Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2008, 12:37   #61
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
mensen mogen voor mijn part naakt rondlopen. Wie zijn driften niet onder controle kan houden kan altijd heropgevoed worden.
En daarmee zijn alle psychologische problemen opgelost. Wat met driften die zich situeren op onderbewustzijn niveau?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 12:42   #62
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

driften situeren zich in het onderbewustzijn. 't moment je u er bewust van wordt, heb je de mogelijkheid er over te denken (toegegeven voor sommigen zal dit wat inspanning vergen) en uw drift te kanaliseren op een manier aanvaardbaar voor de maatschappij; daar hoort het lastig vallen van naakt lopende medemensen niet bij.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 13:39   #63
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die bouwvakkers zijn niet in orde met ... de veiligheidsvoorschriften
Dat dacht ik ook.

Maar het bericht blijkt uit de Nederlandse telegraaf te komen ... absoluut betrouwbaar en objectief dus.
Oud 19 mei 2008, 13:44   #64
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Waarom zou er een oplossing moeten gezocht worden om beide partijen tevreden te stellen? Als ik morgen eis dat jij geen jeansbroeken meer gaat dragen, moet ik dan ook tevreden gesteld worden?
Waarom vind jij dat erg?
die moslima's hebben een reden gegeven e. Ok, voor ons is dat geen deftige redenen, maar voor hun wrs wel. Enfin dat is verschil in cultuur. Best is dat je met beide culturen rekening houdt.
Oud 19 mei 2008, 13:46   #65
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
T'Stond in een Nederlandse krant, zéér groen groentje...Maar als u het niet wil geloven, en liever denkt dat het weer een stunt van de boemannen van de VB zijn, mij niet gelaten. Ik wist niet dat die afschuwelijke nazi-monsters ook in Nederland werkzaam waren ?
Dat het in een krant staat is nog geen garantie. Ik herinner me zo'n anekdote over de Britse Europa-correspondenten in Brussel... Op een avond kwamen een aantal onder hen op het lumineuze idee om een compleet verzonnen bericht over een ronduit bespottelijke Europese maatregel naar het thuisfront te sturen om te zien of er ook maar één iemand zou inlopen. De voltallige Britse pers liep erin.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 13:47   #66
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
mensen mogen voor mijn part naakt rondlopen. Wie zijn driften niet onder controle kan houden kan altijd heropgevoed worden.

ik dacht net dat t voor vrijwel iedereen duidelijk is dat die misdadigers die acterer als gevolg van niet te controleren driften, net diegenen zijn die altijd zullen blijven hervallen ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 13:54   #67
forumspook
Banneling

Standaard Zwart op wit !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Waarom vind jij dat erg?
die moslima's hebben een reden gegeven e. Ok, voor ons is dat geen deftige redenen, maar voor hun wrs wel. Enfin dat is verschil in cultuur. Best is dat je met beide culturen rekening houdt.
Naast ons zijn een familie Papouas komen wonen. Zéér vriendelijke mensen, ze hebben me zelfs uitgenodigt voor een etentje bij hen thuis. Het probleem is dat het hoofdmaal bestond uit...de postbode, wiens hoofd ik herkende aan het lichaam dat in de tuin aan het spit hing. "Vanmorgen gevangen!" zei de Papoua trots in gebroken Nederlands. Ondanks mijn versteltenis heb ik toch maar meegegeten, uit respect voor die man zijn cultuur. Men moet immers verdraagzaam zijn, en open staan voor andere culturen... En...Is best lekker, hoor, zo een postbode-boutje

Laatst gewijzigd door forumspook : 19 mei 2008 om 13:56.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 13:58   #68
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Naast ons zijn een familie Papouas komen wonen. Zéér vriendelijke mensen, ze hebben me zelfs uitgenodigt voor een etentje bij hen thuis. Het probleem is dat het hoofdmaal bestond uit...de postbode, wiens hoofd ik herkende aan het lichaam dat in de tuin aan het spit hing. "Vanmorgen gevangen!" zei de Papoua trots in gebroken Nederlands. Ondanks mijn versteltenis heb ik toch maar meegegeten, uit respect voor die man zijn cultuur. Men moet immers verdraagzaam zijn, en open staan voor andere culturen... En...Is best lekker, hoor, zo een postbode-boutje
eindelijk een productieve én ecologische oplossing voor het teveel aan postbodes

alleen nog op elektriciteit of gas leren koken, want die vuurtjes in de tuin, dat mag eigenlijk niet hoor !
Oud 19 mei 2008, 14:01   #69
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
eindelijk een productieve én ecologische oplossing voor het teveel aan postbodes

alleen nog op elektriciteit of gas leren koken, want die vuurtjes in de tuin, dat mag eigenlijk niet hoor !

Héla ! Die vuurtjes, dat hoort er bij, hé ! Ook d�*t is cultuur, dus geen kritiek a.u.b., of anders een klacht van de CGKR aan uw broek ! Wat denkt u wel ?!
Oud 19 mei 2008, 14:03   #70
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zijn driften niet onder controle kan houden kan altijd heropgevoed worden.
Dat vind ik ook.

Ook wie z'n GSM-gebruik niet kan controleren verdient een fikse straf want er zijn er die echt alles doen voor hun mobieltje.

Citaat:
Gestolen gsm terug in ruil voor seks

ma 19/05/08 - Een 17-jarig meisje is vrijdagnacht in Anderlecht verplicht om de 3 mannen die net haar gsm hadden gestolen, seksueel te bevredigen. In ruil daarvoor zou ze haar mobieltje terugkrijgen.

De feiten gebeurden in het Astridpark. Een MIVB-chauffeur merkte rond 2 uur 's nachts hoe enkele mannen een meisje het park introkken.

Het drietal had het gsm-toestel van het meisje gestolen en beloofden om het terug te geven als ze hen oraal zou bevredigen. Het meisje weigerde eerst maar ging uiteindelijk toch op het voorstel in.

De daders filmden de feiten met haar gsm. Dankzij de oproep van de MIVB-chauffeur kwam de politie ter plaatse. 4 jongens tussen 15 en 16 jaar oud werden opgepakt.

De daders ontkenden de feiten, tot het slachtoffer details vrijgaf over hun geslachtsdelen.

Bron: deredactie.be
Waren het er nu 3 of vier? Want een kwak meer of minder kan tellen.

Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 19 mei 2008 om 14:03.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 14:05   #71
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik dacht net dat t voor vrijwel iedereen duidelijk is dat die misdadigers die acterer als gevolg van niet te controleren driften, net diegenen zijn die altijd zullen blijven hervallen ...
dat wil daarom niet zeggen dat je moet ophouden met proberen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 14:06   #72
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Op warme dagen ga ik met een T-shirtje de deur uit. Mijn armen zijn compleet zichtbaar dan. Ik ben bang dat imams gaan oproepen dat ik mijn buitensporig gedrag moet laten of dat er een fatwa zal volgen.

Maar op koudere lentedagen draag ik wel een halflange leren vest zoals HVT... ik ben dan compleet bedekt... ben ik nu halal?
Nee, gewoon oneetbaar.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 14:16   #73
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Almere hebben moslims zich beklaagd over bouwvakkers die aan het werk waren...in korte broek, en t-shirts zonder mouwen.
Na hun eigen vrouwen van kop tot teen ingepakt te hebben, willen deze heerschappen ook nog de autochtone bevolking opdragen welke kleren ze mogen dragen, en dewelke niet !
Vraagje aan onze progressieve, verdraagzame moslim-knuffelaars : is een korte broek , en een mouwloos t-shirt onzedige kleding ? Moet dit nu inderdaad verboden worden ? Moeten bouwvakkers verplicht, ongeacht wat voor weer het is, totaal ingepakt in overall aan het werk ? Om toch zeker geen onzedige ideeën te geven aan het moslim-vrouwvolk !!! Zijn dat dan zo een geile grieten, dat die al direct heet staan, als ze een man in korte broek zien ? Die hebben precies veel vertrouwen in hun vrouwvolk !!!
Hoever gaat al die zever nu nog gedreven worden ?
Die zever heet godsdienst en het is niet zo'n groot probleem. Lach daar eens mee en negeer het. Begin er geen topic over want dat is de moeite niet.
Oud 19 mei 2008, 14:19   #74
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
driften situeren zich in het onderbewustzijn. 't moment je u er bewust van wordt, heb je de mogelijkheid er over te denken (toegegeven voor sommigen zal dit wat inspanning vergen) en uw drift te kanaliseren op een manier aanvaardbaar voor de maatschappij; daar hoort het lastig vallen van naakt lopende medemensen niet bij.
Als u zich bewust wordt van uw onderbewustzijn? De term houdt toch in dat dit niet mogelijk is?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 14:26   #75
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Dat vind ik ook.

Ook wie z'n GSM-gebruik niet kan controleren verdient een fikse straf want er zijn er die echt alles doen voor hun mobieltje.

Waren het er nu 3 of vier? Want een kwak meer of minder kan tellen.

blijkbaar éne mee in de rij gaan staan, de sloeber ! staat t filmke al op youtube ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 mei 2008 om 14:26.
Oud 19 mei 2008, 14:27   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
dat wil daarom niet zeggen dat je moet ophouden met proberen.
tegen alle logica en beter weten in dus ???

ik dacht het niet, wegsteken zo'n mannen, voorgoed.
Oud 19 mei 2008, 14:37   #77
Duvelke

Standaard

Citaat:
gij trekt wel graag vanalles in het belachelijke e?
Oud 19 mei 2008, 14:41   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik zou eerder zeggen dat hij de wensdromen van de multiculturisten in perspectief zet. En niet het dhimmitude kikkerperspectief.
Oud 19 mei 2008, 15:02   #79
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is gewoon extreem-politieke correctheid: verdraagzaamheid en vooral respect voor andermans tradities, wat deze ook mogen zijn. D�*t kan inderdaad héél ver gaan...Te ver zelfs !
Oud 19 mei 2008, 16:16   #80
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zou eerder zeggen dat hij de wensdromen van de multiculturisten in perspectief zet. En niet het dhimmitude kikkerperspectief.
Door met zo'n dom voorbeeldje af te komen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be