hier over beton vs staal blootgesteld aan hoge termperaturen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Insdeath : 7 februari 2009 om 15:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7979 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je weet toch of welicht niet dat het amerikaanse leger over wapens beschikt waar wij niet eens kunnen van dromen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7980 |
Burger
|
![]() [quote=Insdeath;3965454]Heeft er jammer genoeg niks mee te maken vrees ik.
We hebben het hier over beton vs staal blootgesteld aan hoge termperaturen. Ik wil hier alleen maar,met een simpele test, bevestigen dat beton door hitte kapotspringt ![]() Laatst gewijzigd door nerovinger : 7 februari 2009 om 15:30. |
![]() |
![]() |