![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kijk ik ben nu net een jaar dakloos geweest en ben idd van straat geraakt maar dat enkel dankzij t feit dat ik veel chance heb gehad dat ik nog iets heb kunnen huren voor 270 euro in de maand en omdat mensen mij de waarborg hebben geleend en omdat andere mensen mij tijdelijk onderdak hebben gegeven - gans op eigen kracht zou ik nooit van straat geraakt zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja iemand die wanhopig is durft veel en doet veel.
Maar ene die te lui is en genoegen neemt met een leven op straat, die zal die durf niet tentoon spreiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ga werken, nu als seizoens arbeider kun je direkt aan de slag bijvoorbeeld!!!! En dan kun je uit de miserie geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens te begrijpen waarom ik deze stelling hier zet hé,vraagt ff wat denken,doe dat dan gewoon even...
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
zo n positiefke ben je trouwens niet hoor - eerder een negatiefke maar soit
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ben je te duur?
Arrogant, niet? Ben je nu werkloze met pc en internetverbinding? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Volg een cursus bij de vdab als heftruckchafeur.
Direct werk schatje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat ff,hij moet wat stoom aflaten ...
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
hoe kan een dakloze nu gaan werken - waar moet hij zich wassen waar moet hij koken - zijn boterhammen smeren - waar moet hij slapen - moet hij zijn tent voor de deur van zijn werk zetten - denk je dat ze iemand zouden aanwerven die zijn tent voor de deur zet bij gebrek aan huisvesting - zou jij als werkgever zo iemand aanwerven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lokaal Raadslid
|
![]() *knip*
gelieve geen persoonlijke discussies te gaan voeren. Laatst gewijzigd door Kadee : 14 juni 2008 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je kleren kan je OVERAL gratis wassen en jezelf, gewoon nadenken. Je aanmelden in proper goed is geen probleem als jij wat moeite doet, komaan hé zeg, denk na!!! En denk jij dat die polen zich aanmelden in een gestreken Yves Saint Laurent pak? Waar een wil is is een weg. Laatst gewijzigd door Positiefke : 12 juni 2008 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() *knip*
gelieve geen persoonlijke discussies te gaan voeren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Kadee : 14 juni 2008 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die boer en tuinders hebben toch meestal wel een barak staan voor hun personeel ???
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ja maar die boeren willen gewoon alleen nog maar polen - ga aan hen vragen waarom he - hoewel de reden evident is - die polen mogen ze wettelijk meer uitbuiten en met een uitbuitingsloon zeg maar kunnen die polen in polen veel meer doen dan hier - meer is het niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En als (ex) dakloze kan jij gerust op straat eten en leven. Dat moet uwe tijdelijke baas zelfs niet weten en dat interesseert hem ook niet als gij poten aan je lijf hebt. Maar dan moet je iets willen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Kadee : 14 juni 2008 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij krijgt ook werk als jij tevreden bent met die salaris!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
jij gaat twee weken op straat slapen en gaan werken en zorgen dat je baas er niets van merkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je baas heeft daar geen interesse in als jij hard werkt.
Je kan in veel gevallen bij hem tijdelijk logeren. Of je moet smorgens gewoon op je werk zijn. Voor de rest interesseert het hem niet waar jij woont. |
![]() |
![]() |