Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2008, 11:54   #61
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
heropgevoed lol , en ik mag nog eens geene koffie ................. vroeger was er ne frisdrank automaat ( 15 jaar geleden , voor mijne tijd daar ) maar de blikjes en bekertjes lagen overal verspreid op de werkvloer ............. resultaat automaat weg en 1 maal per jaar drankvergoeding van 75 € netto ............ , en zij met de grootste klep dat dieje wegging waren wel zij die het om zeep gebracht hebben !!!!!
dan had jouw baas ipv jouw wijs te maken dat het de schuld was van je collegas een extra kuisvrouw moeten aanwerven

door jouw schuld heeft hij dat echter niet gedaan - gewoon doordat jij hem geloofd en niet durft tegen te spreken of wat hij zegt zelfs maar in vraag durft te stellen

en door jouw schuld en goedgelovigheid en naieviteit is er dus nu geen werkloze minder, wiens dop je zelf mee moet betalen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:57.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 12:12   #62
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Ramon djv's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
volledig mee eens

maar als je hier op het forum de mentaliteit van veel werkmensen ziet dan vragen ze er zelf achter - ze likken de reet van degeen die op hun kop schijt - vlaamse slavenmentaliteit
Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, zodat ik dat zelf nog niet heb ondervonden.

Er heeft zelfs nog niemand geopperd dat het merk van de koffie doorslaggevend kan zijn.
Ramon djv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 12:13   #63
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Ze hadden beter als krantenkop gezet: SPAR HOUDT KOP KOFFIE VAN LOON VAN WERKNEMERS AF
Dat is ook een goede invalshoek.

PS: De betreffende vacature komt niet van 'DE' Spar als keten, maar van een filiaal. Misschien toch belangrijk om weten.

Laatst gewijzigd door Ramon djv : 30 mei 2008 om 12:16. Reden: Verduidelijking
Oud 30 mei 2008, 12:15   #64
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
dan had jouw baas ipv jouw wijs te maken dat het de schuld was van je collegas een extra kuisvrouw moeten aanwerven

door jouw schuld heeft hij dat echter niet gedaan - gewoon doordat jij hem geloofd en niet durft tegen te spreken of wat hij zegt zelfs maar in vraag durft te stellen

en door jouw schuld en goedgelovigheid en naieviteit is er dus nu geen werkloze minder, wiens dop je zelf mee moet betalen

wat kan jij toch een pak lullen , er IS een kuisvrouw bij ons .......... maar 't lag juist aan die gasten die hunne afval overal laten liggen , plus nen extra ze namen zelfs drinken mee voor thuis .......... 't ja en diene automaat weg en nu maar janken bij de vakbond , de scheinheiligaards
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 12:19   #65
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
In de talrijke parlementen die we "rijk" zijn,krijgen ze gratis koffie,water,limo,gazetten,sigaren,wijn en bier.
En om niets te doen,een zeer vette pré.
En 's middags lekker eten voor ongeveer 2,50 €.
Oud 30 mei 2008, 12:48   #66
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

en maar blijven kakken op de kop van de werkmens ... goe bezig King !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 13:08   #67

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en maar blijven kakken op de kop van de werkmens ... goe bezig King !
dat is volkseducatie beste - voor hun eigen bestwil dus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 13:10.
Oud 30 mei 2008, 15:17   #68
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:

volks educatie , .......... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? , dat drinken enzo interesseert me eigenlijk geen r**t ! , ze zouden beter is maaltijdcheques invoegen bij ons , daar houd iedereen netto evenveel van over ! , en dat kan je met opslag niet zeggen ......................
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 17:21   #69

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
volks educatie , .......... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? , dat drinken enzo interesseert me eigenlijk geen r**t ! , ze zouden beter is maaltijdcheques invoegen bij ons , daar houd iedereen netto evenveel van over ! , en dat kan je met opslag niet zeggen ......................
tja mss toch idd iets minder drinken maatje want dat is precies wat ik gans de tijd zit te zeggen hier
Oud 30 mei 2008, 17:43   #70
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Of mss atomiseren?
Oud 31 mei 2008, 14:19   #71
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Standaard

Er zijn blijkbaar kapers op de kust, want op internet is volgende reclameboodschap te lezen:

Citaat:
Meubelcentrale Heylen geeft je een gratis koffie of frisdrank in hun cafetaria. De winkels liggen in Vlaanderen maar de bon is ook geldig voor mensen uit Nederland.
http://www.allesgratis.net/gratisspullen3.html
Voor de mensen die voor die kop koffie in die Spar solliciteerden en de job niet kregen is dit een alternatief. En...er hoeft niet voor te worden gewerkt!

Binnenkort wordt Heylen nog aangeklaagd voor concurrentievervalsing.

PS: wie de reis naar Heylen te ver vindt, kan nog bij Nescafe terecht http://www.koffie-drinken.nl/gratiskoffie.htm
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be