![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie wordt er nu ook buschauffeur?
![]()
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze worden zeldzaam tegenwoordig, de progressieven die straatgeweld afdoen met wat onnozeldoenerij en vervolgens het slachtoffer gaan aanvallen, belachelijk maken of onderuit halen.
Je bent een uniek archeologisch overblijfsel! Laatst gewijzigd door Kortaf : 31 januari 2008 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht dat de politiek pas iets zal doen nadat er een bus vol passagiers is uitgebrand, want vroeger wil men toch niet geloven dat de politici hier de hoofdverantwoordelijken zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg gewoon: wie wordt er nu buschauffeur. Dit omdat ik het een stomme job vind.
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Misschien nog liever zelf doodgaan dan u verdedigen? Rare mentaliteit vind ik persoonlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar t is aan t keren hoor in GVA stond dat ze kletsen kreeg omdat ze die moeder met pasgeborene tegen de grond had gekwakt (samen met alle andere staande passagiers) ... maar t blijft slaan natuurlijk ... van één ding moeten we natuurlijk onmiddellijk af, gewoon omdat t puur sexisme is hé ! : een vrouw slaan is niks erger of bruuter dan een man slaan. al de rest is sexisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat vind je een bijzonder relevante repliek in het kader van deze discussie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het kan best zijn dat die buschauffeur verkeerd reageerde op het gedrag van die jongeren, maar dat praat natuurlijk niet goed dat ze werd geslagen. En het verandert mijn mening in deze zaak niet echt. Ik blijf erbij dat ik niet geloof dat meer stadswachten kunnen vermijden dat er zo'n zaken gebeuren. Ik denk dat een betere opleiding van de chauffeurs om met zo'n situaties om te gaan meer opbrengt. En dat lijkt deze zaak te bevestigen als de feiten zoals die in de GVA werden beschreven kloppen. Laatst gewijzigd door Edina : 31 januari 2008 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Dat is helemaal niet bewezen, alleen geopperd door een politie-commissaris. Concrete cijfers zijn er nooit gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We geven alle buschauffeurs shotgun.
En automatische droidgeweren op de bus.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik denk zo dat de vakbond dat niet gaat zien zitten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de feiten bewezen zijn of niet voor de 'patrones van het allochtoon racaille', doet er weinig toe. Feit was dat de burger een stuk veiliger de straat in kon. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou zit iemand achter het stuur van de bus ,vooral als vrouw,om crapuleus te zijn en profiteur. ![]() Hou er rekening mee dat busschauffeurs heden ten dage alleen staan voor de problemen met die import van het crapuul.Als een medereiziger eens wil helpen,slaan ze hem dood. Ga solliciteren bij het CGKR,indien Yoessef er geen graten inziet,want je zou wel eens zijn plaats kunnen innemen wegens bekwamer om alles goed te praten. Laatst gewijzigd door Gargamel : 31 januari 2008 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe eens je hoofddoekje af |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Moeder tegen de grond met pasgeborene gesmakt,owja,probleemschool,dat opz ich zegt al genoeg.Die probleemjongeren stonden toch te springen om die moeder met pasgeborene hun plaats af te staan,not ???
![]() Scenario is duidelijk,moest het een autochtoonse geweest zijn,die hoer kreeg nog enkele stampen erbij van de lieverdjes. Laatst gewijzigd door Gargamel : 31 januari 2008 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Goh, ja; wat weet een politie commissaris nou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je het niet beter over de noodzaak van buswachters hebben inplaats van hun al dan niet voldoende opleiding in vraag te stellen? Laatst gewijzigd door daiwa : 1 februari 2008 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |