![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Eén voor één die daders van hetzelfde laken een broek geven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
chick-fights zijn soms wel eens grappig. 1 tegen 1 dan wel. niet 6 tegen 1
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Laten we een datingsite voor ziekelijke geesten maken. Die 8 meisjes mogen van mij een krapuul genre Dutroux of Fourniret ontmoeten. Dat zou een gepaste straf zijn voor hun wanpraktijken en dat laten deze gekken hopelijk de normale tiener gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo aan de vrije opvoeding van deze tijd,geef mij de opvoede tik maar terug hoor,normen en waarden moeten nu eenmaal goed bijgebracht worden aan de jeugd
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 april 2008 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Vandaag beslist de procureur in Florida of die trutten als volwassenen zullen berecht worden. Ik alvast hoop van wel zodat ze effektief de gevangenis zullen ingaan. Zolang het maar geen Belgische 'gerechtigheid' wordt voor jongeren.
Laatst gewijzigd door longhorn : 9 april 2008 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Hier moet je geen censuur doen! Het zijn blanke verwaande nesten. Hun snuiten zeggen genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, ik hoef niet in de spiegel te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filmpje pas gezien. Elk van die trutten opsluiten in een overbevolkte cel in een mannengevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weekske aan mij geven is anders ook effectief. Ze gaan dat niet meer doen daarna, ze gaan ingezien hebben dat dat niet de manier is om om te gaan met medemensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het Marokkaans gespuis was, zeggen we toch hetzelfde, niet?: "Hebben die dan geen ouders om hen manieren te leren?" Laatst gewijzigd door Rob Roy : 9 april 2008 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ahja, uiteraard ben ik verantwoordelijk voor de daden van mijn kinderen. Ik vind dat niet meer dan logisch. Hier krijgen ze waarden mee zoals respect voor anderen, maar ook dat ze zich niet moeten laten doen in het leven, dat ze assertief mogen zijn op een beleefde manier. Zonder agressief of arrogant te worden. En voor mij hoeft er geen verschil gemaakt te worden in afkomst of kleur. Etter = etter, eender welke kleur ze hebben. En ik blijf erbij, als kinderen tot zoiets in staat zijn, is het meer dan hoog tijd om eens te gaan kijken waar het fout liep in die opvoeding (deels verantwoordelijk) en bij het kind zelf (het ligt niet altijd aan de ouders). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik ken het zowat meest perfecte gezin om in op te groeien, en toch loopt één zoon (16j) daar compleet verloren in. Hij pubert er op los, weglopen, drugs, drinken, noem maar op... Die ouders zitten echt met handen in het haar. Iedereen steekt het vooral op zijn 'verkeerde' vriendjes waar hij mee optrekt. Zijn broer en zussen doen het dan wel goed op school etc. Hoe verklaar je dat dan ? Hij krijgt alle kansen net als de anderen, en toch kiest hij ervoor de andere kant op te gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 9 april 2008 om 19:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Elk kind heeft net zoals je zegt een karakter en heeft ook een gevoel dus ze weten best wel wanneer ze iets fouts doen hoor, enkel door innerlijke woede en frustratie kan hun temprament de overhand nemen en het karakter gaan beinvloeden.
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Maar die volwassenen zijn ook tijdens hun jeugd gevormd door de vorige generatie volwassenen, eigenlijk is het dus niemands schuld. Da's makkelijk.
![]() |
![]() |
#80 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |