Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2008, 15:22   #61
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

[quote=Mrs. Slocombe;3351663]Dat is nog maar eens het bewijs dat de allochtonen niet willen integreren.

Neen, een bewijs dat ze niet willen werken, vrees ik.

Waarom niet iedere gegadigde late een proefperiode doen en nadien een praktisch examen??

Iemand kan gewoon een , in dit geval, Antwerpse bewoner spelen voor de taalproef;

Als je goed je werk doet en je kunt een vraag van een bewoner beantwoorden , dan moet dat toch voldoende zijn;

Nota's lezen , daar zou een mouw kunnen aangepast worden, er zijn immers ook autochtonen die niet of slecht kunnen lezen: eventjes een briefing en het geval is opgelost.

Laatst gewijzigd door omaplop : 14 april 2008 om 15:28.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 16:57   #62
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik heb het over laaggeschoolden Edina; jij begint over doelgroepen die daartoe behoren.
Ik benadruk juist een beleid wat zich niet op doelgroepen op basis van origine richt; jij verdedigt dit.
De ene 'probleemwijk' is dan andere niet dus ook zo schieten we niet veel op!
Discussies met jou zijn volkomen zinloos. Ik verdedig helemaal geen beleid dat gebaseerd is op doelgroepen, daar mijn punt juist al van in den beginne is dat die examens niet zijn aangepast in het voordeel van één doelgroep of exclusief voor een doelgroep. De examens zijn aangepast omdat ze niet waren afgestemd op de jobinhoud en er dus te weinig mensen (autochtonen én allochtonen) slaagden om de vacatures in te vullen. De nieuwe examens bevoordelen dan ook op geen enkele manier welke doelgroep dan ook. En de nieuwe examens zorgen al evenmin voor het wegvallen van een ondergrens: ook nu nog zijn er autochtone én allochtone kandidaten die niet slagen.

Wat die "probleemwijken" betreft. Ik ben blij dat je het zelf al tussen haakjes zet. Ik sprak namelijk heel bewust over zogezegde probleemwijk. Mi woon ik immers helemaal niet in een probleemwijk, maar sommigen noemen elke wijk met veel allochtonen een probleemwijk. Is het niet Alice?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 18:00   #63
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Averroes Bekijk bericht
daiwa

is de bedoeling van u topic (zonder bron) om autochtonen uit te lachen ofzo ??
vreemd!!
denk je dat autochtonen met hoge IQ of die rijk zijn naar Belgie gaan komen ofzo?

heb je geen verstand?

weet je niet dat heel België met autochtonen en van autochtonen overleeft??

denk jij niet na ofzo ?
Ik denk dat het iq van bovenstaande schrijver mijn schoenmaat niet overtreft.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2008, 18:36   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Averroes Bekijk bericht
daiwa

is de bedoeling van u topic (zonder bron) om autochtonen uit te lachen ofzo ??
vreemd!!
denk je dat autochtonen met hoge IQ of die rijk zijn naar Belgie gaan komen ofzo?

heb je geen verstand?

weet je niet dat heel België met autochtonen en van autochtonen overleeft??

denk jij niet na ofzo ?
Kijk Averroes,

ik weet nu niet of je hier "geboren bent" of hoe lang je reeds in dit Nederlandstalige landgedeelte woont.

Maar in plaats van uw tijd te verdoen in het na-mekkeren van zoveel mogelijk salafisten of het kopie-peesten van hun sites, meen ik toch dat het voor JOUW toekomst een pak nuttiger zou zijn als je alvast een poging deed om de nederlandse taal volledig, begrijpbaar en correct onder de knie te krijgen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2008 om 18:36.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be