![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je legt niet uit wat het (milieu)voordeel is van een taxi ipv prive-autobezit, t is niet omdat jij (financiele)scrupule hebt om dikwijls een taxi te bellen, dat ik dat ook moet hebben ... ipv blij te zijn dat jou keuze je financieel voordeel oplevert. waarom zou je anderen willen straffen omdat ze een andere keuze maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Anna List;3270294]waarom zou de overheid andere mensen nu extra moeten gaan belasten om die uitgaven te bekostigen ?!de mensen die dicht bij hun werk gaan wonen worden daar al voor beloond in tijd en minderkosten
zij die verder af wonen en tweede verblijf huren kunnen dit inbrengen in hun inkomstenbelasting (dit systeem bestaat dus al) laat de mensen nu toch eens hun goesting doen ipv zo te willen sturen ?![/QUOTE] minder file's , beter voor't milieu ....... trouwens mensen met nen auto moeten maar voor hun vervuiling betalen !!!!!! zij zijn niet verplicht van ne wagen overvloedig te gebruiken , ik wel om hun uitlaat gassen in te ademen !!!! als je een huis huurt misschien wel , maar eigenaars niet ........ k moet mijne eerste frank ervan nog zien !!!! we leven nu eenmaal in een landje waar men met plezier subsidies geeft , juist voor mensen die slim denken door dicht bij hun werk te gaan wonen telt dit niet ......... integendeel men geeft zelfs een km vergoeding om naar je werk te rijden ....... hoe verder je woont , hoe meer je krijgt !!!! de wereld op zen kop ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 22 februari 2008 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() [quote=pibo®;3270318]
Citaat:
![]() ipv content te zijn met wat je hebt ... een eigen huis, minder verplaatsingskosten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
anderen straffen mij ook met hun uitlaatgassen , ik rijd veel met de fiets .... 'k moet erbij nog serieus oppassen om niet omver geknald te worden door een groot deel van de automobilisten die ne fiets nog niet eens zien rijden ! ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=Anna List;3270327]
Citaat:
zie er echt de jaloezie niet van in ......
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Al veertien jaar geen autorijden meer.
Hemels... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 februari 2008 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende week moet ik 2 dagen naar Tilburg, 1 dag naar Brussel en 1 dag naar St Niklaas voor mijn werk. Ik woon in Gent. Doe jij dat maar met de fiets, ik doe het met de auto! Met het openbaar vervoer is het ook niet haalbaar en mijn werk zou ik niet zo happy zijn moest ik de taxi nemen terwijl ze al voor mijn auto betalen. Winkelen doe ik te voet, ik woon namelijk in het centrum. Als ik een pint ga drinken neem ik logischerwijs ook niet de auto. En uitstapjes doe ik met de auto. Ik ga heus niet de trein naar de Ardennen, de zee of gelijk welke stad in Belgie nemen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, een kindje van twee maanden kan heus nog niet op de fiets. Een mens is dus maar al te gelukkig wanneer er een wagen is waarmee men naar de plaatselijke afdeling van Kind en Gezin kan, of waarmee men voor een dringend onderzoek naar de kinderarts kan gaan. Kortom, beste vriend, u kent niet het leven van iemand die met een kroostrijk gezin op het platteland woont. U weet hoegenaamd niet welk een zegen het dan is een wagen ter beschikking te hebben. En laat ik u alvast even op het hart drukken: wij rijden heel veel kilometers af met de fiets, zelfs meer dan met de wagen. Alleen zijn we in dat opzicht geen fanatici met meterslange kleppen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een auto niet nodig, openbaar vervoer volstaat voor mij als student. Als ik nu een gezin had, dan lag dat wss wel heel anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() nuances, het is puur wat u zegt, en ik gebruik dit enkel als voorbeeld, maar bon op deze ogenblik kan ik nu al een dozijn voorbeelden oprakelen...
![]() |
#78 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Te gek voor woorden, het interseert u geen knijt? waarom reageert u dan, trouwens dan reageert u nog met een laptop en dit terwijl u onderweg bent met de auto, wat is nu meer lachwekkend... ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beste ik heb weinig tegen mensen met ne auto , maar als men mensen zou stimuleren met een goedkope lening om dicht tegen hun werk te gaan wonen zullen veel mensen dit doen , en zullen er minder files zijn , minder luchtvervuiling en de straten al een beetje veiliger voor de fiets en voetganger , en ja ik vind dat dit geld voor een groot gedeelte moet komen van mensen met nen auto die veel onnodige km's doen trouwens mensen met veel kinderen kunnen ook veel goedkoper lenen dan mensen zonder kinderen , en kost dit de staat zoveel extra ???????
![]() |