![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat voorstel is irrationeel ja, hier in Belgie is dat zo. Het opsluiten op zich niet, maar hier invoeren is dat. Het is maar een voorstel en blijft theoretisch. U komt ook alleen maar af met wat veel mensen willen horen, is dat dan niet goedkoop? En gemakkelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Probleemjongeren opsluiten in gesloten instellingen is irrationeel. Weer een uitspraak die ik voor uw rekening laat ![]() Als de mensen willen horen wat ik zeg, is dat misschien omdat ze akkoord zijn. Maar ja, democratie wordt door politiek correct links vaak populisme genoemd niet? Nogmaals: U maakt een paar goedkope opmerking en komt nog steeds niet met een alternatief. U bent een politiek correcte schipper-aan-wal. De reden waarom je niet met een alternatief komt is toch misschien niet omdat je er geen vindt?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"Mensen die niks weten zouden best geen stemrecht krijgen" Weer een onbegrijpelijke uitspraak. Laat ons de democratie maar afschaffen. Of wie gaat er bepalen welke mensen genoeg weten om te mogen stemmen? Jij? En hoe? Jouw gedachtengang leidt naar een totalitaire samenleving. De democratie moet ten koste van alles verdedigd worden tegen types zoals jij.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals: waarom moet ik een alternatief hebben? Dient dees forum daar per se voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En u heeft natuurlijk weeral niet geantwoord op mijn vraag? Uw opvattingen over democratie zijn beangstigend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() Na een avondje poco's de hoeken van het forum te hebben laten zien ga ik nu slapen. Sommigen onder ons moeten nu éénmaal werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() 'Het was maar om te lachen'. Jezus, wat een zwak excuus.
En u blijft maar ontwijken ![]()
![]() |
![]() |