![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
of http://users.pandora.be/amarcord/selys en verder zoeken: interessante webstek! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.geocities.com/wolfke38/OnbSoldaat.html "Op 11 juli 1967 werd door het V.M.O. (Vlaamse Militanten Orde) een bomaanslag gepleegd aan de Congreskolom. Deze aanslag die relatief weinig schade aanrichte doofde wel de vlam die moest waken bij de Onbekende Soldaat.. De vermoedelijke dader, Wim Verreycken, heeft nu (2003) een zetel in de Senaat voor het Vlaams Blok. Zijn reactie:"Ik ben vrijgesproken, dus ik heb er niks mee te maken.”" ![]() ![]() ![]() ![]() Een terroristische bomaanslag op de vlam van de Onbekende Soldaat ? ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ![]() Beschamend toch??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() MEER INFO OVER HET EERSTE VLAAMSE LEGER:
http://www.wssob.com/027divlgm.html http://www.geocities.com/herrvermyle...ishlegion.html http://www.military.be/web/nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als de eerlijkheid zelve moet je toegeven dat Wim Verreycken vrijgesproken is voor dit feit. Maw: hij is onschuldig bevonden. Je aantijgingen hierboven zijn dus pure laster en eerroof.
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() "Onbekende pleegt terroristische aanslag op de vlam van de Onbekende Soldaat." 1967 ? De vermoedelijke dader ? Vrijgesproken ?
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() De feiten waren verjaard, en dan krijg je geen straf. Maar dat wil niet zeggen dat Wim Vereycken en andere VMO'rs geen bomaanslag pleegde hé. Die bewijzen zijn er. 8)
En een klein aanslagske is geen aanslag zeker. Perceptie zeker?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bij een verjaring is er anders wel degelijk een veroordeling maar geen straf. Hier spreekt men van vrijspraak, dus hij is onschuldig.
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over and out. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Geen veroordeling = geen misdaad begaan Verjaring van de feiten = geen straf (wel veroordeling)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij verjaring wordt het dossier gesloten en niet naar de rechtbank gestuurd, zodat nooit een veroordeling wordt uitgesproken, ook niet als de schuldige het misdrijf bekend heeft. Zo ik 11 jaar geleden valsheid in geschrifte gepleegd had zou ik daar nu mee kunnen bluffen zonder iets anders te riskeren dan mijn reputatie... Zo ik me daarmee verrijkt had zou ik moeten wachten op de 33-jarige verkrijgende verjaring, want de bedrogene zou zijn schade nog altijd op mij kunnen verhalen, en dan zou ik moeten betalen, zonder veroordeeld te worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() en zo zie je maar knowledge= power
een klein beetje juridische kennis kan nooit kwaad in een discours. filosoof heeft het absoluut bij het rechte eind.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit staken een paar kinderen een piraat in mijn brievenbus. Waren dat terroristen denk je ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus als ik morgen 10 man vermoord en daar niet voor wordt veroordeeld, heb ik die misdaad niet bedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doof een vlam meestal met een emmer water. ![]() ![]() Of ik draai de gaskraan dicht. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Te zien aan Wim Verreycken zijn haar ging het nochtans al over een zelfmoordaanslag. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |