![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ze zouden eigenlijk de dure kosten van de bewaking moeten verhalen op de overlastplegers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2008 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het merendeel geen marokkaan is. Ik zeg dat ze het niet doen omdat ze marokkanen zijn. Er zijn andere redenen. Snap je de nuance? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Bert beschuldigde Groen!, SP-A leden, ervan dat ze de "relschoppers in het zwembad van Wetteren een warm hart toedragen"
U quote een zekere Sus antigoon die het VB beschuldigt van het opzetten van de bevolking tegen buitenlanders (op een nogal idiote manier, mag ik eraan toevoegen). Waar vind ik nu dat citaat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowat alle normale mensen in mijn buurt (VLD-ers, CD&V-ers, MR-ers, VB-ers, LDD-ers, en links en rechts zit daar zelf een linkse geitenwollensok tussen), veroordelen het kutmarrokkanengedrag. Je schijnt de enige te zijn die geen probleem heeft met hun hyenagedrag. Jij bent waarschijnlijk zo'n fundi multiculto die nog met alle macht het sprookje van de multicultuur wil opdringen en dus als een waanzinnige begint te schieten op de boodschapper wanneer die er de talrijke dagelijkse uitwassen van meldt. Waarmee jij jezelf helemaal marginaliseert van de fatsoenlijke mensen. Zelfs Groen! die in het lokaal gemeentebestuur zit steunde helemaal de maatregel van gratis toegangsbadges voor het eigen volk eerst. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 2 juli 2008 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn er dan werkelijk redenen om mensen te treiteren? Die wil ik dan wel eens horen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wordt op een dag nog strafbaar. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 2 juli 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stijl Hitler, als je liegt moet je door liegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid Nu! : 2 juli 2008 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is net omdat het kutallochtonen zijn, dat Filosoof op de boodschapper schiet. Ik durf zelf te stellen dat hij er onwrikbaar van overtuigd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Net zoals er redenen zijn om te moorden, te verkrachten, te stelen, te frauderen, etc. Moest er geen reden zijn tot dit fout gedrag, zou het niet voorkomen. Praat ik die redenen goed? Neen! Nogmaals, voor alle duidelijkheid: n e e n: elke reden (of verantwoording) is verkeerd wanneer het zulk gedrag betreft. Maar je moet wel de reden analyseren om tot een oplossing op lange termijn te kunnen komen. Natuurlijk moet je die problemen ook acuut (politie) oplossen. Maar een strucurele aanpak is minstens zo belangrijk. Het probleem is dat jullie die mensen "genetisch determineren" Ze doen het omdat ze Marokkaan zijn. Alsof dit een kenmerk zou zijn van het "marokkaan zijn". Daar ga ik niet mee akkoord. Dat zou betekenen dat iedere marokkaan dit gedrag vertoont. Ik hoop dat U beseft dat er ook marokkanen zijn die wel hun verstand gebruiken. De overgrote meerderheid zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Is het genetisch bepaald dan volgens U?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige die dit tot nu toe uitrekt naar alle Marokkanen toe, ben jij zelf!!! Al de anderen hadden het over de categorie "kutmarrokanen" (terminologie van Yves Desmet om overlastjongeren te definiëren die hoofdzakelijk van Marokkanse origine zijn). Dat is dan alweer genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat neemt echter niet weg dat die relschoppers die de provinciale domeinen elke zomer terroriseren (bijna) zonder uitzondering Marokkanen zijn. Daar kun je toch niet omheen? Dat is niet genetisch of "bepaald door het ras", maar het is zo. Ze voelen zich ook straffeloos omdat ze dat jaren efectief geweest zijn. Het tij begint -gelukkig- te keren. Er wordt beseft dat het zo niet langer kan. Maar als je dat niet erkent, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |