![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laten we gewoon duidelijk zijn.
Deze 'imam' heeft inderdaad verkeerd gehandeld. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij de volgende keer ook een gelijkaardig advies geven daar zijn mening zo in elkaar steekt. Dit maakt hem evenwel niet geschikt om diegenen die dit nodig hebben advies te geven of te helpen, zoals dit meisje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ter info: je zegt dat islamitische kinderen hun moeder mogen 'pesten' van hun religie? De moeder is de belangrijkste persoon in het leven van een moslim. Die moet in zijn leven op de 1ste, 2de en 3de plaats komen. Zijn vader op de 4de. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe kan je met deze houding ook maar verwachten dat een moslim (of zelfs nog maar 'iemand') ooit voor jou respect zal hebben? Jij en moslimfundamentalisten hebben heel veel gemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Probeer dit maar eens in uw fundamentalistische hersentjes in te laten sijpelen. Stop de islamisering stop die haatreligie en wel nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het er ooit zal van komen hoor..
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu het probleem is dat in héél Europa ondertussen mensen opstaan die het beu zijn om te worden geislamiseerd. Hoe noem je dié politieke partijen dan? Ook allemaal VB?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen lid van VB. Ik ben iemand die het kotsbeu is dat walgelijke gedrag, gesteunt door de linkse hypocretie. Natuurlijk voor jullie linkse garde is elke andersdenkende VB - er. Yeah right ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() De internet-haatbaard in kwestie krijgt, niet geheel onverwacht uiteraard, steun van o.a. Milli Görüs die vinden dat "verkrachten moet mogen":
Citaat:
Het wachten is nu op ene goodwill en consorten die ons gaan vertellen dat het hier slechts een geisoleerde extremist is, en dat we vooral heel erg polariserend bezig zijn als dit soort dingen aan de kaak gesteld wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik heel mijn leven gestreden tegen die hypocriete pilarenbijtsters, zijn we er verdomme net van verlost en laten ze een hele troep terug binnen! en ja, ik vind WEEROM dat diezelfde hypocriete (neem mij, ik spreid mijn beentjes, ik zal braaf zijn schat, geef me je geld) VROUWEN het weerom doen. hopelijk gaan er binnenkort een paar "kijk ik draag kopvod dus nee niet mij verkrachten" draagster toch geknipt worden door de door hun moeders opgekweekte testosteronboys. Ik kom er zelfs niet meer voor uit mijn zetel meiskes! lekker warm vandaag hé? binnenblijven zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu gaan we jouw broerkes en kozijntjes ook verstoten en moordend eerwraken als ze nog maar naar onze dochters durven KIJKEN! volgens jou gaan ze het dan wel snel afleren zeker? Goed op tijd: geen turkse testosteronbommekes meer in ONZE zwembaden want anders worden ze door ons ge-eremoord! binnenblijven moeten ze doen! Af en toe leren jullie ons toch ook nog wat bij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een verkrachting is een verkrachting en dient vervolgd te worden. Laatst gewijzigd door goodwill : 10 juni 2008 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schuld van het meisje, zwijg erover, pak je in, kom niet buiten en hoopt dat ge een bebloed laken kunt tonen op je huwelijksnacht, gij hoer! d�*�*r gaat het over! d�*t hebben ze hier geimporteerd, en d�*�*r mag ik zelfs in het openbaar niet over reclameren. Want dan heet het ineens weer "culturele verrijking" en ben ik "xenofobe racist" als ik het niet wil pikken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2008 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind deze zaak ernstig. Deze 'imam' daarentegen is dom en leeft nog met achterlijke ideeën in zijn hoofd. Laatst gewijzigd door goodwill : 10 juni 2008 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goodwill, gelieve niet in anderen hun "quotes" te schrijven. met dezelfde moeite die je nu doet om je eigen tekst kleur en italic te maken, kan je de quotes apart als quotes laten zien en je eigen tekst als normale tekst;
het gaat hem er niet over of de turkse gemeenschap dit feit als "gevalletje" of als "geval" of als "fout" willen bezien. Het probleem zit hem erin hoe ze het willen aankaarten! in dit geval volgens Milli Gorus althans door erover te zwijgen, de schuld bij de vrouw te leggen en de imam gelijk te geven! EN DAT IS EEN SCHANDE EN EEN AANSLAG OP ONZE RECHTSSTAAT! Ongeacht de verkrachting zelf. Anderzijds echter wordt het voor onze vlaamse dochters nu wel weer een pak veiliger. enige man met verkrachtingsneigingen weet nu waar hij naartoe moet: naar hoofddoekjes! Hij weet nu dat ze moeten zwijgen en het niet mogen aangeven. Allez hop hop! In plaats van de niet-hoofddoeken lastig te vallen (zoals Allah in zijn neergeseind boekske schreef) kan je nu beter de wèl hoofddoeken gaan aanpakken. Daarvan ben je tenminste zeker dat ze zullen zwijgen en je niet aangeven! hoi hoi hoi!!!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2008 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals hierboven reeds gesteld is, zijn het niet lokale praktijken uit Turkije alleen, maar is eerwraak over grote delen van de moslimwereld verspreid. Dat wil niet zeggen dat elke moslim aan eerwraak zou doen, maar wel dat hun interpretatie van hun heilig boekske zulks toelaat. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: