![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() 't Is weer de schuld van de Westerlingen. Ze hebben het gezocht... Kritiek op de islam wordt niet geduld. Anders komen er gevolgen. Zolang ge uw mond niet open doet, is alles OK. Dan laten ze u met rust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() In bepaalde enclaves kunnen ze nu al de absolute macht hebben. En hun aantallen nemen enkel toe. Je weet toch wat dat betekent in een democratie? Geen probleem? Zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Right... Dus ze doen het om Wilders te bestrijden. En niet om ondertussen ook de islamitische waarden op te dringen? Daarom dat hoofddoeken verplicht moeten worden? Omdat Wilders daarop kritiek gaf? Ga toch weg man, met al je regelrechte nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een achterlijke vergelijking! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs al zou het lukken een moslimpartij op te richten die een zetel binnenhaalt, dan nog kunnen fundamentalistische moslims daar niet op stemmen. Het is contradictoir aan hun opvatting dat een democratie niet kan. Alleen een 'profeet' met de gave de juiste interpretatie van de Koran te geven kan deze fundi's leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit geeft natuurlijk aan dat er wel spanningen zijn tussen de Nederlandse samenleving en haar overwegende opvattingen en buitenlandse (gedeeltelijk Islamitische) invloeden en opvattingen maar kom eerst nou een van die zeepkist van je af en kijk rond wat die problemen werkelijk zijn, waar ze zitten en hoe groot ze zijn voor dat je uit je dak gaat en als een malloot onzin rond gaat bazuinen.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw argumentatie is weinig overtuigend. Stemmen of steunen, what's the fuckin' difference? Ayatollah Khominei vergeten? Ik zeg je: kwestie van organisatie. Als de juiste man rechtstaat, zijn ze verenigd. En dat duurt niet zo heel lang meer. Overigens heb ik hier nog nergens aangetoond gezien dat het om een hoax gaat. Ik zie enkel verwijzingen naar andere forums waar men die mogelijkheid bespreekt zonder tot een duidelijke conclusie te komen. Laatst gewijzigd door Dycore : 8 januari 2008 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Currently, there are two European countries with a Muslim majority in Eastern Europe: Bosnia-Hercegovina and Albania. According to the UN's 2002 Development Programme's Human Development Report, Muslims constitute 58 percent of the population of Bosnia, which is estimated at around 4.4 million. The UN High Commissioner for Refugees estimated that in Albania 70% of Albanians is Muslim, 99% in the Province of Kosovo and 90% of the ethnic Albanians in the former Yugoslav Republic of Macedonia(CIA Factbook 2007). Azerbaijan, Kazakhstan and Turkey, while geographically mostly located in Asia are sometimes considered to be European countries. Both are predominantly muslim. Kosovo, and the Sanjak region which is divided between Serbia and Montenegro, as well as Bulgaria and Macedonia have a muslim minority. Some European cities, such as Marseille in France and Rotterdam in the Netherlands, now have Muslim populations of 25%. The city of Malmö, in Sweden has a muslim population of 35%, it is the largest population of muslims in Europe whos country does not have a muslim majority, if you just look at the percent number. In others, like Paris, Brussels, London and Copenhagen, Denmark, the figure is in excess of 10%.[6] Moscow is home to an estimated 1.5 million(10%) Muslims.[7] Europe's Muslim population (without Russia) has nearly tripled over the last 30 years, to about 23 million, and experts predict it will double again by 2020. In 2005, the EU-25 had an overall net gain from international migration of +1.8 million people. This accounts for almost 85% of Europe's total population growth in 2005.[8] Muslim birth rate in Europe is three times higher than the non-Muslim one.[9][10] By 2050, 1 in 5 Europeans will likely be Muslim.[11] Immigrants have come to Europe from across the Muslim world, with different nationalities focusing on different countries. The United Kingdom has a high percentage of Muslims from the Indian sub-continent; France has many Muslims from its former colonies in North Africa; Belgium and the Netherlands have Muslims mostly from Morocco and Turkey; Germany has a large Turkish population; Norway has a large Pakistani and Somali population and Sweden has many Iraqi immigrants. Today, the only remaining majority-Muslim regions in Europe are Kosovo, Albania and the region of Istanbul within Europe and a few Russian republics in Northern Caucasus and the Volga region. The Muslim-dominated Sandžak of Novi Pazar is divided between Serbia and Montenegro. According to the German Central Institute Islam Archive, the total number of Muslims in Europe in 2006 was about 53 million and in the European Union about 16 million. (Bron: Wiki) Sint-Joost-Ten-Node (Brussel): 80% moslims. Dat noem ik enclaves. Als dat uw dichtgeknepen kont stoort, mij niet gelaten. Vlamingen kennen een andere taal dan uw superieur taalgebruik. Bye bye Rotterdam. Immigratie gestopt? Ga toch weg man. Er zijn in Europa meer moslims dan Nederlanders. Got it now? En vergeet de linkse vriendjes van de moslims niet. Samen sterk. De problemen die komen, dat duurt nog wel even. Misschien wel vijftig tot honderd jaar. Maar ze komen. En het is nu dat we dit kunnen voorkomen. Als we veel langer wachten wordt het te laat. Laatst gewijzigd door Dycore : 8 januari 2008 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() Als jij met bronnen komt kan het geen kwaad om te vertellen waar je die vandaan hebt, anders kan je ze wel eens ergens vandaan halen wat, anders dan die van mij, kennelijk niet is dichtgeknepen. Ook opvallend dat hoe meer jij in het nou raakt met jouw gebroken analyses hoe grover je word. Niet een goed teken voor de kracht van jouw argumenten.
Als we nou voor het gemak eens aannemen dat, zoals jij om onbegrijpelijke redenen denkt, alle Moslims op één Islamitische partij zouden stemmen welke gevolgen zou dat dan hebben? Op nationaal niveau geen enkele want zoals ik al eerder zei hooguit 6% in Nederland is Moslim (in heel europa volgens jouw bron 16 miljoen uit 450miljoen (cijfer Eurostat) oftewel 3.5%). Op sommige plaatsen is dat inderdaad meer. 25% is nog geen meerderheid en als dat wel zo zou zijn wat gebeurd er dan? Wat ik uit jouw onsamenhangende raaskallerij kan opmaken ben jij bang dat bijvoorbeeld de Sharia ingevoerd zal worden. Helaas voor de fundamentalistische Moslims uit jouw fantasie is een gemeente raad absoluut niet bevoegd om daar ook maar één stap in die richting te zetten. Verplicht hoofddoekjes dragen gaat tegen het recht op gelijke behandeling in en zoals er al een gemeenteraad komt die daar mee instemt een rechter verwerpt het meteen. Ook in Sint-Joost-Ten-Node is de Sharia niet ingevoegd. Ten slotte wil ik twee dingen doen. Eerst wil ik je wijzen op jouw eigen bron die zegt, “The Muslim population in Europe is very diverse”. Moslims zijn geen enkel-vormige groep waarvoor je alleen angst moet hebben. Het zijn individuen die net zoveel een afwijkende mening kunnen hebben van elkaar als ik meer dan duidelijk met jouw heb. Dan laat ik je met de gedachte dat in rust de rede komt waar jij op het moment niet toe in staat bent.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron staat vermeld: Wiki Raak ik in het nou? Nou, is mijn taalgebruik dan zo gebrekkig? Ik ben gewoon grof. No need for mambiepampie-shit. Recht voor de raap! Geen geveinsde sympathie! Geen valse glimlach! At least, you know who you're dealin' with. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
6% is ook niet niets. Zelfde redering als bovenstaande geldt. Ik sprak ook over problemen binnen 50 �* 100 jaar. En ik zei dat ze altijd steun kunnen vinden in linkse hoek. Dat schijn jij precies te vergeten. Met 6% heb je trouwens al een redelijke invloed in het parlement. Je kan voorstellen doen. Je kan een beslissende rol spelen bij het verwerpen van bepaalde ontwerpen, je kan je stem uitdragen via de media, etc, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
6% is ook niet niets. Zelfde redering als bovenstaande geldt. Ik sprak ook over problemen binnen 50 �* 100 jaar. En ik zei dat ze altijd steun kunnen vinden in linkse hoek. Dat schijn jij precies te vergeten. Met 6% heb je trouwens al een redelijke invloed in het parlement. Je kan voorstellen doen. Je kan een beslissende rol spelen bij het verwerpen van bepaalde ontwerpen, je kan je stem uitdragen via de media, etc, etc. |
|
![]() |
![]() |