Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2008, 22:23   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Bekijk bericht
Een voorstel dat een gesloten opleidingsinstituut voor probleemgevallen is irrationeel?

"Amerika is wereldvreemd" Die uitspraak is volledig voor jouw rekening.

U maakt een paar goedkope opmerking en komt nog steeds niet met een alternatief. U bent een politiek correcte schipper-aan-wal. De reden waarom je niet met een alternatief komt is toch misschien niet omdat je er geen vindt?
Ik ben verre van politiek correct.

Dat voorstel is irrationeel ja, hier in Belgie is dat zo.
Het opsluiten op zich niet, maar hier invoeren is dat. Het is maar een voorstel en blijft theoretisch.
U komt ook alleen maar af met wat veel mensen willen horen, is dat dan niet goedkoop? En gemakkelijk?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 22:26   #62
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ben verre van politiek correct.

Dat voorstel is irrationeel ja, hier in Belgie is dat zo.
Het opsluiten op zich niet, maar hier invoeren is dat. Het is maar een voorstel en blijft theoretisch.
U komt ook alleen maar af met wat veel mensen willen horen, is dat dan niet goedkoop? En gemakkelijk?

Probleemjongeren opsluiten in gesloten instellingen is irrationeel. Weer een uitspraak die ik voor uw rekening laat Ik vraag me af wat we dan nog wel mogen doen, maar daar antwoord u natuurlijk niet op.

Als de mensen willen horen wat ik zeg, is dat misschien omdat ze akkoord zijn. Maar ja, democratie wordt door politiek correct links vaak populisme genoemd niet?

Nogmaals:

U maakt een paar goedkope opmerking en komt nog steeds niet met een alternatief. U bent een politiek correcte schipper-aan-wal. De reden waarom je niet met een alternatief komt is toch misschien niet omdat je er geen vindt?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 22:32   #63
Bhairav

Standaard

Citaat:
Probleemjongeren opsluiten in gesloten instellingen is irrationeel. Weer een uitspraak die ik voor uw rekening laat Ik vraag me af wat we dan nog wel mogen doen, maar daar antwoord u natuurlijk niet op.

Als de mensen willen horen wat ik zeg, is dat misschien omdat ze akkoord zijn. Maar ja, democratie wordt door politiek correct links vaak populisme genoemd niet?

Nogmaals:

Gi blijft er van uitgaan dat ik er een moet vinden? Nee ik vind er geen, ik vind wel dat mensen vreselijk slecht geinformeerd zijn. Hun meningen zijn heel begrijpelijk, maar veel dingen weten ze gewoon niet. Mensen die niks weten zouden best geen stemrecht krijgen vind ik, hun venster op de wereld is de media, waarin alles uitvergroot word. Veel mensen zijn niet in staat tev relativeren en doen gewoon mee aan massahysterie, wat pas echt verziekend werkt. Daar heb ik het over.
Oud 23 april 2008, 22:38   #64
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Gi blijft er van uitgaan dat ik er een moet vinden? Nee ik vind er geen, ik vind wel dat mensen vreselijk slecht geinformeerd zijn. Hun meningen zijn heel begrijpelijk, maar veel dingen weten ze gewoon niet. Mensen die niks weten zouden best geen stemrecht krijgen vind ik, hun venster op de wereld is de media, waarin alles uitvergroot word. Veel mensen zijn niet in staat tev relativeren en doen gewoon mee aan massahysterie, wat pas echt verziekend werkt. Daar heb ik het over.
U doet mee aan de poco hysterie. U kraakt voorstellen af, maar biedt geen alternatief. Schipper-aan-wal noemt men dat.

"Mensen die niks weten zouden best geen stemrecht krijgen"

Weer een onbegrijpelijke uitspraak. Laat ons de democratie maar afschaffen. Of wie gaat er bepalen welke mensen genoeg weten om te mogen stemmen? Jij? En hoe?

Jouw gedachtengang leidt naar een totalitaire samenleving. De democratie moet ten koste van alles verdedigd worden tegen types zoals jij.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Oud 23 april 2008, 22:44   #65
Bhairav

Standaard

Citaat:
U doet mee aan de poco hysterie. U kraakt voorstellen af, maar biedt geen alternatief. Schipper-aan-wal noemt men dat.

"Mensen die niks weten zouden best geen stemrecht krijgen"

Weer een onbegrijpelijke uitspraak. Laat ons de democratie maar afschaffen. Of wie gaat er bepalen welke mensen genoeg weten om te mogen stemmen? Jij? En hoe?

Jouw gedachtengang leidt naar een totalitaire samenleving. De democratie moet ten koste van alles verdedigd worden tegen types zoals jij.
Ik denk dat gij mij compleet verkeerd begrijpt. Weinigen denken er zelfs ZO over wat ik denk.
Nogmaals: waarom moet ik een alternatief hebben? Dient dees forum daar per se voor?
Oud 23 april 2008, 22:46   #66
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ik denk dat gij mij compleet verkeerd begrijpt. Weinigen denken er zelfs ZO over wat ik denk.
Nogmaals: waarom moet ik een alternatief hebben? Dient dees forum daar per se voor?
Neen, ik zeg dat het gewoon enorm zwak van u is.

En u heeft natuurlijk weeral niet geantwoord op mijn vraag? Uw opvattingen over democratie zijn beangstigend.

Oud 23 april 2008, 22:48   #67
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Na een avondje poco's de hoeken van het forum te hebben laten zien ga ik nu slapen. Sommigen onder ons moeten nu éénmaal werken.

Oud 23 april 2008, 22:53   #68
Bhairav

Standaard

Citaat:
Neen, ik zeg dat het gewoon enorm zwak van u is.

En u heeft natuurlijk weeral niet geantwoord op mijn vraag? Uw opvattingen over democratie zijn beangstigend.
DAT WAS EEN GRAP. Jézus...
Oud 24 april 2008, 06:57   #69
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
DAT WAS EEN GRAP. Jézus...
'Het was maar om te lachen'. Jezus, wat een zwak excuus.

En u blijft maar ontwijken

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be