![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Van wie is dit citaat, Percy?)
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() en adrian ga je de filisofie hier weer eens door het slijk halen met je onvermogen tot argumenteren of ga je me vertellen waarom ik geen recht zou hebben op 1 7000 000 000 deel van alle niet ontgonnen goud ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 januari 2008 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wil je dat niet accepteren want je wil iets voor niets & blabla. Been there, done that. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
2. ik heb wel iets gedaan - geboren worden als medeerfgenaam van de planeet 3. maar jij bedoelt arbeid natuurlijk - maar neem nu eens de lucht die je inademt daar heb je ook niks voor gedaan - dus zou je aub consequent willen zijn met je eigen overtuiging en stoppen met ademen ? dank u
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 januari 2008 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
En geboren worden is compleet irrelevant voor claims op eender wat. Heb ik een claim op één zeven miljardste van jouw lichaam?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Mijn lichaam werkt voor die lucht. Letterlijk. Steek jij ook maar de handen uit de mouwen als je iets wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Het is een opmerking terzijde: het is nogal belachelijk om een niet-schaars goed te willen toeëigenen.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
als het goud niet gemonopoliseerd zou zijn zou ik op dezelfde manier goud kunnen gaan bewerken en mijn werk verkopen maar goud is wel gemonopoliseerd - dus kan ik het niet bewerken net zoals jij niet meer zou kunnen ademen indien de lucht gemonopoliseerd werd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zin voor realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
indien iets niet schaars is dan is er geen probleem om er wat van te monopoliseren - wanneer iets schaars is echter wel - we moeten dan de schaarste herverdelen citaat afkomstig van www.liberales.be over john locke Wanneer er bijvoorbeeld een beperkte hoeveelheid land beschikbaar is voor twee personen, en een van beide personen eigent zich meer dan de helft toe, dan is dit volgens Locke onrechtvaardig. De tweede persoon wordt hiermee te veel beperkt in het geven van een eigen invulling aan zijn leven. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Goed, we hebben inmiddels dus 'n argument waarom je niet zomaar door geboren te worden recht hebt op natuurlijke bronnen of wat dan ook. Iemand die 'n tegenargument heeft? Waarom je dat recht wél zou hebben?
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ok na adrian zijn ook jouw argumenten dus op
met te zeggen dat iets onrealistisch is heb je niks van de waarheid ontkracht dat zou je doen indien je zou zeggen waarom het onrealistisch zou zijn het is niet ondenkbeeldig dat zuivere lucht binnenkort gemonopoliseerd wordt wanneer alle lucht vervuild is bvb door de dieven van ons natuurlijk erfdeel die niks beperkingen wordt opgelegd om jouw en mijn lucht te vervuilen behalve bij ons in belgie - en dankzij de vld nog wel - want hier moeten ze hun uitstootrechten zoals het hoort eerst van de gemeenschap kopen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 januari 2008 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven is hard als dakloze
![]()
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik wacht nog steeds tot jullie een echte poging doen om de waarheid te ontkrachten en begin me te vervelen op deze manier hoor ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 januari 2008 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door KrisKras : 7 januari 2008 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Kijk, dat kan een boeiende discussie zijn of niet, maarreh, het ging hier over de goudstandaard en recente prijsstijgingen, en ik had 'n interessante discussie met Dycore d�*�*rover.
Open gerust een ander topic (bv. onder Debatgroep - Algemeen).
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /me traant een beetje weg bij Percy en Lombas.
Echte libertariërs beschermen elkaar. *Snif* Soit. Goudstandaard. We knallen Henri Georges ergens anders wel van zijn paard.
![]() |
![]() |