![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 maal op tv geweest, en wijselijk gezwegen! die hoax is een ander paar mouwen. dat is juist! het is een leugen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan jij trouwens bewijzen dat jouw ontkenning klopt?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 april 2008 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas nadat er miljoenen waren uitgekeerd werd de firma ontmaskerd. Maar toen bestond ze al niet meer. Over plannen van de politiek voor het stopzetten, terugvorderen of bestraffen van de bewust frauduleus 'genoten' miljoenen, las ik nog geen woord. Jij wel?
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och ja, Ik zie het al voor me. Autochtoon X belt de politie: "meneer de agent, het valt me op dat de zoon van mijn buurman op 2 maand tijd gewisseld heeft tussen een BMW M3 , een BMW 530 en een Audi A8, en telkens hadden deze wagens dezelfde nummerplaat zonder het Belgische merkteken" (persoonlijke ervaring verplicht me te vertellen dat dit niet ver gezocht is, want ik, mits variatie in de keuze van wagens, hetzelfde gezien met een ex-collega.) "Dank U wel voor deze belangrijke informatie meneer". (en nu de mogelijke denkwijze van de telefoon beantwoordende agent) A) "Ok, ik stuur er een patrouile op af" B) "Shit, commite P heeft me al eens vies bekeken omdat ik die bromfietser met Moh.... als naam heb tegengehouden en beboet" C) "Hmm Achm... zal het wel leuk vinden te weten dat zijn buren het niet apprecieren vinden dat ie zo dikwijls dure wagens in bruikleen heeft" In geval A hebben we de juiste respons. Een paar agenten die eens gaan kijken hoe de vork op de steel zit. Geval B, ik wil ze de kost niet geven, die agenten. Geval C. Bloem en cocaïne, de rechercheur te Boom en nog een paar andere voorbeelden, volg de politiek correcte media maar. Zelfs afgezwakt vind je die situaties wel terug. Het resultaat van geval A. De agenten constateren dat een dure wagen effectief een nummerplaat draagt die men normaal verwacht op de voorkant van een wagen. Op zijn minst wil dit zeggen dat iemand de wegentax ontduikt, en zonder "echte nummerplaat" kan je geen verzekering hebben. De agenten maken proces verbaal op, en doen extra hun best, en vragen een verklaring aan de deur. geen huiszoeking etc. Gewoon een uitleg. Indien de agenten dan terug weggaan zonder verder gezever, staat er daar nog steeds een dure wagen die er niet mag staan. Je moet op zijn minst 1 officieêle nummerplaat hebben vooraleer je mag parkeren op de openbare weg. Verstandig van de agenten, maar niet wettelijk. Weg laten slepen. Probeer maar eens te bewijzen dat persoon X die wagen niet in gebruik had, indien die persoon die niet komt terug eisen. Als agent krijg je de hele administratie in je nek. En dan is het de vraag, is dat een buitenlandse wagen, of eentje die op chassisnummer in België is ingeschreven. In het geval van de buitenlandse wagen is de vraag hoe goed is de internationale databank. In geval B moet de "echte " eigenaar een hele hoop administratie doorlopen vooraleer ie zijn wagen terug krijgt. Om nog niet te spreken over de kosten.
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat is zoiets als met de koppembazen destijds. die konden ze ook nooit vatten. totdat men de grote kleppers die gebruik maakten van die koppelbazen aanpakte. dan was het plotseling gedaan met de koppelbazerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan kan de echte eigenaar deze wagen NOOIT terug bekomen. (de prijs op de "faktuur" (al of niet fictief) moet wel een als normale prijs worden aangenomen. de slimme laten het voertuig als faktuur ver overschatten zodanig dat ze bij een ongeval, nog een klein preeke bijverdienen. want de verzekering betaald maar uit naar de betaalde waarde van het voertuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die werknemers liever een dikke auto kopen, i.p.v. dure kleren of ieder jaar een reis te maken. Iedereen kan een lening krijgen, om een auto te kopen. Ga eerst eens na wat de volledige waarheid is, vooraleer je vanalles insinueert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=102546 Vanuit de RVA zoekt men wel verder, ook bij de RSZ, het RIZIV, de RKW,.. Niet alleen naar de fraude, maar ook naar hoe deze fraude te voorkomen. Laatst gewijzigd door artisjok : 5 april 2008 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() koppelmetsers zijn vergelijkbaar met dure wagens in sociale wijken :
iedereen ziet het maar de flikken doen niets tot iemand klacht indient |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() in woonwijken werden bij mijn weten nog geen nummerplaten gechecked ,
wel op pendelparkings en in woonwagenkampen |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bewijst dat de mensen gemakkelijk jaloers gemaakt worden, en lichtgelovig zijn. Natuurlijk kan ik bewijzen dat mijn ontkenning klopt. Dat het haatbericht niet klopt : deze link werd al doorgegeven : http://www.blokwatch.be/content/view/1051/1/lang,nl/ Verder kan je alle cijfers en voorwaarden om toegelaten te worden tot de sociale zekerheid nalezen op de sites van RVA, RKW, RIZIV, OCMW,... Mijn ontkenning i.v.m. met profiteren : De cijfers zijn te controleren op http://www.npdata.be/BuG/20/BuG-20.htm Daar wordt ook de bron van de cijfers vermeld. bevolkingssituatie : http://www.npdata.be/Data/NIS/EAK/20...nwezigheid.htm Uit de werkzaamheidsgraad blijkt dat bij de oude belgen 69% van de mannen en 56% van de vrouwen werkt, bij de nieuwe belgen 62% van de mannen en 42% van de vrouwen, http://www.npdata.be/Data/NIS/EAK/2005/Be-werkzaam.htm uit de werkloosheidsgraad blijkt dat bij de oude belgen 6% van de mannen en 8% van de vrouwen werkloos is, bij de nieuwe belgen 15% van de mannen en 19% van de vrouwen http://www.npdata.be/Data/NIS/EAK/2005/Be-werkloos.htm En ik wil nog altijd graag weten waarop men zich baseert om te stellen dat "veel allochtonen hier duchtig profiteren van het sociaal stelsel" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Makkelijk zat om 'snel te verdwijnen' in een land waar er probleemloos miljarden inplaats van miljoenen kunnen verdwijnen alvorens tegen de lamp te lopen.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar een nieuwe wagen kan je alleen kopen op afbetaling indien je kan aantonen dat je geen andere leningen hebt lopen en een bepaald vast inkomen hebt. Een doorsnee bank gaat doorsnee autochtoon geen volledige BMW530 op afbetaling laten doen, als er nog een lening openstaat voor een Mercedes C klasse.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de hand van het chassis nummer weet je onmiddelijk of een wagen gestolen is. Als je geen nummerplaat hebt en/of geen verzekering zal je geen meter meer rijden met de wagen, tot alles in orde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is tenminste al één bewijs: Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regel 2 van maddox, "Niet betrapt worden".
Indien de betrappers niet reageren, is er niks aan de hand. En mijn sprookje heeft solide wortels in de realiteit. Er rijden meer dan genoeg wagens in België zonder de juiste papieren. Sommigen met buitenlandse nummerplaten, anderen met "2de hands" nummerplaten, en nog andere zonder officiele nummerplaten van waar dan ook.
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een doorsnee bank zal je leningen geven, zolang je een vast inkomen hebt, en de som van de afbetalingen voor de leningen een bepaald percentage van je inkomen niet overschreidt. Hoeveel mensen (ongeacht hun afkomst) hebben een hypotheeklening en een lening voor de auto en een lening voor andere zaken of consumentenkrediet? |
|
![]() |
![]() |