![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Quizvraagje , welke religie pleegde de meeste terreur aanslagen in 2007
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Quizvraagje: Welke religie is het meest waarschijnlijk om dat te zijn als we de ledenaantallen en levensomstandigheden erbij bekijken?
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had de politieke tegenstand erover gezwegen, dan was dat filmpje een slag in het water
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een priester de taal van sommige imam's zou uitkramen. Dan zou het kot te klein zijn. Toch komt dat taalgebruik hier te lande ook voor. Denk aan het taalgebruik van CEO's. Kapitalistische zwijnerij, wat sommige van die mensen uitkramen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 maart 2008 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ah , mijne gebuur ( en hij niet alleen )is een pak rijker dan ik , dus volgens jou mag ik hem minachten en doden .................
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zeg ik ergens dat is allemaal dik in orde aanslagen,...?
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
trouwens super terrorist bin kloten is niet van de armste hé bin kloten is juist een gelijk een rotmug , opgestaan uit een stinkend moeras ...... een moeras dat een naam heeft DE ISLAM
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Praat ik over individuen?
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mijn levensomstandigheden zijn niet echt optimaal te noemen ..... dus mag ik andere mensen die beter zijn kapot maken !
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
straks krijg je een burn out van al dat gedenk van je. ik wil er ook nog eens bij toelichten dat er geen kaas van klopt met wat je denkt.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 27 maart 2008 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik praat over waarschijnlijkheden, niet over legimiteit van de acties.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
neen , je praat ze toch goed ................. hun aantal , hun levensomstandigheid !!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie jij een moslim of iemand anders zo'n film maken? Neen , dat zou haatzaaien zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind Wilders' case niet overtuigend. Hij heeft zeker een punt dat er radicale islamieten bestaan die mensen vermoorden. That's stating the obvious. Maar het overgrote deel van de islamitische bevolking op deze planeet is vredelievend.
Dat kan niet gezegd worden van de natie die onder leiding van General Westmoreland 5 miljoen Vietnamezen heeft afgeslacht en vandaag nog eens een miljoen moslims in Irak. Wie Fitna heeft gezien, moet daarna maar eens de excellente en door een Oscar bekroonde documentaire Hearts & Minds bekijken. Op Youtube gezet door de campagne van Obama. Clip 11: het hartverscheurende beeld van een jongen en z'n moeder die de vader begraven. En dan Westmoreland's woorden (3'45"): "Well, the Oriental doesn't put the same high price on life as the Westerner. Life is plentiful, life is cheap in the Orient. And as the philosophy of the Orient expresses it: Life is not important." http://youtube.com/watch?feature=related&v=pzFv3_8Y1Ek Elk normaal mens die deze man hoort, kan niet anders dan besluiten dat Amerika als natie het Absolute Kwaad voorstelt. Onder Islamieten denkt enkel een kleine groep radicalen als Westmoreland. Men kan onmogelijk stellen dat de Koran moet verboden worden, en tegelijkertijd Amerika toelaten te bestaan. Amerika is ontelbare keren wreedaardiger, waanzinniger, racistischer, intoleranter en massamoordender. Ge moet echt Hearts & Minds eens helemaal bekijken. Staat volledig op Youtube. Fitna is daarentegen uitermate zwak. Niet omdat ik iets tegen Wilders heb, maar omdat het stukje niets verklaart, niet naar wortels, oorzaken of geschiedenis zoekt. Het is scheldproza, van een middelmatige kwaliteit. Mijn nichtje van 12 kan dat beter. Maar Wilders is dan ook geen groot licht. Sorry, niet onder de indruk. Laatst gewijzigd door C2C : 27 maart 2008 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heeft hij zijn boodschap fel afgezwakt want de stelling dat moslims zelf die passages uit de Koran moeten scheuren strookt helemaal niet met zijn eerdere stellingen dat dé islam en dé koran het probleem is. En bon dat blad uit een telefoonboek scheuren. Pfff. Balkende had gewoon zijn mond moeten houden maar nope in Nederland moet er nu eenmaal een dozijn draaiboeken zijn voor alles en nog wat.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 27 maart 2008 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat ik wel veroordeel is de bij momenten onterechte demonisering van de hele religie met drogargumenten als dat.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij mogen die dus uitroeiien. De geschiedenis staat aan onze kant. Of we mogen toch op z'n minst stellen dat voor elke blanke Christelijke Euro-Amerikaan die wordt pijngedaan, wij tienduizend spreekwoordelijke negers mogen afslachten. We hebben dat principe voortdurend toegepast. Osama Bin Laden is echt een doetje vergeleken met de gemiddelde Amerikaanse of Angelsaksische generaal. De ene is een terrorist die drie bommetjes heeft gegooid. De tweede is een terrorist die honderdduizend bommen heeft gegooid en miljoenen mensen heeft afgeslacht. Het is in dit verhaal echt louter een kwestie van kwantiteit. Want het Westerse denken is niet minder ideologisch dan het radicaal-Islamitische. Laatst gewijzigd door C2C : 27 maart 2008 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |