![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 april 2008 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Chapeau, manneke. Als De Lijn niet meer weet hoe ze met deze prolematiek moeten omgaan en koud en heet blaast, dan is dat niet de schuld van het VB. Hoe jammer JIJ dat ook vindt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit van klokkenluiders gehoord?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja, en?
Wat is je punt?
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Men stapt naar de vakbond met zijn verhaal,en die kunnen vaststellen wat mag en moet.
Zolang geen firmageheimen aan de orde zijn mag men hier nog altijd zeggen wat de waarheid is,trouwens men werkt van/tot, en daarbuiten heeft men recht op zijn eigen mening (de grondwet)en de vrijheid van briefgeheim