Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2008, 17:12   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik niet maak het wekelijks tot dagelijks mee dat ik me moet bedekken he
Woon jij dan in Saudi Arabië of in Iran?
Ik was vandaag in Schaarbeek (Liedtspl en Rogierln) en lette er eens bijzonder op (dit forum indachtig): er lopen vrouwen met hoofddoek daar, maar een minderheid.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 17:21   #62
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik was vandaag in Schaarbeek (Liedtspl en Rogierln) en lette er eens bijzonder op (dit forum indachtig): er lopen vrouwen met hoofddoek daar, maar een minderheid.
en al die vrouwen zonder hoofddoek hé die worden verkracht!!!! Dagelijks!! En voor hoer uitgemaakt! Maar de linkse media steken dat weg hé , de snoodaards !

Ja , ik ken ook een vrouw persoonlijk die ooit voor hoer werd uitgemaakt ..... ze was getrouwd met een allochtoon en dat was blijkbaar voldoende voor sommige blokkers om die daarvoor als hoer te bestempelen. Je bent echt niet verplicht om een moslim te zijn om tevens ook een eikel te zijn.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 17:22   #63
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Dat de radicale interpretatie van islam aan zet tot haat ontken ik nergens.
Maar de hoofddoek is niet het symbool om autochtone vrouwen aan te randen.
ALs u dit zo ziet zegt het meer over u dan over mij.
circe, Shaddy, Pick Nick & C° gebruiken de allerradicaalste interpretatie van de islam en projecteren die op alle moslims. Een godsdienst zo radicaal mogelijk interpreteren zegt veel over wie het doet: er is idd. een kleine minderheid van de moslims die fundamentalist zijn, er zijn ook misdadige moslims (zoals er misdadige vrijzinnigen, katholieken en sikhs zijn), maar in de ogen van circe, Shaddy, Pick Nick & C° zijn alle moslims fundamentalisten en dus misdadig of potentiëel misdadig... in de paranoïa van circe, Shaddy, Pick Nick & C°
Oud 3 juli 2008, 17:35   #64
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach ja in de minderheid en waar liep u in de meerderheid? U mag dan nog zoveel proberen de realiteit in de doofpot te stoppen. Het belangrijkste is dat de man in de straat de realiteit onder ogen ziet. En jullie lieve mensen helpen mij daarmee door alles proberen onder de mat te schuiven. Met dank. heel veel autochtone vrouwen die naar het werk of school gaan hebben regelmatig te kampen met deze racistsiche en discriminerende daden van moslims. Door te zeggen dat wij liegen raakt u de man in de straat, zijn dochters en kleindochters liegen niet.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 17:40   #65
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
en al die vrouwen zonder hoofddoek hé die worden verkracht!!!! Dagelijks!! En voor hoer uitgemaakt! Maar de linkse media steken dat weg hé , de snoodaards !

Ja , ik ken ook een vrouw persoonlijk die ooit voor hoer werd uitgemaakt ..... ze was getrouwd met een allochtoon en dat was blijkbaar voldoende voor sommige blokkers om die daarvoor als hoer te bestempelen. Je bent echt niet verplicht om een moslim te zijn om tevens ook een eikel te zijn.

Natuurlijk moet u daarvoor geen eikel zijn. u moet wel moslim zijn om autochtone vrouwen discriminerend te behandelen. maar natuurlijk alle autochtone vrouwen liegen als ze zeggen dat ze regelmatig lastig worden gevallen door moslims. Blijf dit zeggen zo begrijpt de man in de straat hoe pocos denken. Ze zullen begrijpen dat we anders moeten gaan stemmen om hun dochters en kleindochters te beschermen. Waarom moslimas voordelen geven zoals aparte zwemuurtjes? Waarom mogen moslimmeisjes niet mee op schoolreis . Waarom halal zulke wreedaardigheid hebben we al lang verboden bij de wet. Als we iedereen gelijk behandelen zullen de moslims ofwel zich aanpassen ofwel hun ware onverdraagzame gelaat tonen. Dan moeten de pocos terug ander kiesvee zoeken. Wat de gewone man in de straat ten goede komt.
Oud 3 juli 2008, 17:46   #66
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach ja in de minderheid en waar liep u in de meerderheid? U mag dan nog zoveel proberen de realiteit in de doofpot te stoppen. Het belangrijkste is dat de man in de straat de realiteit onder ogen ziet. En jullie lieve mensen helpen mij daarmee door alles proberen onder de mat te schuiven. Met dank. heel veel autochtone vrouwen die naar het werk of school gaan hebben regelmatig te kampen met deze racistsiche en discriminerende daden van moslims. Door te zeggen dat wij liegen raakt u de man in de straat, zijn dochters en kleindochters liegen niet.
Op dit forum zie ik enkele racistisch gezever van mensen van uw genre . Ik zie hier geen moslims die mij komen vertellen wat voor een vreselijke mens ik ben omdat ik niet geloof.Ik zie hier geen moslims die me proberen wijs te maken dat Vlamingen een gevaarlijke groep zijn voor onze samenleving. Ik zie hier wel dat het stokvol zit met bekrompen demagogen die mensen voortdurend zitten op te hitsen , bang te maken voor een andere groep mensen waar ze totaal geen enkel respect voor hebben en die ze hartstochtelijk haten . Die haat voor die mensen die "anders" zijn , verpakt u in een lekkere handige verpakking die jullie "islamkritiek" noemen . Maar iemand met gezond verstand die weet wel beter. Het is pure simpele onverdraagzaamheid van mensen wiens bekrompen geest simpelweg niet in staat is om mensen te aanvaarden die te verschillend zijn. Hoe meer u praat , hoe meer ik bang word. Neen niet van moslims , maar van u en uw geestesgenoten .
Oud 3 juli 2008, 17:50   #67
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
circe, Shaddy, Pick Nick & C° gebruiken de allerradicaalste interpretatie van de islam en projecteren die op alle moslims. Een godsdienst zo radicaal mogelijk interpreteren zegt veel over wie het doet: er is idd. een kleine minderheid van de moslims die fundamentalist zijn, er zijn ook misdadige moslims (zoals er misdadige vrijzinnigen, katholieken en sikhs zijn), maar in de ogen van circe, Shaddy, Pick Nick & C° zijn alle moslims fundamentalisten en dus misdadig of potentiëel misdadig... in de paranoïa van circe, Shaddy, Pick Nick & C°

neen mijn beste het is uw onwil om eens buiten te komen en de harde realiteit te zien en te ervaren. Ik heb het meer dan 1 keer ervaren gezien dat de extremisten de gematigden moslims onder druk zetten om in te binden. Voorbeelden genoeg : aparte zwemuurtjes - moslimmeisjes niet mee op schoolreis nochtans hadden enkele toestemming onmiddelijk de imam en islamleraar erop af zodat ze terug in het gareel werden gestoken - hele scholen halal ipv vegetarisch en gewoon. Maar in uw wereld is het normaal dat men terug gaat naar het verleden : aparte meisjes en jongens - apart zwemmen - slachten zonder verdoving - goedpraten van incest - ... in uw wereld is het normaal dat islam extremistische schepenen van de spa/spirit garde de plak zwaaien zolang ze maar stemmen opleveren. In uw wereld is het normaal dat als je eens wil gaan zwemmen een politiemacht de boel veilig moet houden. In uw wereld is het normaal dat meisjes van 13 ontmaagd worden op openbare toiletten om bij de "jongeren" te horen. In uw wereld is het normaal dat als je naar het werk gaat de "jongeren" u naschelden.
De meeste ouders gooien hun jongeren de straat op ... uit verveling "misbruiken" ze dan hun religie om autochtone lastig te vallen. De linkse rechters geloven nog steeds dat ze het moeilijk hebben wegens andere cultuur en ze worden bijna niet gestraft. Indien een moslim iets verkeerds doet wordt er een mechanisme in werking gezet dat van de slachtoffers daders worden gemaakt en omgekeerd. Dit alles door het toedoen van de pocos. neen wij zijn niet paranoia integendeel de realiteit is duidelijk. De islam is een gevaar voor onze huidige samenleving. U hoeft hier niet mee akkoord te gaan zolang de man in de straat maar een duidelijk beeld krijgt. Waarbij de pocos hier mij zeer goede diensten bewijzen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 3 juli 2008 om 18:12.
Oud 3 juli 2008, 18:01   #68
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Op dit forum zie ik enkele racistisch gezever van mensen van uw genre . Ik zie hier geen moslims die mij komen vertellen wat voor een vreselijke mens ik ben omdat ik niet geloof.Ik zie hier geen moslims die me proberen wijs te maken dat Vlamingen een gevaarlijke groep zijn voor onze samenleving. Ik zie hier wel dat het stokvol zit met bekrompen demagogen die mensen voortdurend zitten op te hitsen , bang te maken voor een andere groep mensen waar ze totaal geen enkel respect voor hebben en die ze hartstochtelijk haten . Die haat voor die mensen die "anders" zijn , verpakt u in een lekkere handige verpakking die jullie "islamkritiek" noemen . Maar iemand met gezond verstand die weet wel beter. Het is pure simpele onverdraagzaamheid van mensen wiens bekrompen geest simpelweg niet in staat is om mensen te aanvaarden die te verschillend zijn. Hoe meer u praat , hoe meer ik bang word. Neen niet van moslims , maar van u en uw geestesgenoten .

