![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover het Vlaams Belang en tegenover euthanasie ? | |||
Voor het Vlaams Belang en voor euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
21 | 29,58% |
Voor het Vlaams Belang en tegen euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Tegen het Vlaams Belang en voor euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
34 | 47,89% |
Tegen het Vlaams Belang en tegen euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,04% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenbelang weegt zwaar door?
IK schrik effe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slechte verkoper zou jij nogal zijn. Je verkoopt je product zonder er zelf in te geloven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De ambitie is niet om verkoper te zijn. Het zit vanbinnen...gr, P |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Door te strijden tegen het ene slechte ben je tevreden met het andere slechte. VBers hebben precies echt wel alle hoop op een betere wereld opgegeven ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de meesten ethisch niet rechts zijn als de partij zelf maar dat is helemaal geen probleem. Sociaal eocnomisch daarentegen zijn de meesten rechts zoals de partij. Dop enzovoort mag, maar enkel voor eigen volk en beperkt in tijd. Dat is toch wat ik begrepen heb. Wat zijn dan de minpunten die we erbij moeten nemen ? Misschien hun visie over drugs ? Ach dat zijn geen maatschappelijk zware thema's. De toenemende islamisering, de hoge lasten, separatisme, nationalisme, multikul, behouden van de Vlaamse identiteit en dergelijke zijn dingen die mensen bezig houden. Ik ga een simpel voorbeeld geven bij mij. ik ervaar hoe moeilijk het is werk te vinden omdat er Polen of Oost-blokkers zijn die veel goedkoper zijn, waardoor ik opzij word geschoven. Hoezo Vlaming ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens niet hoe het in Vlaanderen zit, maar in Nederland is het aantal vacatures sinds die toetreding van landen alleen maar gegroeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mooi te horen dat jullie erzelf voorstander van zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ivm met werk en Polen volg ik je punt. Het kan niet dat Polen hier komen werken voor een lager loon, en dat wij ook voor zo een laag loon dienen te werken of ontslagen worden. Bij een Poolse toetreding tot de Europese Unie zouden de lonen daar juist omhoog moeten... Ligt de fout daarvoor bij de Polen? Neen. Zijn Polen daarom een probleem? Neen. Het probleem ligt bij het economisch systeem, dat gigantische winsten haalt, en gerust zowel vlamingen, als belgen als polen ,goed kan betalen. het geld daarvoor is er! Maar die er voor kiest om uiteindelijk van alle werknemers enkel de goedkoopste te kiezen. Zo worden wij werknemers tegen elkaar uitgespeeld, terwijl we eigenlijk gemeenschappelijke belangen hebben, we worden immers, uit welk land we ook komen,allen economisch uitgespeeld en uitgebuit...
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop altijd dat zulke mensen hun gebrek aan empathie ooit zelf mogen beleven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Euthanasie en abortus moeten volledig vrij worden om ingepast te worden in de vreemdelingenpolitiek. Zwaar zioeke vreemdelingen voor de keuze laten: euthanasie of terugkeer naar land van herkomst. Na 1 kind vcreemdelingen voor de keuze laten: abortus of terugkeer naar land van herkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw vooroordelen spelen daarin een grote rol. Maar je kan de zaak ook omdraaien. Ik ken (ja hoor!) linkse rakkers die de grootste moeite hebben met de multiculturele onzin die ze door hun partijleiding in de strot geduwd krijgen. Ik kan ze daarin perfect volgen. Ieder weldenkend mens ziet de verloedering die de 'open deur-' en knuffelpolitiek teweeg brengt. En nee, VB-ers volgen niet slaafs het beleid van hun partij. Wij mogen, in schril contrast met de zogenaamnde 'politiek correcte' partijen wél een eigen mening hebben. Wij mogen zelfs kiezen met welke kleur van das we op de televisie verschijnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() [quote=hurricane;3421059]Dat is waarschijnlijk omdat u persoonlijk geen Vlaams Belangers kent.
QUOTE] Is het vlaams belang dan zo een klein partijtje geworden dat ik geen vlaams belangers kan kennen? ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij bent ook een vreemde voor mij ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
trouwens, partijslaven die enkel maar de lijn volgen en nooit een eigen mening hebben, zijn enkel marionetten, en die horen in de politiek niet thuis naar mijn bescheiden mening. al moet je natuurlijk ook niet overdrijven en constant tegen de partijlijn ingaan, maar af en toe, en zelfs publiekelijk moet dat zeker kunnen.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 14 mei 2008 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister