![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met de Notionele Intrestaftrek kregen fiscale oplichters van Reynders en co een extra instrument voor hun fiscale spitstechnologie. Twee Paars (deels groene) legislaturen zijn een eenzijdig verhaal van geschenken voor wie deze eigenlijk zelf zouden kunnen betalen en besparingen op sociale tegemoetkomingen van kansarmen en wie door omstandigheden tot een lagere levensstandaard veroordeeld wordt. Oplichters, witteboordcriminelen en sjoemelaars werden op hun wenken bediend met fiscale amnestie, afschaffing van hoogste belastingsschalen, afschaffing met medeplichtigheid van Groenen van voorziene ecotaksen, afbraak van belastingscontrole, enz. In tegenstelling met voordien en logica werden geen voorwaarden inzake tewerkstelling en investeringen gesteld voor sociale lastenverlaging en notionele intrestaftrek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet altijd lachen als ik zo een kritiek lees... En vraag me ook af "wat is er in concredo juist zo slecht aan de notionele interestaftrek"? Dat het geld kost is geen argument...integendeel zelf dat het de staat geld kost is een goede zaak...
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Feremans, waaruit blijkt dat de economie aan het herpakken is in Wallonie en waaruit blijkt dat ze Vlaanderen gaan voorbij steken.......Ik denk dat je je gegevens uit zonneland of zonnekind haalt.
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar inderdaad, vlaanderen gaat ook niet vrijuit, en zit mede in de vrije val. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens men moet de kansarmen geen tegemoetkomingen geven, men moet ze werk geven. |
|
![]() |
![]() |