![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() door jouw schuld heeft hij dat echter niet gedaan - gewoon doordat jij hem geloofd en niet durft tegen te spreken of wat hij zegt zelfs maar in vraag durft te stellen en door jouw schuld en goedgelovigheid en naieviteit is er dus nu geen werkloze minder, wiens dop je zelf mee moet betalen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er heeft zelfs nog niemand geopperd dat het merk van de koffie doorslaggevend kan zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
PS: De betreffende vacature komt niet van 'DE' Spar als keten, maar van een filiaal. Misschien toch belangrijk om weten. Laatst gewijzigd door Ramon djv : 30 mei 2008 om 12:16. Reden: Verduidelijking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wat kan jij toch een pak lullen , er IS een kuisvrouw bij ons .......... maar 't lag juist aan die gasten die hunne afval overal laten liggen , plus nen extra ze namen zelfs drinken mee voor thuis .......... 't ja en diene automaat weg en nu maar janken bij de vakbond , de scheinheiligaards ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
volks educatie , .......... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? , dat drinken enzo interesseert me eigenlijk geen r**t ! , ze zouden beter is maaltijdcheques invoegen bij ons , daar houd iedereen netto evenveel van over ! , en dat kan je met opslag niet zeggen ......................
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Of mss atomiseren?
![]() |
#71 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn blijkbaar kapers op de kust, want op internet is volgende reclameboodschap te lezen:
Citaat:
![]() Binnenkort wordt Heylen nog aangeklaagd voor concurrentievervalsing. ![]() PS: wie de reis naar Heylen te ver vindt, kan nog bij Nescafe terecht http://www.koffie-drinken.nl/gratiskoffie.htm |
|
![]() |
![]() |