![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dan heb ik verkeerd gelezen.
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ik zei eerder in deze thread reeds niet zoveel van deze zaak te weten, en ben ook wel benieuwd wat er nu juist van aan is. Indien wat gun zegt correct is, het zou wel wat geven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Alles kan natuurlijk. Maar, op het eerste zicht, zou me dat verwonderen. Men kan toch shecken of er iemand bestaan heeft die Anne Frank heette, die daar ondergedoken leefde, welk haar handschrift was, of het handschrift van het dagboek overeenkomt met haar handschrift, wie haar vriendjes of vriendinnetjes waren of ze vergast is geworden, waar ze vergast is geworden, enz, enz. Maw, nagaan of dit alles vals is of niet. En moest het vals zijn, dan zou het volgens mij reeds lang uitgekomen zijn door een of andere pientere journalist. Moeilijk nog dingen van die aard verborgen te houden de dag van vandaag. Theoretisch blijft het in principe mogelijk, maar ik heb er toch mijn ernstige twijfels over.
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Klopt. Het heronderzoeken en uitbrengen van dergelijke zaken is onder de naam revisionisme verboden. Toch vreemd waarom ze dit willen verbieden, niet? Bang dat ze geen bevestiging krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik vind zoiets verschrikkelijk... Ik vind dat men eens een groot onafhankelijk onderzoek moet voeren naar alles wat er tijdens de 2de Wereldoorlog is gebeurt, want voorlopig weet ik niet juist wat ik er van moet denken... (Ik hoop dat iets niet weten nog toegestaan is...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Onder mijn persoonlijke kennissen ervaren, dat niet alle Joden in de echtheid van het verhaal geloven. Niet dat ik ermee zit: gesteld dat (een deel van) het verhaal bijbedacht is en/of ervaringen van meer dan 1 persoon zou bevatten, dan nog blijft het een stofje aan de weegschaal van de echt wel plaatsgevonden genocide. Onvervalste geschiedschrijving, op welk niveau dan ook, blijft een utopie. Wel bestaan er nog overlevenden van WO2 wier verhalen elkaar bevestigen.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 mei 2008 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het weze u vergeven. Laatst gewijzigd door system : 15 mei 2008 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() En hier gaat het maar om een aantal en geen 60 jaar ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 mei 2008 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() anne frank boek gelezen...
geen enkel mens is ziek genoeg om zoiets puur, tragisch en eerlijk te verzinnen. lees het misschien ook eens, gun. daar leer je wellicht wat meer van dan van die sciencefiction-boeken over samenzweringen en ZOG waar je zo in zwelgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Al veel eerder is door verschillende laboratoria (waaronder het BKA) uitgebreid grafologisch onderzoek verricht, zijn er ooggetuigen die haar hebben zien schrijven in de kasboekjes (waaronder Miep Gies). Ach, er is al van alles geprobeerd om de dagboeken in diskrediet te brengen. Je hebt in deze meidagen al veel schandalige dingen beweerd, blijkbaar kan het altijd nog erger. Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 15 mei 2008 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Verspil er je intelligentie niet aan, Hert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dochter heeft net een scriptie geschreven over Anne Frank. Het is maar goed dat ze dit draadje niet zal lezen.
![]() |
#78 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De maker van de film gaf later toe (maar dat werd fel verzwegen), dat hij zelf enkele zaken heeft toegevoegd. Onder andere een blik met daarop Zyklon-B. Verder ga ik er niet op in, geloof wat je wil voor mijn part, maar helaas mag dat helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |