![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is de neonazi herenliefde liefhebber eerst de multicul toer opgeweest. Mohamedje sloeg hem in elkaar zonder een lekkere beurt, en Mtobe de grote neger was letterlijk te groot.... Nooit geen constipatie meer. Waar liggen de luiers?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1 keer een Lobotomie misschien?
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duidelijk niet vertrouwd met psychoanalyse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, ik heb de indruk dat u niet wil zien dat er veel problemen zijn met allochtonen, en dat de vermenigvuldiging van neonazi's en aanverwante soorten extremisten daar een rechtstreeks gevolg van zijn. Laatst gewijzigd door forumspook : 9 mei 2008 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag uw geld altijd aan mij geven. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ___________ ziehier een vette streep ironie
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Neen, ik hoop dat ik toch dit aan mijn kinderen geleerd heb, geen lijken bij ons thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Héla! Dat is gewoon een modern, progressief, druggebruikend kind. D�*t is geen probleem immers. U verstaat er ook niet veel van precies, hé ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ik betwijfel dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() [quote=maddox;3412558]De moeder is zeker, maar de vader is altijd een vraag.
En uiteindelijk zijn het de dominante genen van beide ouders die het kind genetisch vormen. Is de postbode daar soms een grote stevige blonde bink met felblauwe ogen?[/QUOTE] Wie weet zelf een nazaat van Vikingers, of wat dichterbij, van de Wehrmacht ? Het bloed kruipt waar het niet gaan kan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() [quote=HAMC;3412608]Neen, ik hoop dat ik toch dit aan mijn kinderen geleerd heb, geen lijken bij ons thuis.[/QUOTE]
En als ik zeg nijdigaard, dan bedoel ik échte nijdigaard, hé: dat kind, na die neger die u meegebracht hebt, van kant gemaakt te hebben, belt daarop naar de polies, en die zegt dan van: "mijne pa heeft zojuist iemand vermoord bij ons thuis. Ik heb alles gezien" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Oei, daar had ik nog niet aangedacht. Wat een smeerlap zeg! Ok, ik ga eerst camera's ophangen hier. Laatst gewijzigd door HAMC : 9 mei 2008 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Ik ga Lacan aanhalen in mijn doctoraat, het is geen onbekend terrein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent U de vrouw in huis? Of is uw ega soms in de onmogelijkheid te communiceren met de postbode?