![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
behalve opnieuw die vergeten oorlogsheren bedoel je ? Of bedoel je de VS en Israel . Maar andere ? Waar waren die spandoeken? dan heb ik ook een vraag : is het niet makkelijk om er van af te komen dat met een spandoek " stop oorlog " ( voorbeeld ) ALLEN hier bij te betrekken, terwijl uit al het overige slogans meer dan duidelijk blijkt WIe men bedoelt. Makkelijk kritek hebben vanuit een luie stoel ? Zeker, ik kijk er naar , zie en keur die ontegensprekelijke hypocrisie af, wens daar niet aan deel te nemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() zucht. Ik snap soomigen van degene die kritiek hebben niet. Ik wist dat er dan een betoging voor de vrede ging zijn. En hop, aangezien ik vrede belangrijk genoeg vind om voor te betogen ben ik dat maar gaan doen . Als daar nu * zucht* extreem-linksen rondliepen die het preciese doel vergaten, zorgt er niet voor dat de gehele betoging gericht was voor de vrede.heb zelfs iemand zien lopen met een tekening gemaakt door - ik vermoed- een 5 - jarige van een bloem waarbij stond " neen aan oorlog, hou van een bloem" ( of zoiets toch, mijn geheugen werkt niet steeds) . Dat is wat die betoging was. voor mij toch. Sorry dat ik vroeger niet betoogd heb, maar ik doe het nu toch, wat is daar mis mee? ( vroeger was ik als jongere niet steeds ervan op de hoogte) hoogstaande kritiek hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik geloof dat ik die tekening ook heb gezien, mad drone
![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik stel u voor : richt vanaf heden verschillende vredesbetogingen in die nu eens iemand anders dan de VS en israel als mikpunt hebben. Waar wacht U op ? U wil toch dat er iets gebeurt ? U wil toch dat de wereld niet ten onder gaat ?Of waren 3 miljoen zwarten in Afrika te weinig om te betogen ? Nochthans ten minste 300 keer meer slachtoffers dan Irak. Als U zo graag iets wil doen, stel dit niet langer uit Nu ook eens raden : de eerstvolgende jaren gaan we zo een massale betoging niet zien . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu zijn het Israêl en de VS die in de internationale picture lopen. Waarom? Omdat zij zich voorstellen als echte democratische landen. Zij bespelen ook de media. Daarom zijn zij dus voor zovelen de slechtste van allemaal. Maar nogmaals het is hypocriet om mensen van uit je eigen luie stoel zomaar te beschuldigen hypocriet te zijn omdat zijn een grot gezamelijke "vijand" gevonden hebben.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |