![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eerste fietsen werden ook tijdens m'n eerste jaar in Leuven gestolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg Savatage, nu dat je kleine criminaliteit pleegt, is de kans nu groter dat je een grote crimineel wordt?
Tenslotte zijn zeer vele grote criminelen begonnen met het stelen van een fiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
indien ja... was het zo een stom klein plastieken slotje dat ze kunnen doorknippen met een kniptang. Ik heb een ijzeren ketting, dus da kunnen ze nie op 1-2-3 doorknippen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al mijn eerste fietsen sloot ik met zo'n plastieken slotje. Dat was achterafgezien ook wel erg naïef van me ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap vooral niet waarom "Ik zat stomdronken achter het stuur" ineens een verzachtende omstandigheid zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen voortwerken op dit thema eigenlijk. Ik had net iemand vermoord dus ik was niet in de mood om even goed en slecht uit elkaar te houden of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen fiets meer. Als jij mijn Norta hebt gepikt in Gent dan kom ik je vinden en dan kan je beter jezelf ophangen voor ik jou vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij u me een studie kan tonen die het tegendeel bewijst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ik vind dat dit trouwens niks met links of rechts te maken heeft of wat dan ook, al wie meent ideologisch geïnspireerd te zijn moet voldoende rechtvaardigheidsgevoel hebben om dit af te keuren.
![]()
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot zijzelf of iemand uit hun rangen veroordeeld wordt natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat je zelfs niet één eurosent mag stelen.
Dus ook geen fiets. Zelfs al is je eigen fiets zonet gestolen. Een fietsendief die betrapt wordt, hoort een boete te krijgen ter waarde van een nieuwe fiets, alsook pakweg twee weekends in den bak. Oude fietsen die heel duidelijk niet in orde zijn, moeten opgeladen worden door de politie. De eigenaar mag ze terug komen halen mits een waarborg te betalen. Hij of zij krijgt die waarborg terug, als hij of zij de fiets komt tonen als die volledig wettelijk in orde gemaakt is. Universiteitssteden moeten initiatieven nemen zoals ik in Gent eens gezien heb: ze kunnen daar van die knalgele fietsen huren voor een zeer schappelijk bedrag, degelijk slot inbegrepen. Als er iets mankeert aan de fiets, dan kan je dit gaan herstellen in de herstelplaats van de stad, onder toezicht of hulp van de fietsenmaker. Ik veronderstel dat dit sisteem in Gent kostendekkend is, en als voordeel heeft dat de jonge gasten leren "bewegen" in plaats van de auto om de haverklap te gebruiken. En ook leren ze om zorg te dragen voor hun materieel, zodat het veilig blijft. Beetje opvoedend dus. Al bijeen is zo'n sisteem heel wat beschaafder dan zo'n rotzooi van een waterval van fietsendiefstallen, en een promoten van bergen rotzooifietsen aan stations edm. (en als die studenten nu nog eens zouden leren stoppen met hun fiets voor rode lichten, ... als ze ook af en toe eens op de stoep rijden voor d' een of d' andere reden zoals diepe gaten in het fietspad, maar wel aan 5 per uur in plaats van aan 30 per uur, dan zouden ze nog een glimlach krijgen van een voetganger ....)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je eens op onderstaande link klikt heb je daar misschien een ander idee over. http://soswatch.skynetblogs.be/archive-day/20060824 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
die gele fietsen halen niet veel uit. Just my opinion... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is geen site van het VB hoor. Het is een opsomming van de mafia activiteiten van rode corrupte politici. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 maart 2008 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik en ik denk niet dat ik alleen sta.