![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Iedereen mag zijn mening daarover hebben maar tot op heden blijkt dat beurs genoteerde bedrijven enkel daar mee bezig zijn en niet met de kwaliteit. De dood van een gigant zal niet voor onmiddelijk zijn want als ze al overkop gaan is het eerder door gesjoemel dan door afslanking.
En u mag daar dan mee lachen, ik denk dat die toplui op het einde van de rit harder lachen dan wij allemaal samen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() excuseer, het is nog vroeg
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom zou er een reukje aan zijn gewoon omdat de man wat meer verdient?
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(ik wil hiermee niet zeggen dat sommige vakorganisaties in sommige bedrijven niet gretig gebruik maken van jaloezie om de boel te verzieken, voor alle duidelijkheid)
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 2 april 2008 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het geeft alleszins weer es aan hoe decadent vele bedrijfsleiders zich laten vergoeden. Okee, een topfunctie brengt veel verantwoordelijkheid, stress, overuren, verplaatsingen enz... met zich mee. Geen enkel probleem dat een manager daar vet voor wordt betaald, maar dit is gewoon overdreven, het is decadent.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 april 2008 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 2 april 2008 om 09:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Albert en Paola : 8,195 milj Euro Fabiola : 1,388 milj Euro Filip en Mathilde : 0,888 milj Euro Laurent : 0,300 milj Euro Astrid: 0,300 milj Euro ------------------------------------------- Totaal: 11 Milj. Euro m.a.w. iets meer dan 1 € per inwoner per jaar.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 2 april 2008 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Vroeger zei men dat dit nou eenmaal de internationale standaarden waren, qua lonen voor topmanagers, maar sinds we vernamen dat de baas van de Nationale Bank van Belgie VIERMAAL meer verdient dan de baas van de Amerikaanse Centrale bank, en ook veel meer dan de baas van de Europese Centrale bank, weten we ook weer hoeveel daarvan waar is...
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Bravo u heeft er 1 gevonden. Credit-Suisse doet niet aan innovatie en toch heeft dat een ontzettend hoge beurswaarde dus wat wil u bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() ik zie het probleem niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Een waarom hebben zij daar recht op en ik niet? Ik dacht dat alle Belgen gelijk waren voor de wet?
Deze man werkt er tenminste voor ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 2 april 2008 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb mijn punt al bewezen: dat uw veralgemening kant noch wal raakt, wat u in voorgaande post ook toegeeft.
![]() |
#77 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |