Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2008, 14:01   #61
VlaamseKracht
Banneling

Standaard

Filoooooooooooooooooooooosoofjeeeeeeeeeee???????
Waar ben je nu????????
VlaamseKracht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 14:05   #62
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Zeg weet ge het al, Irma hare fritketel is in brand gevlogen.
Gebt toch zekers den 100 gebeld ???
Oud 1 april 2008, 15:25   #63
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
de continue Vlaams Blok hetze tegen vreemdelingen verlegt duidelijkde grenzen van sommigen.
filo? FILO!?

Gaan lopen precies...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 15:37   #64
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
filo? FILO!?

Gaan lopen precies...
Mischien is hij tegen een zwarte vrouw gebotst, en ligt hij nu in het ziekenhuis...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 15:41   #65
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Iron Maiden Bekijk bericht
Blijkbaar is filoke zelf een afrikaantje of moslimmeke. Ik kan niet geloven dat die een blanke Europeaan is, want zo uw eigen ras afvallen om toch maar de spelmakertjes te vriend zijn.

De negerin wou geen medische hulp. Nogal verdacht lijkt me, als ze werkelijk ineen geslagen is, dan zou ze toch moeten smeken om medische hulp, maar ze wou geen. Zou ze haar "wonden" willen verbergen of zo? En ze had haar laars uitgetrokken om dat koppel te lijf te gaan?! Moest ik in die man zijn plaats geweest zijn dan zou ik ook mijn zwangere vrouw beschermen. Dat koppel kan die "verdraagzame" negerin nog een proces aandoen wegens slagen en verwondingen.

Wedden dat dat koppel op de plaats gelopen had waar die negerinnen wilden fietsen en dat die negerin daardoor beginnen roepen is tegen dat koppel en dan haar laars uitgetrokken om hen te lijf te gaan. Ze zijn zo "verdraagzaam".
Voor te beginnen reed die zwarte madam met haar fiets op het VOETPAD. Dus vanaf het begin is ze in fout. Dan rijd ze, waarschijnlijk express, nog eens tegen iemand die in "haar weg" loopt, en die zou zich dan nog moeten verontschuldigen ook nog ?! De wereld op zijn kop !
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 16:54   #66
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

en de linkse lafaards....zij zwijgen en kruipen in hun holen en gaten en roken nog een jointje en spuiten zich nog eens goed in ,en wachten op het volgende rascistisch gebeuren om het V B te kunnen besmeuren.En dat allemaal in de naam van de demokratie..En de pers? wel het zit er vol van ,benieuwd wat het grote orakel Ives Besmet, morgen in" de morgen" gaat brabbelen.Niets denk ik zoals steeds.
Oud 1 april 2008, 20:16   #67
The Iron Maiden

Standaard

Citaat:
Blijkbaar is filoke zelf een afrikaantje of moslimmeke. Ik kan niet geloven dat die een blanke Europeaan is, want zo uw eigen ras afvallen om toch maar de spelmakertjes te vriend zijn.

De negerin wou geen medische hulp. Nogal verdacht lijkt me, als ze werkelijk ineen geslagen is, dan zou ze toch moeten smeken om medische hulp, maar ze wou geen. Zou ze haar "wonden" willen verbergen of zo? En ze had haar laars uitgetrokken om dat koppel te lijf te gaan?! Moest ik in die man zijn plaats geweest zijn dan zou ik ook mijn zwangere vrouw beschermen. Dat koppel kan die "verdraagzame" negerin nog een proces aandoen wegens slagen en verwondingen.

Wedden dat dat koppel op de plaats gelopen had waar die negerinnen wilden fietsen en dat die negerin daardoor beginnen roepen is tegen dat koppel en dan haar laars uitgetrokken om hen te lijf te gaan. Ze zijn zo "verdraagzaam".
Lol, ik zat er nog niet ver naast.
Die negerin was verkeerd door op het voetpad te fietsen. Een voetpad dient om te wandelen en niet om te fietsen. En dan nog van hare tak maken zonder dat ze in haar recht is. Dat koppel heeft 100% gelijk dat ze klacht indienen tegen die racistische negerin.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 20:43   #68
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Het valt toch op dat de poco's zo verduiveld stil zijn nu.....
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 21:17   #69
prejudice_sweeperess
Vreemdeling

prejudice_sweeperess's schermafbeelding

Standaard

tiens....toen er van getuigen nog geen sprake was stond er in de "gazet van allochtonen" lees gva een groot artikel met alle aandacht voor het zogezegde racisme en nu dat de waarheid bekend is zwijgt de gva ineens als dood.
prejudice_sweeperess is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 21:25   #70
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan niet geloven dat die een blanke Europeaan is, want zo uw eigen ras afvallen om toch maar de spelmakertjes te vriend zijn.
Citaat:
Blijkbaar is filoke zelf een afrikaantje of moslimmeke.
Je bent erg sterk in het maken van veronderstellingen, maar meer ook niet hé?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 21:37   #71
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel je voor dat je veronderstellingen zou maken:

Citaat:
Omdat vreemdelingenhaat het handelsfonds van het Vlaams Blok is.
Oud 2 april 2008, 02:07   #72
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Het gaat duidelijk om het zoveelste geval van politiek-correcte propaganda.

Men kon dit onmiddellijk vaststellen doordat reeds geëmmerd werd over een 'racistisch incident' nog voordat de 'dader' zich zelfs maar bekend had gemaakt, laat staan de kans had om zijn versie van de feiten te geven. Daar komt nog bij dat het eigenlijk alleen maar over een vrij banale confrontatie lijkt te gaan, zoals er iedere dag wel een paar tientallen moeten voorkomen in dit koninkrijk. Het is alleen omdat het 'slachtoffer' beweert dat het om RACISME!!! gaat, dat de kwestie ineens tot een staatszaak wordt uitgeroepen.

Bovendien: de kwestie wordt alleen opgepompt omdat het vermeende slachtoffer van het juiste ras is. Indien de kleurtjes omgekeerd zouden liggen, zou er niet over racisme worden gepiept. Dit is niet zomaar propaganda; het is neo-racistische propaganda.

Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 2 april 2008 om 02:08.
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 21:50   #73
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Het gaat duidelijk om het zoveelste geval van politiek-correcte propaganda.

Men kon dit onmiddellijk vaststellen doordat reeds geëmmerd werd over een 'racistisch incident' nog voordat de 'dader' zich zelfs maar bekend had gemaakt, laat staan de kans had om zijn versie van de feiten te geven. Daar komt nog bij dat het eigenlijk alleen maar over een vrij banale confrontatie lijkt te gaan, zoals er iedere dag wel een paar tientallen moeten voorkomen in dit koninkrijk. Het is alleen omdat het 'slachtoffer' beweert dat het om RACISME!!! gaat, dat de kwestie ineens tot een staatszaak wordt uitgeroepen.

Bovendien: de kwestie wordt alleen opgepompt omdat het vermeende slachtoffer van het juiste ras is. Indien de kleurtjes omgekeerd zouden liggen, zou er niet over racisme worden gepiept. Dit is niet zomaar propaganda; het is neo-racistische propaganda.
Men kan echt een patroon beginnen onderscheiden. Ook de hardnekkigheid van de Yoda's, de Feremansen, de Filosofen en de Sus Antigonen op dit forum om telkens opnieuw meteen in dezelfde val te trappen lijkt me een interessante vaststelling. De racismegekte stijgt bepaalde volksgroepen duidelijk naar het hoofd, en met hen hun biechtvaders. Wordt het geen tijd om die handel compleet met omgekeerde bewijslast af te schaffen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 21:53   #74
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw eerdere berichten in dit topi, dat waren pas kolossale veronderstellingen. Ik vermoed dan ook dat je eigenlijk van pure miserie met jezelf aan het lachen bent. Laten we vooral niet op de essentie van de zaak ingaan, met name een Filosoof die de bal duidelijk weer eens grandioos missloeg. Het zou je stilaan duidelijk moeten worden dat je hier bij wijlen afgaat als een gieter.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 02:35   #75
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Discriminatie ...
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5854
Oud 14 april 2008, 15:17   #76
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Nog een fenomenale blunder: blijkbaar nog niets geleerd na het hoofddoekenincident in West-Vlaanderen, waar zelfs de koning meespeelde!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 20:41   #77
Winterhamer
Banneling

Standaard

Hoe men allochtonen behandeld ?

te goed, veels te goed.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 20:43   #78
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
de continue Vlaams Blok hetze tegen vreemdelingen verlegt duidelijkde grenzen van sommigen.
En wie ga je dan de schuld geven van het feit dat de meeste slachtoffers van racisme blank zijn ? dat de meeste verkracters marokkanen zijn waarvan de meeste slachtoffer blank zijn ? nou ? nou ? daar hoor ik je niet over.
Oud 14 april 2008, 20:44   #79
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zoals Online al zei zou een beetje meer de dagelijkse actualiteit volgen je geen kwaad doen.

Bron. VRT.

GETUIGE SPREEKT ZWARTE VROUW TEGEN.

Een getuige zegt dat er inderdaad een opmerking is gemaakt,maar het is niet duidelijk welke. Volgens de getuige zou de zwarte vrouw daarop helemaal door het lint zijn gegaan. De man zou haar weggeduwd hebben om zijn zwangere vrouw te beschermen..
Zo zie je maar weer.
Oud 14 april 2008, 21:18   #80
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En wat als dat blanke koppel nu toevallig wéér eens een koppel Turken zouden zijn? Dan wordt ie weer helem�*�*l leuk, net zoals die zware racistische aanval aan het pompstation ineens een klein gevalletje van verkeersagressie werd.... vermits de aanvaller Turk was.
Dat doet me aan iets denken, weet je nog die Afrikaanse man die in het nieuws kwam omdat twee mensen niet bij hem het huwelijk wilde afleggen ? racisme! in de media, toen men erachter kwam dat de twee mensen die weigerde Turken waren...............
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be