![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nee: de dader was in mijn geval geen allochtoon. Dat zeg ik er graag bij. Ik wil ook vermelden dat hij er niet voor vervolgd is, ook al heb ik klacht neergelegd. In dit geval zou het hoofddoek argument meegespeeld moeten hebben. Ik heb al verschillende keren de mannen letterlijk van mijn lijf moeten slagen en negen op de tien keren waren het geen Belgen. Mag ik daar even uw mening over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Ik wijs er enkel op dat onze multiculturele samenleving, mede door verschillende zeden die er zo heersen, zijn minkanten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Met een ander iets inzitten, begint stilaan moeilijker te worden voor sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is niet zo moeilijk hoor.
Verkrachters zijn degenen die meestal met geweld en tegen de zin van het slachtoffer sex hebben met hem/haar. Racisten zijn degenen die een dergelijk bericht misbruiken in een poging om heelder bevolkingsgroepen in een slecht daglicht te stellen. Door het te posten in het subforum 'migratie en integratie' bijvoorbeeld. Een derde categorie, zij die dat laatste veroordelen en vragen dat er tegen opgetreden zou worden, wordt door (aanhangers van) de tweede categorie "poco's" genoemd. Met veel plezier draag ik de geuzennaam poco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Jij misschien niet, maar je hebt de motiven van de verkrachting, waardoor het in die bewuste topic stond, wel geminimaliseerd.
Ik zeg nergens dat verkrachtingen altijd een religieus/cultureel motief hebben. Dat laatste kan ik uit eigen ervaring beamen, maar feit is wel dat we stilaan alle waarden en normen aan het verliezen zijn door aan iedereen te gaan toegeven. Een verkrachter is een zieke geest. Die jongens waren gewoon klaar voor een gesticht. Alleen hebben ze dankzij de huidige verdraagzaamheidstrend een goede paraplu gevonden, om hun waarzin mee te verdoezelen. Daarnaast is het inderdaad ook iets dat die vader van het slachtoffer aanhaalt, waar we ook over mogen nadenken: hoe komt het dat die beveiligingscamera's, die er na de moord op Joe Van Holsbeeck beloofd waren, er nog niet zijn? Ja, we kunnen ons geld liggen investeren in verdraagzaamheidscampagnes. Ik zeg nergens dat ik daar tegen ben, maar het probleem is dat er nu eenmaal een percentage van de bevolking is, die niet voor rede vatbaar is en die het voor iedereen wil verknoeien. Hoe groter onze bevolking gaat worden, hoe meer van deze mensen er zullen zijn en hoe meer kans ze ook zullen krijgen om in de massa te verdwijnen. Een groter wordende bevolking is niet altijd veiliger. En nu we er alle culturen in willen gaan integreren, gaan we het probleem niet makkelijker maken. Integendeel! We moeten eerlijk toegeven dat we hier als westerlingen mensen binnenpakken, die andere waarden en normen hanteren op zeer essentiële punten van onze samenleving. Vrouwenrechten is daar een goed voorbeeld van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
En je minimaliseerde en ontkende zelfs een belangrijk argument dat de daders in onze maatschappij kunnen gebruiken als motief voor hun waanzin. Er zijn inderdaad landen waar vrouwen verkracht mogen worden als ze geen hoofddoek dragen. Sterker nog: er zijn landen waar deze vrouwen er nog voor gestenigd zullen worden. Als de daders met deze waarden en normen, die duidelijk niet degene van onze maatschappij zijn, moeten opgroeien, dan vrees ik dat we hier met een groot probleem zitten. Ik vind het gewoon walgelijk dat meisjes en jonge vrouwen die onze waarden en normen aanhangen, als hoer moeten versleten worden, omdat er mensen zijn, die hier hun regels willen doorvoeren. Dat laatste ga je niet bestrijden met een verdraagzaamheidscampagne, omdat deze mensen niet pleiten voor respect en verdraagzaamheid, maar juist voor het vernietigen van al deze normen en het onderdrukken en uitroeien van alles wat niet als zij denken. Die verkrachtingen zijn een symptoom van een zwaardere kwaal in onze maatschappij. Dat hoofddoekargument doet mij huiveren over welke invloeden die jongens volgen. We hebben al zieke geesten genoeg in onze maatschappij en als we ze systematisch het signaal geven dat ze maar fait divers plegen en ze ongestraft laten gaan, zoals in mijn geval gebeurde, vrees ik dat we er geen aangenamere samenleving gaan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drosophila jij doet mijn maag keren met uitlatingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom? omdat Boadicea veronderstelde dat de klikspaan dezelfde persoon is als degene die met verkrachting kan lachen?
Ik denk eerder dat U wel eens verontschuldigingen mag aanbieden als je toch op die toer wil gaan. In het hoeveelste klasje zitten we hier trouwens?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongens verkrachten nichtje van 12, hun uitleg, dit magvan Allah want zij is geen gelovige. Groepsverkrachtig word verklaart met de uitleg, zij mogen verkracht worden, zij zijn slechts ongelovigen en vallen dus niet onder onze wetten. Vrouw word verkracht omdat ze geen hoofddoek draagt. Meisje word gedwongen tot orale sex, hun verklaring, en dan het gaat maar over een Christen-vrouw hoor, dat zijn toch allemaal hoeren. Eén voor één verkrachtingen die worden gedaan juist omdat zij niet geintergreerd zijn in onze maatschappij en dus in juridische zin van het woord" een gevaar voor de maatschappij zijn, door gebrek aan begrip tussen goed en kwaad" Tweede juridische regel die van hen en niet van de allochtone racisten maakt is " zij maken onderscheid in goddienst en afkomst,om te bepalen wie ze als slachtoffer kiezen" Het zijn dus stuk voor stuk racistische verkrachtingen. Ik vermoed dat veel linkse poco's de termen zelfbehoud en zelfbescherming verwarren met racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw PM met excuses aan Jan Van Den Berghe is al verstuurd, mag ik hopen?
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=35
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 juni 2008 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat u mij toe:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=74 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan het racisme van de heren verkrachters -want het verkrachte meisje had geen hoofddoek- gaan hierboven aangehaalde personen gemakshalve maar helemaal voorbij. Racisme en criminaliteit door immigranten hoort wel degelijk in een subforum als 'immigratie en integratie' thuis. Zeker als dat geïnspireerd wordt door een bepaalde importreligie, wat hier overduidelijk het geval is. |
||
![]() |
![]() |