![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat heb ik daar mee te maken? Ik was niet eens geboren toen wo2 plaats vond, zelfs mijn ouders waren toen niet eens geboren.
Dus, ik ben wel degelijk onschuldig van datgene wat u in mijn schoenen probeert te schuiven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 februari 2008 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sociale strijd en nationaal-identitaire strijd kunnen niet van elkaar gescheiden worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Nationaal-identitaire? Ik begrijp wat je bedoelt maar het is nogal vreemd uitgedrukt... Ik ben het er trouwens mee oneens. Wat heeft strijden tegen sociaal onrecht te maken met nationale identiteit?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Het kapitalisme is internationalistisch en wil een wereldwijde open-markt en vrij verkeer voor alles en iedereen, waarbij culturele en familiale bindingen van een persoon enkel hindernissen zijn die onkosten veroorzaken. Tegenover internationalisme moet je nationalisme zetten, tegenover multiculturalisme moet je cultur zetten, tegenover individualisme moet je communautarisme zetten, tegenover een ontmantelde Staat die administratief-individualistisch te werk gaat moet, moet je een volksstaat zetten die persoonlijk-gemeenschapsgebonden te werk gaat, enz... Sociale bescherming en zekerheid moet een persoon terug vinden in zijn omgeving: familie, werk, de Staat die gebaseerd is op de volksgemeenschap waartoe een persoon behoort,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
marxisme of de communistische oostblok dictaturen, wat verstaat u onder christendom, de bijbel, of de interpretaties ervan enz. Bij nazisme valt er echter niet te interpreteren, theorie en praktijk stellen dat joden vermoord dienen te worden...
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vindt u dat bepaalde rassen minderwaardig zijn? Denkt u dat vrouwen mannen moeten dienen? Vindt u dat politieke tegenstanders uitgeschakeld moeten worden koste wat kost? Wilt u communisten dood? Vindt u dat Hitler zijn politiek goed? Indien ja, en indien u deze ideologie nog steeds tracht te verdedigen, dan maakt u zich haast even schuldig als zij die ze uitvoerden.
![]() |
![]() |
#73 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het liberalisme beweert dat vrijheid goed is, dus je moet tegen vrijheid zijn als je tegen het liberalisme bent, slechte redenering, zo lijkt mij.
![]() |
![]() |
#74 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() bepaalde bevolkingsgroepen als minderwaardig beschouwen en hen als oorzaak van alle problemen zien, lijkt mij toch iets anders dan 'proletariers aller landen verenig u' of de 'barmhartige samaritaan'.
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Tja, als je nazisme interpreteert als "Joden zijn minderwaardig" heb je gelijk, maar ik kan me voorstellen dat er ook andere interpretaties van het nazisme mogelijk zijn. Ik ben natuurlijk geen expert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
rassen minderwaardig, bepaalde rassen meer waard, überras heeft levensruimte nodig waar underrassen van mogen weggejaagd worden, ik heb zelf al nazikinderboeken gelezen, waarin staat beschreven hoe je wiskundig kan berekenen wat de staat uitspaart door gehandicapten te elimineren. Weinig interpretatie te over...
![]() |
![]() |
#77 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2. Ik heb geen problemen met Joden die in hun eigen land vertoeven. Ik heb wel een probleem met Joden, Moslims (of weet ik veel wat) die zich op een ander gaan moeien. Zolang ieder ras in zijn eigen land zit; no problemo. 3. ![]() ![]() ![]() 4. Als die tegenstanders mijn ideologie respecteren en mij in mijn vrijheid laten, geen probleem. Maar als ik constant mijn bek moet dicht houden en vervolgd word wegens verboden uitspraken, symbolen, boeken, muziek, films, enz. dan moet u begrijpen dat dat niet altijd gemakkelijk is om netjes te glimlachen. En wat geweld betreft; Ik win liever een gevecht door middel van woorden dan door vuistslagen (helaas mag ik niet zeggen wat ik denk). 5. Ik beschouw het communisme als mijn vijand. Dat wil niet zeggen dat ik elke morgen drie communisten als ontbijt opvreet en fantaseer over het martelen van deze mensen. 6. Iemand met voldoende kennis over de politiek van Adolf Hitler die beweert dat er 'niets' goed aan was, is totaal krankzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 februari 2008 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Joods zijn nu al een Nationaliteit ???
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 februari 2008 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt weleens beweerd dat als Hitler in 1938 gestorven was men hem had gezien als de grootste Duitse staatsman aller tijden, die toevallig iets tegen joden had. Een beetje zoals die Oostenrijkse burgemeester die in In Europa aan bod kwam. Wie dat beweert zou er goed aan doen eraan te denken dat als Hitler in 1938 gestorven was het land in complete chaos zou zijn gestort. Hitler had op een zodanige manier de grondwet en alle staatsstructuren ontmanteld dat er maar één bindende factor was: hijzelf. Als hij wegviel zou het niet ondenkbaar zijn geweest dat er een burgeroorlog uitbrak alleen al om de opvolging. De volledige staat zou gewoon zijn opgehouden te functioneren. En dan zijn er nog de vele archieven waaruit later sowieso zou zijn gebleken hoe hij echt was.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 12 februari 2008 om 10:53. |
![]() |
![]() |