![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() het werd de winter
't Leek al winter, toch was het pas eind november Zo'n dag waarvan je denkt "die gaat niet meer voorbij" M'n vrienden kwamen langs maar ik wilde alleen Aan de meir wat wandelen, zomaar nergens heen Toen zag ik jou, je riep me met je ogen Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel Want ik begreep wat jij me wilde vragen Kom dichterbij me jij was zestien, en ik was zessentwintig En van de liefde wist ik nog zo veel Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Jij was geen kind meer En het werd winter (winter) Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar Je droeg niets anders dan je lange blonde haar Ik was verlegen en wist niet wat te doen Ik stond er maar te kijken, oh wat voelde ik me groen "Ik begrijp 't", hoorde ik je zeggen Je bent niet te oud, en weet niet wat je moet Wees maar niet bang, de nacht zal 't je leren Kom dichterbij me We liepen samen verder langs 't de meir En als een man pakte ik je hand Maar als een man zag ik de zon weer opgaan En 't werd winter (winter) 't Werd winter (winter) 't Werd dewinter, voor 't eerst in heel m'n leven 't Werd dewinter, de allereerste keer En ik was een man toen de zon weer opkwam En 't werd winter (winter) En 't werd winter Toen was het winter Copyright: Hellfigger Vergoedingen, Rob de Nijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nt slecht, mr liever nt. een mooi uiterlijk is wel mooi meegenomen, en het weze haar gegund. ik wens de vent die daar mee trouwt veel plezier .... met schoonpapa dewinter ![]() straks ist nen bruinen ? wat zal papie dan zeggen tegen zijn dochter ? ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 5 januari 2008 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Wat zou Philippe daartegen hebben, hij is zelf "ne zwarte"!
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() A moeder heeft ne snor[/Noord Afrikaans accent]
Laatst gewijzigd door HAMC : 5 januari 2008 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Vlaming]A moeder heeft een snor tussen heur benen[/Vlaming]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Je hebt precies goesting voor Sofie Mitgard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai die trekt op haar vader
![]() D�*�*r zou'k niet op kunnen kijken zenne. jak.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() no problem.
ik kruip liever in bed met een vrouw die op haar moeder lijkt -da's dan toch ook al een vrouw ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind wel dat ze haar tetten moet laten zien
![]() |
![]() |