![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Het probleem is dat hij een H-Y-P-O-C-R-I-E-T is! Wie met het vingertje zwaait, moet zelf als eerste de regels naleven.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat was fout van hem, en dat heeft hij toegegeven. Iedereen maakt fouten, zelfs Flor Koninckx. Ik ben slim genoeg om dat te beseffen. Nu indien dit géén geïsoleerd geval was, en indien het zo was dat hij telken male zijn invloed aanwendt om zich eruit te praten, tja, dan lagen de kaarten geheel anders, en was ik nu al verwoed aan het typen dat het een regelrechte schande was ! Maar ochot, hij heeft daar ocharme een tikkeltje teveel gedronken zonder dat hij het zelf wist, en direct roep je van de daken "HYPOCRIET". Blijkbaar is een menselijk foutje maken hypocriet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Indien echter zou blijken dat er "gefoefeld" geweest is, moet dit zeker een staartje krijgen, absoluut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Deze zin: Citaat:
Zatte Flor, die niet weet dat men zat wordt na 4 pinten, twee glazen wijn en een appiritief. Dat gelooft toch niemand. Zonder dat hij het wist = ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Maar uiteindelijk maakt het geen verschil, hij heeft zijn fout toegegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg herinneren jullie je nu zo weinig van de teorie-lessen van het rijbewijs, of van hetgeen Flor zelf af en toe zei in Kijk uit?
Als ze zeggen dat ge 0,5 had, dan begaat ge de kleinste overtreding. Vanaf 0,8 begaat ge de grotere. Voor de grotere moet ge naar den buro om nog eens te blazen in een ander masjien (vroeger kwam den dokteur dan om bloed te trekken). En ge krijgt nooit je rijbewijs terug, dan na een nieuwe blaastest die dan ok moet zijn. Ge moet af en toe eens gaan kijken op het forum van www.wegcode.be , als ge een ernstig sjoffeur wilt zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() + vergeet ook niet dat hij officier was. "oeps, sorry meneer de commandant, rijd maar verder"
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit is bovendien geen vonnis, wanneer de zaak voor de politierechtbank komt kan deze een verval tot recht tot sturen uitspreken. Ik weet niet hoeveel onze goede vriend geblazen heeft want ik was er niet bij, maar tenzij hij minder dan 0,35 milligram alcohol per liter uitgeademde lucht als resultaat had zal hij alsnog een bezoekje mogen brengen aan de politierechtbank. Anders zal het een onmiddellijke inning van 137,5 euro zijn. Flor had beter moeten weten, maar van klassejustitie is hier helemaal geen sprake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() De controleacties waren in Limburg al een heel weekend bezig (en aangekondigd in de media) dus elke weldenkende automobilist wist van wanten.Zeker een rijkswachtofficier.Ik zou hem verplicht terug naar de rijschool sturen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Naar ik me goed kan herinneren, is vroeger als eens uitgekomen dat hij alcoholist is. Toen had Robert Stevaert hem een handje boven het hoofd gehouden.
ik meen me zelfs te herinneren, dat hierover een paar jaar geleden hier een draad is geopend. Laatst gewijzigd door giserke : 23 april 2008 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() Als dat waar is, dan moet hij zeker niet meer als 'verkeersdeskundig' van de SP.a geboekt staan. Dat hij eerst zijn alcoholverslaving overwint.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Daar is hij mee bezig, hij drinkt nog maar enkele glazen wijn, 4 glazen bier (33) en een appiritief voor hij met de wagen naar huis rijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Alcohol en rijden gaat niet samen. De promille grens dient niet als goedkeuring om aan die grens te rijden, maar wel om vast te leggen dat erover gaan een misdrijf is. Deze schoffering door zatlap Flor brengt jaren van sensibilisatie-campagnes (waarvan hij het boegbeeld was trouwens) in diskrediet.
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Flor is in de fout gegaan,die flikken ook hé,die hem hebben betrapt,direct gsm'n naar de gazet is ook strafbaar hoor.
Laatst gewijzigd door fabianen : 27 april 2008 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Hier,de mug die olifant is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 27 april 2008 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |