![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
uiteraard, we leven in een kapitalistisch systeem, wat had je anders verwacht??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Staatssecretaris
|
Ik heb eens een aflevering gezien en het kon me eerlijk gezegd in de verste verte niet boeien.
Daarom vraag ik mij ook af wat er zo hype is aan deze reeks. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
smaken, kleuren en die toestanden....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken die uitzending helemaal niet. Is het een competitie om een restaurant te openen?
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang ze het maar niet op tv uitvechten is't goe |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Minister
|
De verliezer mag in de Quick gaan staan
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Minister
|
Ergens waar het grote publiek hen niet hoeft te zien, waar ze die kartonstrips rond de speciaalburgers steken of zo. 't Is al weer lang geleden dat ik zo'n tent ben binnengestapt.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 30 mei 2008 om 15:17. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
|
Allez, weer een lesbische brasserie minder.
Leuve, Leuve!!
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hecht jij zooo veel belang aan de geaardheid van de koks?
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
1,1 miljoen kijkende...
Vlaanderen telt maar 6 miljoen inwoners want in de Walen is er geen VTM hé Wetende dat een gezin kinderen heeft en dus meerdere mensen naar 1 televisietoestel kijken kunnen we zeggen dat Vlaanderen massaal keek naar Mijn Restaurant Ik durf wedden dat niemand hier de etiquette kent, wat geleerd kon worden via het programma. Programma met een grote pedagogische impact omdat mensen nu kritischer zijn geworden na hun restaurantbezoek. Een serviette die valt moet opgeraapt worden door personeel wat vaak niet gebeurt. Vuilbakken die open staan in de keuken zin not done enz Er was nog nooit een programma over restaurants en het was dus origineel. Mensen zagen in dat er enorm veel komt bij kijken om een goed programma te runnen. Ik ben al twee keer gaan eten in de Comme Chez Soi en dat is heerlijk (wel niet zelf betaald hehe) was op uitnodiging. Blij dat die 2 vuile lesbische trutten niet wonnen. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
|
leuven ![]()
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat wel erger was, was dat men zich profileerde als dé zielepoot die ging moeten sluiten als ze niet wonnen. Gelukkig heeft men aan die emotionele chantage niet toegegeven en zie: opeens blijken ze toch open te blijven. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Klanten die hun hand opsteken: te laat De klassieke koffie bij de dessert: keuze laten en eventueel later koffie. Dat zijn punten waar ik vroeger niet op durfde klappen. Nu zal ik wanneer ik de hand op moet steken daar een opmerking over maken, aandringen op een vlotte bediening van drank en durf ik bij mijn citroentaart een glaasje sauternes of bij mijn chocolademousse een glaasje banyuls laten aanrukken. |
|
|
|
|