![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kluwen van bedrijfjes licht massaal de sociale zekerheid op door C4- en andere documenten te verkopen. Dat schrijven de kranten van de groep Corelio vrijdag.
Volgens de kranten kan je bij een aantal Brusselse bedrijfjes een valse C4, een ontslagformulier dat recht geeft op werkloosheidsuitkering, kopen voor 400 euro. Nagemaakte loonbriefjes die "bewijzen" dat je gewerkt hebt, kosten 100 tot 200 euro per stuk. Een SIS-kaart voor gezondheidsuitgaven kost 350 euro. De bedrijfjes zijn nepfirma's die formeel vaak actief zijn in de schoonmaak. Ze schrijven hun "klanten" in als werknemers, sturen alle vereiste documenten aan de sociale zekerheid, maar betalen geen sociale bijdragen en geen belastingen. Maar dat blijkt pas na maanden. Tegen de tijd dat de invorderaars aanbellen, zijn ze verdwenen en zijn al nieuwe bedrijfjes opgericht. (DWM) En zie onze vakbond hebben dan geen problemen mee, want zij verdienen geld per werkloze En die sociale accidenten die vreemdelingen integreren hebben daar ook geen problemen mee... Zou de overheid hier eens zijn verantwoordelijk niet nemen en de administratie wat moderniseren: lees de huidige structuur herorganiseren en waterdicht maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is goed gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat hebben de vakbonden hier juist mee te maken? waar staat er dat ze het goedkeuren?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel mijn beste vriend: als je geld van verdient aan de werklozen dan kun je moeiijk objectief zijn. EN het bewijs is geleverd dat vakbonden in casu niet objectief zijn... ze betalen het uit ze keuren het goed. De vakbonden zijn zelfs zodanig efficient in het goedkeuren, dat de maffia er een handeltje kan op maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van een rode kleur ![]() Vooral franstalige klandisie ![]() 142,5 miljoen euro per jaar aan subsidies... AFPAKKEN !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met Brussel veel... met haar bevolking niks
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze krijgen 142,5 euro subsidies op de doppers te betalen !! het zou om in totaal 30.000.000 euro aan fraude gaan ![]() peulschil in de begroting maar héééééééééééél vééééééééééél geld niet ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus zij kunnen niet het slachtoffer zijn van fraude?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° je moet een lidkaart hebben van de vakbond om snel betaald te worden. Dus sowieso zit al dat schuim onder jullie ledenaantal 2° als je toevallig weigert van die lidkaart te hebben sterf je ofwel op straat van de honger, ofwel probeer je te profiteren van een goeie ziel die u in leven houd. Dus dan kom je bij de RVA terecht. Ach het eeuwig parapluutje: volgens mij is de vakbond de link tussen fysische werkloze en het invoeren in het systeem. Dus toch wel echt moeilijk om te doen alsof uw neus bloed vind ik. Een correcte organisatie zou nu een statement publiceren en zijn meaculpa tonen. Een politiek organisatie begint hier te liegen en uit te leggen dat de rva verantwoordelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn de opgelichten verantwoordelijk voor de oplichting, *knip* ? Gelieve niet te schelden. Mvg, Diatonos Laatst gewijzigd door Diatonos : 29 februari 2008 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet er inderdaad spijtig genoeg zo te zien duidelijk alles van. De moeite niet om op jouw desinformatie en innuendo in te gaan. Droom zacht verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als Brother Paul ooit eens het slachtoffer wordt van een oplichting: onmidddelijk aanhouden en opsluiten!
Trouwens, je kan hem gewoon zo opsluiten, met al zijn lasterlijke leugens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus vakbonden kan m'n links laten liggen zijn geen noodzaak.
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is daar ooit een kritisch rapport van de vakbond verschenen, v.b. hier zitten nu verdacht veel werklozen, het zijn altijd kleine bedrijfjes die die mensen sturen,dit ruikt verdacht... Het is natuurlijk eenvoudiger te stellen dat de RVA dat maar moet controleren en doen alsof je van niets weet. Anderzijds hebben velen hier een kort geheugen.Reeds een jaar geleden werd ontdekt dat er 14000 mensen én dopten en werkten via data-mining, toen had men het over 4000 met een valse C4. Dat wordt nu bijgesteld tot tussen 10000 en 30000. Toen hebben wij de teruggevorderde bedragen berekend en dat getal omgerekend betrof een goeie 2 �* 3 maanden dop. Ik heb toen nog op het forum uitleg gevraagd aan Van Velthoven maar die heeft........niet gereageerd. Maar het allerergste is de morele slag , die de sociale zekerheid krijgt. Privatisering wenkt om de hoek. En nogmaals dank aan de sossen, die nogmaals de SZ hebben onderuit gehaald en zo zijn we terug bij paars. Als jullie niet te hard de sociale fraude aanpakken dan houden wij ons koest rond de fiscale fraude. Ik ben erg nieuwsgierig naar het gerechtelijk gevolg: zullen deze fake-doppers een "berisping" krijgen ? Of laat men het zo wegens een overwerkt justitieel apparaat? Het is goed nieuws voor de regering zo kan men toch de streefcijfers halen van mensen op de dop , men moet ze zelfs niet activeren. wat zal een volgende regering kunnen uitpakken met ....zoveel mensen minder op de dop. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 29 februari 2008 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° Heeft zij alles gedaan om dit probleem te voorkomen en heeft zij de nodige informatie verzameld om het probleem te voorkomen 2° heeft zij geld verdiend aan die handelingen, en hoe kan zij dit de maatschappij terugbetalen. ALs bvb hetzelfde ontdekt wordt bij het ziekenfonds, worden die kosten daar ook verhaald... In principe moet het rechtssysteem hier een kluifje van maken... en zou het gerecht automatisch in aktie moeten komen...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 februari 2008 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() En met zekerheid te stellen dat het maar het topje van de ijsberg is.
Hoeveel geld zou men kunnen uitsparen door ernstig werk te maken van fraude door groot en klein? Ik denk heel veel geld. Plus nog een mooie tewerkstelling van controleurs en financiele deskundigen. Maar dat wil men niet doen in La Belgique. Neen, de multicultuur door onze strot rammen,degenen die willen werken, harder, flexibeler en langer doen werken. Daarna belonen met een schamel pensioentje. DAT is het doel. Eigenlijk weet iedereen het wel wat ik hier stel. Maar bij verkiezingen gaat het verstand van de meesten op nul. En verder maar klagen over hoge belastingen en levensduurte. Rare jongens...die bevolking. Of zouden er onder de stemmers dan toch velen zijn die liever geen "jacht" zien op fraudeurs. Misschien een beetje zelf betrokken??? Of moet de dochter nog een postje krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Oplichting van de SZ bestaat overal en moet duidelijk zeer streng aangepakt worden.
Controle,controle en nog eens controle is de enige methode om er komaf mee te maken , en die controleurs zullen hun wedde dubbel en dik terugverdienen. Ik herinner mij dat enkele jaren geleden (was nog voor de euro )ook in Duitsland iets dergelijks gebeurde. Daar betaalde men per regio uit en op verschillende dagen. Men had ontdekt dat sommige rechthebbenden op meerdere plaatsen zich gingen aanbieden; Om een overzicht te hebben, besliste men om overal op dezelfde dag uit te betalen en....men moest minder dan de helft uitbetalen. Nadien bleek dus dat verschillende personen zich een auto hadden aangeschaft om op de uitbetalingsdagen van de ene streek naar de andere te rijden om te gaan ontvangen. Nochtans was de uitkering echt niet weinig: x Mark per volwassene (man en vrouw) en x mark per kind. Toen ik de cijfers onder ogen kreeg ,kwam die gezinsuitkering een pak hoger uit dan wat in mijn gezin per maand binnenkwam!! Maar ja, zolang sommige partijen vinden dat controle mensonwaardig is, moeten de plichtsgetrouwe burgers maar werken, afdragen en zwijgen!!( horen, zien en zwijgen!!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Oplichting van de SZ bestaat overal en moet duidelijk zeer streng aangepakt worden.
Controle,controle en nog eens controle is de enige methode om er komaf mee te maken , en die controleurs zullen hun wedde dubbel en dik terugverdienen. Ik herinner mij dat enkele jaren geleden (was nog voor de euro )ook in Duitsland iets dergelijks gebeurde. Daar betaalde men per regio uit en op verschillende dagen. Men had ontdekt dat sommige rechthebbenden op meerdere plaatsen zich gingen aanbieden; Om een overzicht te hebben, besliste men om overal op dezelfde dag uit te betalen en....men moest minder dan de helft uitbetalen. Nadien bleek dus dat verschillende personen zich een auto hadden aangeschaft om op de uitbetalingsdagen van de ene streek naar de andere te rijden om te gaan ontvangen. Nochtans was de uitkering echt niet weinig: x Mark per volwassene (man en vrouw) en x mark per kind. Toen ik de cijfers onder ogen kreeg ,kwam die gezinsuitkering een pak hoger uit dan wat in mijn gezin per maand binnenkwam!! Maar ja, zolang sommige partijen vinden dat controle mensonwaardig is, moeten de plichtsgetrouwe burgers maar werken, afdragen en zwijgen!!( horen, zien en zwijgen!!) |
![]() |
![]() |