![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() correctie ik denk wa verder...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook! Misschien dat Steven eens wat beter had moeten luisteren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu zou ik graag eens weten hoeveel Vlaamse mannen hier zich zouden laten VERPLICHTEN tot het aankleden van zijn spiernaakte toekomstige schoonzoon. Dat die man zich daartoe laten verplichten heeft zegt veel over die man. Ik geloof niet veel van dat VERPLICHTEN met andere woorden. Ik zeg niet dat die traditie gelogen is want ik ken een Belgische die uit eigen beweging en respect haar Turkse schoonmoeder wast telkens ze naar België komt (ik zal mij gaan haasten). Als die Belgische genodigden zich niet kunnen amuseren zonder zich eerst vol te gieten met alcohol zijn dat toch maar triestige mensen, die zouden het van mij ook gerust moen afbollen. Hoezo die bruid is stante pede zwanger gemaakt? Was het tegen haar zin misschien? Wat zeg je dan van jonge Belgische meisjes die zich binnen de kortste keren (zonder medeweten van hun vrijer) laten 'volsteken' in de hoop hem aan zich te kunnen binden? Allé, jong moeten ze daarom niet zijn, ik ken zo'n vrouwen ook. Erg hoe jij praat over mensen die je van haar noch pluim kent enkel 'van horen zeggen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en neen: het ging niet over VOLGIETEN ! het ging over EIGEN CULTUUR IN EIGEN LAND! Dit m�*g al niet meer! WIJ moeten ons aanpassen aan de kolonisten, die we nog eens moeten betalen ook! De wetten zijn al aangepast zodat we er geen commentaar meer mogen op leveren, en ja! de schoonvader moest de schoonzoon aankleden. Dat die mensen dat deden wil enkel zeggen dat ze voor hun dochter geen gezever wensten op haar huwelijksdag. Dat de ooms en tantes er de brui aan gaven wil zeggen dat die laatsten rasxsiesten zijn volgens layla _ of anderzijds zuivere alcoholiekers die geen feest zonder gezuip kunnen verdragen. ter info: de buurman waar ik het over heb drinkt geen alcohol, zijn vrouw drinkt wijn, de hoer! nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Ik snap circe wel. Maar Laya ook... ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 12 mei 2008 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lk denk dat mijn punt meer dan duidelijk gemaakt is. Net zoals mijn buurman en de rest van de vlaamse familie hun punt gemaakt hebben toen ze het turkse trouwfeest tussen een BELGISCH meisje en een BELGISCHE Dubbelnationaliteit turk van de derde generatie, dat IN BELGIE plaatsvond ostentatief verlieten om dan zelf een vlaams huwelijksfeest te vieren - zelfs al was de vlaamse bruid ondertussen al volledig in het turks geassimileerd. Toch raar dat geen enkele turk eraan denkt dat niemand VERPLICHT is om alcohol te drinken op een Vlaams trouwfeest.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens: de vrouw van de kennis is mijn close-friend. Alleen heb ik het verhaal via haar echtgenoot gehoord en niet via haarzelf. Haar zus is namelijk de moeder van de bruid die persé op z'n turks moest huwen van de turkse schoonfamilie. Zij (mijn close friend en haar familie) zwijgen er liever over. Uw familie misschien ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Waar zijn die vrouwen? Ik zie daar geen vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, multikul, dat kan gedeeltelijk volgens onze normen, maar dan moeten ze hen niet hun cultuur en godsdienst enz komen opdringen en de onze beknotten. Daar loopt het fout. vb De kerk van Dendermonde met een beeld uit 1642 ?! de moord op de Gentse Turkse vrouw waarbij de imam niet tussenbeide kwam... de eremoord in Charlerloi deelgemeente Chatelineau dacht ik... dragen van hooddoeken, gescheiden zwemlessen, de tientallen (illustere of soms niet gekende of bekende moskees) in Antwerpen Brussel enz... enz... Lees eens de mening van de Australische premier Humphrey...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder recht voor de raap...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Hij zit blijkbaar vanavond ook in Phara, samen met iemand van Forum van Joodse organisaties die er is naar aanleiding van de 60ste verjaardag van Israël. Dat gaat vonken geven en dat weten ze op de redactie daar ook, denk ik.
|
![]() |
![]() |