Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2008, 21:57   #61
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Kent u het? (zo niet www.facebook.com)
Bent u er ook al aan verslaafd?
Wat doet u ermee?
Vind jij het dom?
...

ik ben benieuwd
Ik kén het gewoon niet...
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:00   #62
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
bwa toch ik zou poppemie hier niet herkennen als ik ze tegenkom op straat in leuven...
Ik heb haar al ontmoet in het echte leven, ik denk dat ik ze nog wel zou kennen...

Citaat:
Snap niet wat je bedoeld...
Als je facebook niet kent (en geen profiel hebt) kan je er ook niet over oordelen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:01   #63
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar inderdaad haar openheid hier geeft me ook bedenkingen over die opmerking.
Ik bedoel hiermee dat je al een foto postte (akkoord niet duidelijk maar toch...), je al meerdere malen aangaf dat je in vierde psychologie in leuven zit (of wat was het weer) - iedereen weet wel dat ik leuven zit maar er weet maar één iemand denk ik wat ik studeer ik hou het ook liever zo ik wil me echt niet gaan ten toon stellen op het internet- je al vaak bent begonnen over jezelf,... Dus ik weet niet waarom je zo een kritiek zou moeten leveren op het "ten toon spreiden op internet". Dit is niet onvriendelijk bedoeld of zo ik vond de kritiek gewoon wat raar overkomen. Vandaar mijn:
Citaat:
Niets voor u, he?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:01   #64
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
goeie vrienden...
Ja, dat zijn ze inderdaad! Maar 't is weer even geleden dat ik ze nog gezien heb. Maar daar komt binnenkort verandering in!

Citaat:
gebeurd zeker... zeer zeker maar niet door jou... Ik zie het je gelijk niet doen (voor zover ik je ken van op dit forum he "niet vriend").
Mjah, think again...

Citaat:
zeker!
mojito-cuba libre zelf on the rocks
Bon: ik wil...
Oud 19 januari 2008, 22:05   #65
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik heb haar al ontmoet in het echte leven, ik denk dat ik ze nog wel zou kennen...
ik mss ook maar zou het je alvast niet kunnen zeggen...
neen neen er zijn er hier maar weinigen die ik zou herkennen en jij zal wel één van die zijn (je maakte er ook nooit een spel van he en een youtube filmpje met je naam op werkt niet bevorderlijk voor anoniminteit ) zelf velen uit de post een foto draad zou ik nooit herkennen.

Citaat:
Als je facebook niet kent (en geen profiel hebt) kan je er ook niet over oordelen.
ahja zo... ja inderdaad da's waar.
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.

Laatst gewijzigd door largo_w : 19 januari 2008 om 22:05.
Oud 19 januari 2008, 22:08   #66
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen neen er zijn er hier maar weinigen die ik zou herkennen en jij zal wel één van die zijn (je maakte er ook nooit een spel van he en een youtube filmpje met je naam op werkt niet bevorderlijk voor anoniminteit ) zelf velen uit de post een foto draad zou ik nooit herkennen.
Dat youtube filmpje werd niet door mij gepost, en ik wist zelfs niet eens dat er een filmpje met mij online te zien was (Nu ja, met dank aan Voorpost zeker? ).

Verder heb ik inderdaad ook nooit geen geheim van mijn identiteit gemaakt. Afgezien van een aantal spam- en scheldmails heb ik daar ook nog nooit over te klagen gehad.
Oud 19 januari 2008, 22:09   #67
largo_w

Standaard

Citaat:
Ja, dat zijn ze inderdaad! Maar 't is weer even geleden dat ik ze nog gezien heb. Maar daar komt binnenkort verandering in!
jep ik probeer ook zoveel mogelijk overal conctact te houden is belangerijk...

Citaat:
Mjah, think again...
ale tis goed da's dan een deal ask je ooit es zie doen zalk mij niet generen van een glas te komen vragen (savonds zeer laat durf ik dat altijd )... (wees gerust ik ben galant genoeg om terug te geven later )

Citaat:
Bon: ik wil...
Ik ook ma 't is BLOK!
Citaat:
Oud 19 januari 2008, 22:10   #68
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jep ik probeer ook zoveel mogelijk overal conctact te houden is belangerijk...
Klopt. Gelukkig is er nog zoiets als telefoon of msn, maar je moet ook echt contact houden met je vrienden.

Citaat:
ale tis goed da's dan een deal ask je ooit es zie doen zalk mij niet generen van een glas te komen vragen (savonds zeer laat durf ik dat altijd )... (wees gerust ik ben galant genoeg om terug te geven later )
Ik laat je dan wel iets weten per pb hier of zo.

Citaat:
Ik ook ma 't is BLOK!
Uhu... Al een chance dat ik maandag niet zo'n zwaar examen heb.
Oud 19 januari 2008, 22:16   #69
largo_w

Standaard

Citaat:
Klopt. Gelukkig is er nog zoiets als telefoon of msn, maar je moet ook echt contact houden met je vrienden.
Als je het ene al kunt halen volgt het andere vaak.

Citaat:
Ik laat je dan wel iets weten per pb hier of zo.
Dat je in "le zoute " zit... Zoals al gezegd ik weet hoe jij eruit ziet jij weet niet hoe ik eruit zie . Zie je iemand toestrompelen in halve zatte toestand voor een glas champagne dan zal je het wel direct doorhebben zeker ...

Neen in normale toestand ben ik te bescheiden hoor don't worry .

Citaat:
Uhu... Al een chance dat ik maandag niet zo'n zwaar examen heb.
hier ist wa anders
Citaat:
Oud 19 januari 2008, 22:19   #70
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
klik dan op de link... het kan de volgende dronkoers play toy worden mss na dit forum
Citaat:
Oud 19 januari 2008, 22:19   #71
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het plaatsen van je foto hier jezelf meer tentoon stelt dan je besloten profiel op facebook.
Ik ken de site niet dus ik weet niet hoe het daaraan toegaat. Maar ik veronderstel dat het verschil met looknmeet's/myspace/msnspace en wat er nog allemaal bestaat niet erg groot is?
Sites waar mensen foto's plaatsen en vanalles schrijven over hun oh zo geweldige en perfecte leven, of zichzelf voorstellen dus.

Niets van wat ik hier schrijf/plaats is gerelateerd aan mijn echte naam.
Maakt ook niet zo veel uit, want er zijn heel veel mensen die identiek dezelfde voor-en achternaam als mij hebben heb ik gemerkt op google, maar toch.
Oud 19 januari 2008, 22:23   #72
largo_w

Standaard

Citaat:
Dat youtube filmpje werd niet door mij gepost, en ik wist zelfs niet eens dat er een filmpje met mij online te zien was (Nu ja, met dank aan Voorpost zeker? ).
En ik merk net dat je naam er niet op staat trouwens maar bon...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kim
Verder heb ik inderdaad ook nooit geen geheim van mijn identiteit gemaakt. Afgezien van een aantal spam- en scheldmails heb ik daar ook nog nooit over te klagen gehad.
inderdaad ook die link onder je naam is niet bepaald anoniem . Ik zou het nooit doen maar ben dan ook geen militant voor iets...
Citaat:
Oud 19 januari 2008, 22:27   #73
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik ken de site niet dus ik weet niet hoe het daaraan toegaat. Maar ik veronderstel dat het verschil met looknmeet's/myspace/msnspace en wat er nog allemaal bestaat niet erg groot is?
inderdaad...
Citaat:
Sites waar mensen foto's plaatsen en vanalles schrijven over hun oh zo geweldige en perfecte leven, of zichzelf voorstellen dus.
nee niet echt je hebt een klein profieletje de rest zijn applications en tekstjes van vrienden. ook kan je "groups" "joinen" en fotos en dergelijken "tagen"... best wel grappig. Niet een soort dagboek of zo...
En wat is er verkeerd met een perfect leven?
Citaat:
Niets van wat ik hier schrijf/plaats is gerelateerd aan mijn echte naam.
Maakt ook niet zo veel uit, want er zijn heel veel mensen die identiek dezelfde voor-en achternaam als mij hebben heb ik gemerkt op google, maar toch.
lol
Citaat:
Oud 19 januari 2008, 22:28   #74
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
klik dan op de link... het kan de volgende dronkoers play toy worden mss na dit forum
Na die "klik" heb ik al door dat dit nooit m'n speeltje gaat worden
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:30   #75
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Nog eentjes Dronky, je bent er bijna
Oud 19 januari 2008, 22:30   #76
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik bedoel hiermee dat je al een foto postte (akkoord niet duidelijk maar toch...), je al meerdere malen aangaf dat je in vierde psychologie in leuven zit (of wat was het weer) - iedereen weet wel dat ik leuven zit maar er weet maar één iemand denk ik wat ik studeer ik hou het ook liever zo ik wil me echt niet gaan ten toon stellen op het internet- je al vaak bent begonnen over jezelf,... Dus ik weet niet waarom je zo een kritiek zou moeten leveren op het "ten toon spreiden op internet". Dit is niet onvriendelijk bedoeld of zo ik vond de kritiek gewoon wat raar overkomen. Vandaar mijn:
Bwoa ik weet niet. Hier zijn diverse 'wat studeer/ voor werk doe je?' threads geweest. Ik zag niet echt in waarom ik dat niet zou schrijven. . Er zijn ook genoeg psy-studenten om daardoor niet direct te kunnen aanwijzen welke onder hun ik precies ben. Zo'n dingen zijn soms ook wel interessant om weten in een discussievoering. Met het verschrijden van de tijd komt die informatie hier ook minder duidelijk te staan of verdwijnt ze zelfs, dus ja, het maakt me niet zo veel uit eigenlijk. En zoals ik al zei, mijn echte naam is hier nergens aan gerelateerd. Er zijn thans mensen op dit forum die deze wel kennen, maar die behorten tot mijn vrienden- of kennissenkring.
Maar inderdaad, als je persoonlijke informatie over een persoon onthoudt en de puzzel samenlegt, weet je inderdaad snel al wat over een persoon.
Ik wist trouwens niet dat je ook in Leuven zat.
Met tentoon spreiden heb ik het dus eerder over van die sites waar je duizenden foto's in evenveel posities terugvindt van de eigenaar vh profiel is, met uitgebreide besprekingen bij enzovoort.

Citaat:
Dat klinkt nogal dreigend.
En mja, mensen van irl herkennen lijkt me sowieso een stuk makkelijker dan vanop een foto ofzo.
Je moet meestal al enkele duidelijke gezichts - en full length-foto's van iemand uit verschillende hoeken gezien hebben, om die echt op straat te herkennen. En zelfs dan nog. Dat is mijn ervaring toch. Maar soms herken ik dan ook mijn eigen vrienden niet.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 januari 2008 om 22:36.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:35   #77
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
jij en ik hebben, meen ik te kunnen concluderen, dezelfde gedachte omtrent het aangehaalde begrip waarop deze draad gebaseerd is.
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 22:38   #78
largo_w

Standaard

Citaat:
Bwoa ik weet niet. Hier zijn diverse 'wat studeer/ voor werk doe je?' threads geweest. Ik zag niet echt in waarom ik dat niet zou schrijven.
Dat bedoel ik net...
Citaat:
Er zijn ook genoeg psy-studenten om daardoor niet direct te kunnen aanwijzen welke onder hun ik precies ben.
ja maar ik bedoel maar dat je helemaal niet terughoudend bent om persoonlijke informatie openbaar te maken.
Citaat:
Zo'n dingen zijn soms ook wel interessant om weten in een discussievoering.
bwah...
Citaat:
Met het verschrijden van de tijd komt die informatie hier ook minder duidelijk te staan of verdwijnt ze zelfs, dus ja, het maakt me niet zo veel uit eigenlijk.
misschien...
Citaat:
En zoals ik al zei, mijn echte naam is hier nergens aan gerelateerd. Er zijn thans mensen op dit forum die deze wel kennen, maar die behorten tot mijn vrienden- of kennissenkring.
ja als je het zo bekijkt... dan is facebook inderdaad iets anders maar still daar kan je ook een fake account maken maar ik zie het punt niet...Want je hebt er toch enkel vrienden.
Citaat:
Maar inderdaad, als je persoonlijke informatie over een persoon onthoudt en de puzzel samenlegt, weet je inderdaad snel al wat over een persoon.
ja ik ben fanatiek alles aan het noteren wat jij schrijft wtf
Citaat:
Ik wist trouwens niet dat je ook in Leuven zat.
och jewel dat zei ik al een paar keer... ben student in leuven
Citaat:
Met tentoon spreiden heb ik het dus eerder over van die sites waar je duizenden foto's in evenveel posities terugvindt van de eigenaar vh profiel is, met uitgebreide besprekingen bij enzovoort.
Das niet echt "ten toon" als maar een bepaald aantal mensen erop kan toch...
Citaat:
Oud 19 januari 2008, 22:48   #79
Groentje-18

Standaard

Citaat:
ja ik ben fanatiek alles aan het noteren wat jij schrijft wtf
Lol.

Citaat:
och jewel dat zei ik al een paar keer... ben student in leuven
Dan kan het goed zijn dat we hier mekaar al een paar keer tegen het lijf gelopen zijn.

Citaat:
Das niet echt "ten toon" als maar een bepaald aantal mensen erop kan toch...
Da's waar. Ik heb geen profiel op facebook dus kweet ook niet hoe het daar aan toegaat.
Laten we het erop houden dat ik mensen met foto's met als onderschriften 'dit was een heel leuk en erg uit de hand gelopen feestje', 'hier was ik loederzat' en 'next party daar en daar' en 'bv. largo_w'tje, ik zie je graag', ik niet echt iets passend bij mijn leeftijd of stijl vind. En al helemaal niet als je echte naam er ergens duidelijk bijstaat.
Oud 19 januari 2008, 22:51   #80
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre Bekijk bericht
jij en ik hebben, meen ik te kunnen concluderen, dezelfde gedachte omtrent het aangehaalde begrip waarop deze draad gebaseerd is.
ej praat is normaal man

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 januari 2008 om 22:51.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be