![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
On topic: Godlof is het goed afgelopen. Praise Tsiko. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die openlijk zegt dat hij het forum zal kapotmaken omdat het volgens hem een VB-forum is, en daar ook alles aan doet, is onredelijk.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 januari 2008 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gebruikt u overigens gas in uw woning, om te koken of te verwarmen ? Want ik ken een goede loodgieter, moest u uw leidingen willen laten nazien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is niet kapot gegaan door zijn 'wegblijven'.
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 | |
|
![]() wel, het is zo dat er eigenlijk nog weinig niet-VB'ers zitten op politicsinfo. Ik hou van discussie, en daarom ben ik eigenlijk zowat naar hier verhuisd.
Na de grote ruzie hier, heb ik tevergeefs geprobeerd om de ontevredenen naar politicsinfo te krijgen, maar ze hebben verkozen om een nieuw forum op te richten. Dat betreur ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of alleszins toch teveel rechtsen. Ik hou van de mix hier. Zorgt soms voor hoge bloeddruk, maar occassioneel kom je toch een aangename andere visie tegen die je aan het denken zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet het probleem denk ik... Er heerst daar een sfeer van...wie niet volledig met ons is is tegen ons. Ofwel ben je volbloed VB, en dan spaart men u, ofwel ben je helemaal geen VB'er en dan is een discussie mogelijk. Maar wie zich deels achter het VB schaart...krijgt de volle laag. En zeker als je kritiek hebt op de politici van de partij. Ik spreek dus van ondervinding. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |