![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs als je geen blokker bent kun je die mesthoop(KLIK!!) niet ontkennen: hij is er helaas. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2008 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Kan jij niet lezen??
Ik ontken niet dat ik ze straathoer heb genoemd!! Ik ontken dat ik ze straathoer heb genoemd omdat ze zwart is. Ik heb haar straathoer genoemd omdat ik ze helemaal niet aantrekkelijk vind. Omdat ik wist dat de poco's er onmiddellijk zouden opspringen heb ik er meteen bijgevoegd 'niets tegen de zwarte medemens'. Nogmaals: ben jij van kwade wil of kan je niet lezen?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Voor zover ik dit forum al gelezen heb - nog maar een fractie want het is erg groot - is hier vooral veel verontwaardiging over misdaad (van corruptie tot fysiek geweld), veel verzet tegen de Islamitische godsdienst en - gelukkig - ook mensen die het opnemen tegen het politiek correcte denken waarvan u blijkbaar een hogepriester bent.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vreemd toch aan welke vrijheden jij voorrang geeft ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2008 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() Misschien is dit niet de eerste keer dat jij vrijheden wil afschaffen? Jij bent blijkbaar de opperpoco hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() .
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 24 april 2008 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() ..
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 24 april 2008 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of dat het meisje nu zwart, blank of geel met paarse bolletjes is doet niet terzake. Je hoeft niet rechts of niet links te zijn om het af te keuren wanneer mensen zonder reden iemand een hoer noemen. Ik keur het af van allochtonen die vrouwen zonder sluier een hoer noemen, en ik keur het dus ook van jou af...
![]() |
![]() |
#70 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat ze in niets meer wensen te denken wanneer het politiek correct is. Je moet je mening geven over iets op basis van argumenten en redeneren, niet omwille van dat iets politiek correct of politiek oncorrect is. De hoogdravers van de politieke oncorrectheid, hebben vaak zelfs nog een engere gedachtegang dan anderen.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja lieverd, als jij er gelukkig van wordt mij een straathoer te noemen, doe dat dan vooral ! ik zal er eens smakelijk om lachen je moet dat ook eens proberen af en toe, lachen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 24 april 2008 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die 'Rechtvaardigheid' is ten minste echt verdraagzaam!
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die eeuwige heksenjacht op discriminatie en racisme benevelt de geesten. Een miss-verkiezing sluit ook mannen uit! Wat is daar nu verkeerd mee? En als onze zwarte meisjes graag een miss black kiezen, laat ze dan toch gewoon doen!
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Deze draad is geen klote waard zonder tetten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dikke zever. deze persoon doet hoerig. punt uit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Onzin. Je noemt iemand geen "hoer" omdat ze je niet aanstaat.
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2008 om 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik zie er al naar uit,een verkiezing Miss Burka.Hoe gaan ze dat beoordelen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Altijd heel interessant, om niet te zeggen verhelderend, om iemand die in zijn ogen onaantrekkelijke vrouwen automatisch beschouwt als straathoeren, te horen praten over euh... "intellectueel onvermogen".