Neen de meeste moslims spreken arabisch en praten alleen vlaams als het niet anders kan of als ze het verplicht zijn op school. Eenmaal de klas uit gaan ze verder in hun moedertaal. U kan eens surfen naar hun forums en vragen voor vertalingen. Dan zal pas zal hun extreme gedachtengoed duidelijk worden. Ik ben geen racist de enige racisten die ik hier zie zijn van uw genre de poco die zijn eigen volk kapot maakt voor wat macht en natuurlijk de moslimlovers. Ik ben zeer open minded maar ik wil mijn vrijheid behouden. Deze vrijheid staat zwaar op het spel als we de islamisering de assimilisatie van de islam zijn gang laten gaan. Zoals de voorbeelden in de geschiedenis reeds aanduiden zijn de vrouwen de eerste slachtoffers. Vandaar dat ik net als mijn voorouders wil strijden voor de vrijheid van mijn nakomelingen. Hoe meer ik de gedachtengang van de pocos lees,hoe meer ik begrijp ik dat het hard nodig is , dat ik de mensen aanspreek zodat ze de waarheid durven zeggen en dat ze nadenken over de toekomst. Gelukkig ziet de doorsneeman het ware gelaat van de islam. Immers hun kleinkinderen en kinderen zijn al eens slachtoffer geworden van hun onverdraagzaamheid. meestal hebben die mensen ook van de politie de goedbedoelde raad gekregen om geen klacht in te dienen want de daders krijgen inzage in het dossier en kunnen wraak nemen op hen.

Het gezond vertsnad zegt steeds op te passen met religie. het gezond verstand ziet wat er gebeurt dagelijks met "jongeren". het gezond verstand ziet dat hun kleindochters worden betast in het zwembad. ... het vlaams gezond verstand komt boven. gelukkig maar want van de pocos en hun moslim kiesvee moet je ook bang zijn.

Laatst gewijzigd door shaddy : 3 juli 2008 om 18:03.
Oud 3 juli 2008, 18:09   #69
shaddy
Banneling

Standaard

Onlangs in het nieuws in Lier.

De allochtoonse gemeenschap eist, om zonder de gemeenteraad te passeren (zoals het zou moeten), rechtstreeks onderhandelingen met de sportraad. Ze eisen aparte zwemuren voor moslimas : alle zwembaden moeten voor hun alleen zijn - geen mannelijke redders toegestaan - de stad moet zorgen voor vrouwelijke redders - het cafetaria dient te worden afgedekt zodat niemand deze moslimas kan zien. Andere vrouwen ongelovigen zijn niet toegestaan om te komen zwemmen.

Ik zou zeggen dat het 5 voor 12 is. Dit zijn geen eisen van een brave religie van brave mensen. Dit zijn eisen van een veroverings onderdrukkingsreligie. Waarbij de autochtone ongelovige vrouw nog minder dan een varken is.

Tot op vandaag mag niemand weten of ze deze eisen hebben gekregen. Het personeel van het zwembad zwijgt. In mechelen zouden ze wel hun eisen hebben ingewilligt gekregen.

Nu ja als iedere religie/cultuur aparte zwemuurtes krijgt mij niet gelaten. Ik zal dan wel "zoeloe" worden dan heb ik hopelijk het zwembad voor mij alleen. Indien niet die zoeloes zijn best knap. het oog wil ook wat.

Laatst gewijzigd door shaddy : 3 juli 2008 om 18:15.
Oud 3 juli 2008, 18:38   #70
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik was in Anderlecht vandaag en had alle moeite om het te geloven. Voer er een geblinddoekte naartoe en die denkt dat hij in een of andere achterbuurt van Marrakech is of van Islamabad (aan de ingepakte spoken te zien).
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 18:47   #71
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
De gematigde islam bestaat niet. Van zodra de vermeende "gematigde" moslims in de meerderheid zijn, is het om zeep voor de andersdenken of andersgelovigen. Het is mijn burgerplicht mijn medemensen hierover te informeren zodat ze zich niet meer laten misleiden door de "nieuwe zwarten" van de 21ste eeuw. Het positieve is dat ik eigenlijk helemaal geen inspanningen moet doen ; de moslims doen het werk zelf door hun hoge criminaliteit en hun integratieonwil waar ze zich ook ter wereld vestigen. Ooit al meegemaakt dat ze positief in de media kwamen? Blijf jij maar moederziel op je achterste pootjes keffen, veel zal het niet uithalen. Zeker niet als je je op sleeptouw laat nemen door een bekeerlinge die zichzelf tot de risée van alle bestaande fora en lezersrubrieken heeft gemaakt.
Oud 3 juli 2008, 19:01   #72
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
De gematigde islam bestaat niet. Van zodra de vermeende "gematigde" moslims in de meerderheid zijn, is het om zeep voor de andersdenken of andersgelovigen. Het is mijn burgerplicht mijn medemensen hierover te informeren zodat ze zich niet meer laten misleiden door de "nieuwe zwarten" van de 21ste eeuw. Het positieve is dat ik eigenlijk helemaal geen inspanningen moet doen ; de moslims doen het werk zelf door hun hoge criminaliteit en hun integratieonwil waar ze zich ook ter wereld vestigen. Ooit al meegemaakt dat ze positief in de media kwamen? Blijf jij maar moederziel op je achterste pootjes keffen, veel zal het niet uithalen. Zeker niet als je je op sleeptouw laat nemen door een bekeerlinge die zichzelf tot de risée van alle bestaande fora en lezersrubrieken heeft gemaakt.
Jouw vooroordeel.
Oud 3 juli 2008, 19:11   #73
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Jouw vooroordeel.
Nee, bekijk het lot van al diegenen die weerstand boden aan de verplichte islamisering in de moslimlanden zelf. Vergeten dat die ooit islamvrij waren?
Oud 3 juli 2008, 19:33   #74
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Haatdragende fasco's die van zichzelf denken dat ze Robin Hood zijn

Kan het nog komischer ??? "De nieuwe zwarten" dat is net uw groep ! Net zoals er ooit een tijd was dat men in 1 van onze buurlanden geen joden kon verdragen , is er nu een tijd gekomen waarin in ons land er mensen zijn die geen moslims kunnen uitstaan. Het zijn meestal niet de verstandigsten , dat is al snel duidelijk bij het lezen van jullie berichten. En ook toen waren er mensen die daar op wezen en ook toen werden die genegeerd. De rest van het verhaal kent u. Het is mijn taak als burger om mijn maatschappij te beschermen van deze nieuwe haatzaaiers. De haatzaaiers die mijn samenleving kapot maken , die zijn mijn ergste vijand. En idd haat zaait men misschien makkelijker dan tolerantie , maar "de rede" staat overduidelijk aan onze kant. Meestal is het voor dergelijke figuren niet erg lang mogelijk om hun degoutante persoonlijkheid verborgen te houden onder die zeer dunne facade. Een paar keer de juiste woorden gebruiken en hopla de ware aard drijft boven. Dat hebben we al vaak ondervonden. Haat verstop je niet. En zolang er mensen zijn om weerwerk te bieden , volstaan uw futiele pogingen om uw akelige wereld aan ons op te dringen niet.
Oud 3 juli 2008, 19:42   #75
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
. Ik ben zeer open minded maar ik wil mijn vrijheid behouden. Deze vrijheid staat zwaar op het spel als we de islamisering de assimilisatie van de islam zijn gang laten gaan. Zoals de voorbeelden in de geschiedenis reeds aanduiden zijn de vrouwen de eerste slachtoffers. Vandaar dat ik net als mijn voorouders wil strijden voor de vrijheid van mijn nakomelingen.
de meeste moslims die ik ken, zijn democratischer en ruimdenkender in hun kleine teen dan wat ik hier gemiddeld op één dag allemaal lees
Oud 3 juli 2008, 19:42   #76
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
goed gezegd
Oud 3 juli 2008, 19:54   #77
Pick Nick
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:

Haatdragende fasco's die van zichzelf denken dat ze Robin Hood zijn

Kan het nog komischer ??? "De nieuwe zwarten" dat is net uw groep !
Nee, dat zijn de links-progressieve volksverraders die als collaborateurs hun hand-en spandiensten blijven leveren aan het islamofascisme en aan de islamitische haatzaaiers die onze hoogste Westerse maatschappij willen laten regresseren naar de achterlijkheid, die onze samenleving kapot maken door de buitenproportionele criminaliteit gepleegd door allochtonen aan te wakkeren door hun gedoogbeleid, die de Europese subculturen en verlichtingswaarden opofferen op het altaar van hun akelig multiculextremisme.

De islam is het nieuwe nazisme. Het verspreidt zich geruisloos als een gif over Europa. Het is van uiterste belang om de burgers te wijzen op het islamitisch neonazisme, zodat deze keer tijdig kan opgetreden worden. Gelukkig zijn de Europeanen wakker geworden en hebben ze de nieuwe zwarten electoraal buiten spel gezet.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 3 juli 2008 om 19:58.
Oud 3 juli 2008, 19:54   #78
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
de meeste moslims die ik ken, zijn democratischer en ruimdenkender in hun kleine teen dan wat ik hier gemiddeld op één dag allemaal lees
Islam en democratie zijn incompatibel.
Oud 3 juli 2008, 19:59   #79
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Ik heb als atheïst weinig respect voor godsdienstwaanzinnigen. Een geloof in een god getuigt niet van gezond verstand.

Maar het maakt me geen reet uit wat die mensen al dan niet op hun hoofd zetten. In de klas, achter een loket, vanvoor in de kerk of op televisie. Me dunkt dat de individuele vrijheid om je hoofd te bedekken met een klak, een postiche of een tulband precies dat behoort te zijn: individuele vrijheid.

Wie anderen wil verbieden, verhinderen of discrimineren wat dan ook waar dan ook op hun hoofd te dragen is voor de inperking van de individuele vrijheid. Die mensen boezemen me meer angst in dan een moslima met haar hoofddoek of Jef Klak aan de toog van Café de Koetsier.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 juli 2008 om 20:05.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 20:05   #80
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... volksverraders ... collaborateurs ... hand-en spandiensten ... islamofascisme ... hoogste Westerse maatschappij ... samenleving kapot maken ... verspreidt zich geruisloos als een gif ... tijdig kan opgetreden worden...
Lichtjes overspannen als je het mij vraagt. Je tekst zou zo uit eind jaren dertig kunnen stammen waarbij de nazi's zich druk maken over 'Der Untergang des Abendlandes' door enerzijds 'de horden' uit het Oosten en anderzijds de Joden, volksverraders, collaborateurs, enz.

Uw volkske is een mix van generatieslange migratie waarbij bijzonder veel en diverse cultuurelementen met elkaar verweven zijn geraakt. Dat proces eindigt (mag ik hopen) nooit. Anders zitten we permanent opgescheept met mensen zoals u die verteerd worden door hun angsten en fobieën en alle anderen daarmee proberen te besmetten.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 juli 2008 om 20:06.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be