![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Wat is me dat hier allemaal.
Skill heeft wel merkwaardig veel smaak in de details. Ik vermoed dat hij er nog meer zou geven, moest hij ze kennen..... Rafke begrijp ik helemaal niet. Als er ergens verdoken pedofilie bestaat is het wel in zijn milieu. Zie maar naar de ontelbare 'pensionaatsverhalen'!!! Onbegrijpelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil ons wijzen op onze eigen verantwoordelijkheid. Pas dan wijs ik anderen op die van hen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang je het maar niet over de sexuele geaardheid van de volwassen daders hebt....
De titel van deze thread : "Pedofilie - een weggemoffeld BelgenPROBLEEM" is - dixit het arrest van Gent - een overtreding van de wet op het racisme. Pedofilie IS namelijk geen probleem!!!!! Iedere sexuele geaardheid is hier gelijk voor de wet! Men mag enkel geen sex hebben met min 16-jarigen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Arresteer me dan!
![]() Vergeet niet deze topic opgericht werd als parodie op een andere topic! Wees consequent en pak alle grote monden op dit forum dan maar op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste de beste pedofiel die dit leest kan jou inderdaad aanklagen wegens overtreding van de anti-racismewet.
DAT, mijn beste, is het gevolg van de interpretatie van de rechters bij het arrest in Gent! Niets meer of niets minder. Begint het al een beetje te dagen bij sommige mensen? nog leuker wordt het indien je een probleem zou hebben met een man van 65 (néé! ik heb niet gezegd een oude zak)zonder benen, die wil huwen met een meisje van 15 zonder sex te hebben, die daarvoor door haar ouders is uitgekozen en gewoon omdat het m�*g in navolging van zijn eigen religie (néé ik heb niet gezegd dat zoiets verwerpelijk is)! Daar m�*g je namelijk niets over zeggen. Anders discrimineer je op basis van: sexuele geaardheid, religieuze overtuiging,leeftijd en fysieke verschijning!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder interesseert mij dat arrest niet. Er wordt daar al genoeg over geluld! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bestond al lang voor die mannen hier aankwamen maar wordt tegenwoordig terecht aangeklaagd en bestreden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang gaat het duren voor ze hun gelijk krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Op dit forum door een andere zot...
Lees trouwens "de andere" feiten. ![]() Het bestaat inderdaad veel langer, spijtig genoeg bestaat het nog steeds! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vader verklaarde daar openlijk dat hij zijn zonen niet naar de Talibanscholen dierf sturen omdat de kinderen daar sexueel misbruikt werden. Laten we dus nu een beginnen over een verdoken en verzwegen ISLAMPROBLEEM!!!!!!???????? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Daar zaagt ge al genoeg over!
![]() Door uw afleidingsmaneuverke blijft ge het Belgisch pedofilieprobleem in de doofpot duwen! Uw foto staat in het woordenboek bij het woord "hypocriet"! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan is 'beperkt' in uw geval een eufemisme. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bestaat natuurlijk nog maar het is bespreekbaar en wordt bestreden, zeker als het over autochtonen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens u, zitten er in jongenspensionaten dus alleen nonnen en volwassen mannen. Hij ziet het weer niet! Wat baten kaars en bril..... ![]() ![]() ![]() PS. vandaag op TV: in Duitsland 40 jongetjes misbruikt door pedofiel! Wellicht is de man ook actief in Frankrijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil jij hier beweren dat er een rechtstreeks verband bestaat tussen pensionaten en pedofilie? Dan mag je DAT eens bewijzen... Of wordt het weer veel blazen en weinig wind, zoals we van jou al zo vaak gezien hebben? Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |